Do Me a Favor armoza
צילום: צילום מסך

לוטשים עיניים למזרח הרחוק: השעשועון Do Me a Favor נמכר לשידור בתאילנד

הפורמט שפיתחו 'ארמוזה פורמטס' עם איתי הרמן ועודד קרמר, נמכר לפני חצי לארגנטינה. אבי ארמוזה: "אנחנו הולכים על למזרח הרחוק - כי זה שוק ענק"
אלכסנדר כץ |
נושאים בכתבה ארמזוה פורמטס

חברת ההפקה Zense Entertainment מתאילנד, רכשה את זכויות ההפקה לשעשועון הרחוב Do Me a Favor. בשלב זה טרם נקבע המועד להעלאת התכנית לאוויר במדינה, אולם מדובר על עונה שלמה ואורך כל תכנית יעמוד על כשעה.

על ההפצה אחראית חברת ארמוזה פורמטס, שגם פיתחה אותו יחד עם איתי הרמן ועודד קרמר. השעושעון נרכש לני כחצי שנה לשידורעל ידי הערוץ הארגנטינאי Telefe.

Do Me a Favor הושק בפסטיבל מיפ בחודש אוקטובר האחרון. מדובר על פורמט קומי בו 2 משתתפים מתחרים זה בזה בשורה של משימות שקשורות בגיוס "טובות" מהעוברים והשבים ברחוב או בכל שטח ציבורי הומה אדם. למתמודדים מגבלת זמן בת 10 דקות ותקציב של 250 דולר. המטרה היא לבחון את יכולת הנתינה והתגייסות של הציבור לעזור לזולת גם במקרה שבו אדם זר מבקש את סיוענו, ומאידך לבחון למי מהמתמודדים כושר שכנוע טוב ביותר.

סוריות' סגריקאנדה, האחראי על קשרי החוץ של Zense, מסר החברה "מאמינה בחשיבותו של שוק התוכן הבינ"ל, ואנו מקווים שהשותפות הזו תהיה תחילתה של מערכת יחסים משגשגת בין 2 החברות". אבי ארמוזה, מנכ"ל 'ארמוזה פורמטס', הוסיף: "אסיה היא שוק חשוב ונמשיך להתמקד באזור מפתח זה. אנו גאים לעבוד עם Zense".

השוק האסיאתי מרתק יותר ויותר את הישראלים. רק בשבוע שעבר מכרה קשת את זכויות ההפקה להכוכב הבא ובית הספר למוזיקה לשידור בסין ובאינדונזיה. בראיון לאייס לפני כשבועיים, אמר עמוס נוימן, סמנכ"ל ב'ארמוזה פורמטס', כי "החלטנו כיעד שאנחנו הולכים על המזרח הרחוק - כי זה שוק ענק. התחלנו לייצר קשרים אישיים, כי זה המפתח. הם צריכים להאמין בך. אתה צריך להוכיח להם שיש לך אינטגריטי ולבנות את עצמך מלמטה, לעבוד בשכבות".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.