BOOM! עידו רוזנבלום
צילום: צילום מסך

ממשיך להפגיז במיפ: הפורמט BOOM! של 'קשת' נמכר ל-3 מדינות נוספות

אחרי המכירה לצרפת וארה"ב, הפורמט של השעשועון שעלה בהצלחה בערוץ 2, נרכש להפקה גם ב-Atresmedia הספרדית, TV2 ההונגרית ו-VTM הבלגית
אלכסנדר כץ | (2)
נושאים בכתבה BOOM!

עוד עסקאות לפורמט BOOM! בפסטיבל מיפ בקאן: השעשועון שעלה לאוויר בשבוע שעבר בערוץ 2, נרכש להפקה גם על ידי רשת Atresmedia הספרדית, VTM הבלגית, ו-TV2 ההונגרית שמתכוונת כבר השנה להשיק אדפטציה מקומית של עוד השנה.

3 ערוצים אלה מצטרפים לרשת פוקס האמריקאית וערוץ TF1 הצרפתי שרכשו בתחילת השבוע את הפורמט, ב-5 עסקות לשעשועון - פרי פיתוחם של הזכיינית קשת, חברת יולי-אוגוסט הפקות ועידו רוזנבלום, שגם מנחה את התכנית שקיבלה בהשקה 26.7% עם 746 אלף צופים.

על המתמודדים ב-BOOM! לענות בזמן קצוב על שאלות טריוויה ותוך כדי לנטרל פצצה מדומה. המטרה לכל קבוצה בת 4 מתמודדים, היא לנטרל 8 פצצות על מנת לזכות בחצי מיליון שקלים.

ג'ורג'י בנס, סמנכ"ל התכניות בערוץ TV2 ההונגרי, מסר כי "אנחנו שמחים ששוב רכשנו מ'קשת' את הפורמט המדובר ביותר בשוק. אחרי הכוכב הבא ובית ספר למוזיקה, 'בום' הוא הפורמט השלישי של קשת שהרשת רכשה ואנחנו מאוד שמחים להביא לצופה ההונגרי את הפורמט החדשני הזה".

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    kfir 11/04/2014 01:42
    הגב לתגובה זו
    מבין שימי ראשון עד שלישי אלה ימים שרשת משדרת? לא שזה משנה לצופים שחושבים שערוץ 2 הוא ערוץ 2 ולא ממש מבדילים בין 2 הזכייניות? ושוב, לא שרשת וקשת מייצרים סוגה עילית או תוכן עמוק ומשמעותי אבל הייתי חייב להגיב.
  • 1.
    ירון 10/04/2014 22:26
    הגב לתגובה זו
    יופי, מכרתם את הפורמט ועכשיו תחלקו את עוגת ההכנסות בין כל הגורמים המעורבים, אבל תמשיכו לעשות לצופה הישראלי טלוויזיה של מי-אפסים עם עלי תאנה כמו 'ארץ נהדרת', 'עובדה' ו'פלפלים צהובים', כי חוץ מ-3 שעות השיחדור השבועיות הללו - בשאר 69 שעות השידור שלכם בימים ראשון עד שלישי אתם מציגים שממה טלוויזיונית, הפקות בשקל וחצי, תכנים ממוחזרים טחונים וגטו תרבותי ולשוני שמדיר מלשון 'הדרה' כל תוכן זר עדכני אפשרי. תדברו על 'משחקי הכס' בתכניות שלכם, אבל תעודדו את הצופים בעקיפין להוריד את הסדרה באתרים פיראטיים בקריצת עין סיבובית. 'בום' הוא הדובדבן האחרון בקצפת המקולקלת שלכם: סוג של 'סנאף' לאנשים שמה שמריץ את האדרנלין שלהם זה פיצוץ ואפקטים של פיצוץ רק בלי החבלות הגופניות, הצלקות הנפשיות וריח המוות המרחף באוויר: בשביל חלקים רחבים בחברה הישראלית זאת סטירת לחי מצלצלת בפרצוף ובטראומה הקולקטיבית: על השעשועון האווילי הזה מגיע לקשת 'חיסול ממוקד' עם 'פוף', 'בום' ווה-וה-ואבום.
שרון גיל
צילום: רמי זרנגר

מי יקנה את הוט מובייל ובאיזה מחיר?

רן קידר |

פטריק דרהי רוצה למכור את הוט. לא בטוח שיש הרבה קונים, בינתיים הוא מקבל הצעות לרכישת הוט מובייל. 

שוק הסלולר הישראלי, שסבל בשנים האחרונות מירידת מחירים דרמטית ומתחרות עזה, עומד שינויים. הוט מובייל, אחת מארבע המפעילות הגדולות עם כ-2 מיליון מנויים ונתח שוק של כ-17%, עשויה לשנות את מפת התקשורת. מכירתה על ידי קבוצת אלטיס שבשליטת הטייקון שפשט רגל בצרפת עשויה לא רק להקל על חובותיו העצומים של דרהי, אלא גם לשנות את המפה התחרותית.

קבוצת גיל שרון מתעניינת בהוט מובייל

גיל שרון, שכיהן כיו"ר בזק וכמנכ"ל גולן טלקום מוביל קבוצת משקיעים שהגישה הצעה לא מחייבת לרכישת הוט מובייל תמורת 1.4 מיליארד שקל. ההצעה הוגשה לאלטיס, והיא כוללת שותפות עם גופים מוסדיים מובילים: לאומי פרטנרס, הראל ביטוח, מנורה מבטחים ומור ביטוח.

המוסדיים יזרימו את רוב ההון, בעוד שרון יכהן כשותף כללי ומנהל תפעולי ראשי. הוא לא מזרים כסף אישי בשלב זה, אך יקבל אופציות להשתתפות עתידית אם העסקה תצליח. האסטרטגיה של הקבוצה של שרון מבוססת על התייעלות מהירה: הוט מובייל סובלת מרווחי רווח נמוכים עקב תחרות מחירים, אך בעלת בסיס מנויים יציב ותשתיות 5G מתקדמות. הוא מתכנן להגדיל הכנסות דרך שדרוג חבילות משולבות, סלולר, אינטרנט ביתי וטלוויזיה, ולהפחית עלויות תפעוליות ב-20%-30%. אם העסקה תתגבש, שרון יפרוש מתפקידו כיו"ר IBC, מיזם הסיבים האופטיים, כדי למנוע חשש מניגוד אינטרסים, שכן מנורה ומור מחזיקות גם שם.

אלא שפלאפון, זרוע הסלולר של בזק, הגישה הצעה גבוהה בהרבה - 2 מיליארד שקל. השאלה אם הרגולטור יסכים לעסקה כזו שתוביל את החברה הממוזגת לנתח שוק של כ-36%. מיזוג עם הוט מובייל ייצור שחקן עם נתח שוק גדול כשסלקום הבאה בתור עם 28%. 

שרון רכש לפני כ-8 שנים את גולן טלקום יחד עם האחים זלקינד ב-350 מיליון שקל, והפך אותה ממפעילה קטנה לחברה ששווה פי כמה ונמכרה לסלקום במחיר של פי 3. המוסדיים כנראה מאמינים שהוא יעשה זאת שוב בהוט מובייל. 


פטריק דרהי, חובות ומניעים

שרון גיל
צילום: רמי זרנגר

מי יקנה את הוט מובייל ובאיזה מחיר?

רן קידר |

פטריק דרהי רוצה למכור את הוט. לא בטוח שיש הרבה קונים, בינתיים הוא מקבל הצעות לרכישת הוט מובייל. 

שוק הסלולר הישראלי, שסבל בשנים האחרונות מירידת מחירים דרמטית ומתחרות עזה, עומד שינויים. הוט מובייל, אחת מארבע המפעילות הגדולות עם כ-2 מיליון מנויים ונתח שוק של כ-17%, עשויה לשנות את מפת התקשורת. מכירתה על ידי קבוצת אלטיס שבשליטת הטייקון שפשט רגל בצרפת עשויה לא רק להקל על חובותיו העצומים של דרהי, אלא גם לשנות את המפה התחרותית.

קבוצת גיל שרון מתעניינת בהוט מובייל

גיל שרון, שכיהן כיו"ר בזק וכמנכ"ל גולן טלקום מוביל קבוצת משקיעים שהגישה הצעה לא מחייבת לרכישת הוט מובייל תמורת 1.4 מיליארד שקל. ההצעה הוגשה לאלטיס, והיא כוללת שותפות עם גופים מוסדיים מובילים: לאומי פרטנרס, הראל ביטוח, מנורה מבטחים ומור ביטוח.

המוסדיים יזרימו את רוב ההון, בעוד שרון יכהן כשותף כללי ומנהל תפעולי ראשי. הוא לא מזרים כסף אישי בשלב זה, אך יקבל אופציות להשתתפות עתידית אם העסקה תצליח. האסטרטגיה של הקבוצה של שרון מבוססת על התייעלות מהירה: הוט מובייל סובלת מרווחי רווח נמוכים עקב תחרות מחירים, אך בעלת בסיס מנויים יציב ותשתיות 5G מתקדמות. הוא מתכנן להגדיל הכנסות דרך שדרוג חבילות משולבות, סלולר, אינטרנט ביתי וטלוויזיה, ולהפחית עלויות תפעוליות ב-20%-30%. אם העסקה תתגבש, שרון יפרוש מתפקידו כיו"ר IBC, מיזם הסיבים האופטיים, כדי למנוע חשש מניגוד אינטרסים, שכן מנורה ומור מחזיקות גם שם.

אלא שפלאפון, זרוע הסלולר של בזק, הגישה הצעה גבוהה בהרבה - 2 מיליארד שקל. השאלה אם הרגולטור יסכים לעסקה כזו שתוביל את החברה הממוזגת לנתח שוק של כ-36%. מיזוג עם הוט מובייל ייצור שחקן עם נתח שוק גדול כשסלקום הבאה בתור עם 28%. 

שרון רכש לפני כ-8 שנים את גולן טלקום יחד עם האחים זלקינד ב-350 מיליון שקל, והפך אותה ממפעילה קטנה לחברה ששווה פי כמה ונמכרה לסלקום במחיר של פי 3. המוסדיים כנראה מאמינים שהוא יעשה זאת שוב בהוט מובייל. 


פטריק דרהי, חובות ומניעים