מבחן החברות של קרלסברג: מה תעשו כשחבר בצרה מתקשר באמצע הלילה?
לצד הפרסומות המסורתיות באמצעי המדיה, מותגים רבים הבינו שמתיחה/פרסומת ריאליטי, שמעמידה אנשים במצבי מבחן ומסריטה אותם תוך כדי, היא דרך ייחודית שעובדת על עצב פסיכולוגי מוגדר מאוד, כדי לייצר הזדהות ועניין.
מותג הבירה 'קרלסברג' שהצליח בעבר עם מתיחה מאוד
כדי לפלפל את העניינים - הצרה שבחרו בקרלסברג היא לא משהו פשוט כמו להיתקע עם האוטו בלי דלק, אלא מקרה שיש בו סיכון לא קטן. החבר שנקלע לבעיה והתקשר לנמתחים סיפר כי הוא שיחק פוקר עם מספר אנשים מפוקפקים והפסיד 300 יורו. כעת, הוא חייב לשלם, אחרת לא יתנו לו לעזוב את המקום. הנמתחים שהסכימו לבוא צולמו מרגע הגעתם לזירה שבוימה כולה לצורך הפרסומת. כך לדוגמא מחכים להם ברחוב הצדדי טיפוסים מוזרים, שומר מאיים בכניסה, קרב בסגנון סרטי ואן דאם בקומת הכניסה ושלל הפתעות נוספות.
כמו תמיד, הסיומת היא האפי-אנד קלאסי עם שוטים של בקבוקי בירה נפתחים ופרצופים מחייכים. על השלט שמוצג כשהלוט מוסר מאחורי שחקני הפוקר בחדר, נכתב: "עמדת לצד החבר שלך - זו סיבה טובה לבירה".
- 2.יש מתקשר ברכאת וגרני 10/08/2013 19:38הגב לתגובה זויש מתקשר ברכאת וגרניט אנו מציעים את כל מה שחדשים והואה חדשה בתחום זה https://www.facebook.com/pages/Barakat-Contracting-marble-and-granite/566701683386525?ref=hl
- 1.רפי אוסמו 14/03/2013 15:11הגב לתגובה זוענק