פירמת הייעוץ דלויט רוכשת את OpTeamizer ומרחיבה את המענה בתחום ה-AI
פירמת הייעוץ דלויט (Deloitte) הודיעה היום על רכישת פעילות OpTeamizer - חברת AI ו-Accelerated Computing, המתמחה בפיתוח ובהטמעת פתרונות AI המבוססים על טכנולוגיות מחשוב מואץ, לרבות HPC, ו-Edge AI.
דלויט מלווה חברות ביישום והטמעה של טכנולוגיות בינה מלאכותית, ורכישת OpTeamizer צפויה לחזק את הצעת הערך שלה ללקוחות בעולמות הדאטה, ה-AI, Gen AI ו-Edge AI באופן שיאפשר להם לשפר אוטומציות, לייעל תהליכים עסקיים ולבסס יתרון תחרותי. בנוסף, המהלך מאפשר לדלויט לחזק את השותפות האסטרטגית עם NVIDIA, שנחשבת המובילה בעולם לפתרונות מחשוב AI.
לדברי החברה, עסקה זו ממשיכה את יישום האסטרטגיה שלה, שמתמקדת בהתרחבות ובהעמקת היכולות הטכנולוגיות, מתוך מטרה ליצור מענה שלם לצרכים של לקוחותיה. כל זאת, תוך בניית שיתופי פעולה אסטרטגיים ברמה הגלובלית עם מובילים טכנולוגיים.
עוד נמסר מדלויט כי OpTeamizer מספקת מגוון של שירותי פיתוח והדרכה, לצד שירותי ייעוץ למרכזי מו"פ (מרכז ופיתוח) וספקי טכנולוגיה, לרבות חברות רב-לאומיות הפועלות בישראל. היא מוגדרת על ידי NVIDIA כ-Preferred Partner שלה בישראל, ולפיכך היאבעלת ניסיון רב בעבודה עם המערכות, הטכנולוגיות והשירותים שלה, בהם: HPC – High Performance Computing, פלטפורמת הרובוטיקה על בסיס רכיבי Jetson, פיתוח על בסיס CUDA, וכן ביצוע הסמכות מעשיות (Workshops) .
OpTeamizer הוקמה ב-2015 על ידי המייסד תומר גל. הוא משמש מרצה במסגרת מכון הלמידה העמוקה NVIDIA Deep Learning Institute בעולמות ה-AI ובתחומי האצת ביצועים באמצעות GPU (שפת CUDA). גל הוא גם חבר סגל במחלקה להנדסת תוכנה במכללה האקדמית להנדסה בראודה, מרצה בתחום בינה מלאכותית לראייה ממוחשבת ומרצה בתחום בינה מלאכותית לעיבוד שפה טבעית.
צוותי העבודה של OpTeamizer השתלבו בפרקטיקת הדאטה וה-AI של Deloitte כחלק מהרכישה. הפרקטיקה כוללת את כל הרכיבים הנדרשים לייצור פתרונות מקצה-לקצה (End2End) בעולמות ה-AI – החל מאלגוריתמיקה, עבור בשכבת הדאטה וכלה בחיבור לתשתית המחשובית. גל יצטרף לדלויט כ-Managing Director ויוביל בה את תחום פתרונות ה-Accelerated Computing וה-Deep Learning.
יו"ר ומנהל עסקים ראשי של דלויט ישראל, אילן בירנפלד, מסר כי, "OpTeamizer צפויה לחזק את פעילותנו בתחומי ה-AI בארץ ובעולם במגוון מגזרים ותעשיות, תוך הרחבת שיתוף הפעולה עם שותפינו הטכנולוגיים ולתחומי בינה מלאכותית מבוססת Devices and sensing".
גל הוסיף כי, "ביחד נרתום ונמנף את יכולות המחקר ופיתוח של OpTeamizer בפתרון אתגרים, לצד כניסה למגזרים חדשים בישראל. הצטרפותנו לדלויט תאפשר לנו להרחיב ולהעצים את הערך שאנו מספקים ללקוחותיה ברמה הגלובלית".
- 1.מבין 31/01/2024 12:36הגב לתגובה זוצריך לסגור את המשרדיםצהאלו.כל הביקורות שלהם לא שוות כלום.
יואב שפרינגר וגלעד עזרא, מייסדים Apptor.ai צילום פרטיאין לנו מתחרים- הדרך להתחרות זה אם הלקוחות יתחילו לפתח את המוצר בעצמם
שיחה עם יואב שפרינגר- המנכ"ל ושותף מייסד של Apptor.ai
ספר בקצרה על עצמך:
אני במקור מבית חנן בצפון. בצבא שירתי ב-8200, שם גם פגשתי את השותף שלי, גלעד עזרא, ובזמן השירות, עבדנו על פיתוח מודלים של פרדיקציה לצבא כדי לזהות התנהגויות, אבל הרעיון זה להתעסק ב-predictable AI. אחרי הצבא הייתי בפלייטיקה בעולמות ה-AI retention. את הסטארטאפ הקמנו במהלך המלחמה, והתחלנו לרוץ איתו ממש תוך כדי המילואים.
ספר על החברה ומניין בא הרעיון?
אלו דברים דומים שעשינו בצבא. חיפשנו איפה אפשר למקסם את מה שעשינו בצבא ולהשליך על שוק, שהוא ממש בלו אושן עבורנו ואין חברה שעושה משהו דומה. תעשיית ה- direct sales, שהיא מאוד אמריקאית ואנחנו בנינו כמה מודלים של פרדיקציה שעוזרים לחברות direct sales לייצר תקשורת טובה יותר עם הלקוחות שלהן. המודלים מזהים טוב יותר מה הלקוח רוצה לקנות, מה המוצר שכדאי להציע לו ומתי יספיק לקנות, כאשר המטרה היא לטרגט בצורה טובה יותר את הלקוחות דרך המודלים שאנחנו מריצים. זה דומה לאי קומרס אבל יש הבדלים כי דרך המכירה בחברות direct sales היא שונה מעט, ואותן חברות רואות את עצמן כתעשייה נפרדת. למשל הרבהלייף היא לקוחה שלנו, ואם ספורה מבחינים שאני עובד איתם, הם יחשבו "מעולה, חברה דומה לנו." לעומת זאת, אם הרבהלייף היו רואים שאני עובד עם ספורה הם היו חושבים שזה אי קומרס. בשנה אחת הגענו ללקוחות וחברות כמו הרבהלייף, שופ דוט קום, It works! Global ו-Immunotec.
אופן המכירה ב-direct sales זה דרך מפיצים שהם המשווקים את המוצרים של החברה. עד שאנחנו הופענו, כל החברות הללו היו בונות על המפיצים לעשות את עבודת השיווק והמכירות והכל היה קורה דרכם בלי ערוצים נוספים. המפיצים מביאים לקוחות והם מדברים עם לקוחות וכדומה. מה שקורה בפועל זה שמאחר וכיום יש עוד הרבה אלטרנטיבות לעשות הכנסה מ-gig economy ובגלל התחרות הרבה בשוק, אז המודל לפיו הם בונים רק על המפיצים כבר לא עובד. מה שאנחנו מביאים לשולחן זה שאנחנו מייצרים מודלים של פרדיקציה שעושים את הכל באופן אוטומטי, את ה-retention, ההמלצות על מוצרים כאשר אנחנו יודעים לזהות מה כל לקוח יקנה ומתי והחברות כבר לא צריכות לבנות על המפיצים אלא אנחנו עושים את זה בשבילם, הכל כבר הופך לאוטומטי.
מתי הוקמה וכמה עובדים?
קמנו ביולי 2024, אנחנו 10 עובדים, הרוב בישראל ואחת ביוטה.
- חברת הסייבר Echo גייסה 50 מיליון דולר תוך 10 חודשים מאז הקמתה
- Dux נחשפת עם סבב סיד של 9 מיליון דולר
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מי המשקיעים?
זוהר גילון, יובל בר-גיל, ניר גרינברג, רן שריג, אפי כהן ועוד
