אסף רפפורט וויז
צילום: עומר הכהן

Wiz רוכשת את הסטארט-אפ הישראלי Raftt

Raftt פיתחה פלטפורמת ענן לשיתוף פעולה בין מפתחים. זו הרכישה הראשונה ש- Wiz מבצעת מאז הקמתה, ומטרתה לתמוך בקהילת המפתחים שמשתמשת בפלטפורמה של החברה
מערכת ביזפורטל |
נושאים בכתבה WIZ אסף רפפורט

חברת הסייבר Wiz מודיעה על רכישת הסטארט אפ הישראלי Raftt, שפיתח פלטפורמת ענן לשיתוף פעולה בין מפתחים. Raftt, שהוקמה ב-2020 וגייסה 5 מיליון בהובלת קרן Aleph, פיתחה פלטפורמת ענן ליצירה ולשיתוף של סביבות פיתוח קלות לשימוש, המשפרות את שיתוף הפעולה בין מפתחים ומחלקות שונות בארגון, וגם מתאימות את תשתיות ה-DevOps לצרכי המפתחים.

מדובר ברכישה הראשונה ש-Wiz מבצעת מאז הוקמה החברה ב-2020; Wiz נחשבת  לחברת סייבר צומחת ושוויה אחרי גיוס של 900 מיליון דולר מוערך ב-10 מיליארד דולר. החברה הגיעה להיקף מכירות (ARR) של יותר מ-250 מיליון דולר. כלל העובדים ב-Raftt צפויים להשתלב בצוותי המחקר והפיתוח של Wiz בישראל.

יותר ממחצית מהמשתמשים בפלטפורמת אבטחת היישומים בענן (CNAPP) של Wiz, שמעניקה שירותים ליותר מ-40% מקרב חברות ה-Fortune100, הם דווקא מפתחים - ולא אנשי אבטחת מידע. הצוות של Raftt, שמתמחה בשיפור חוויית המשתמש של צוותי פיתוח, יסייע ל-Wiz להמשיך ולשכלל את הצעת הערך של הפלטפורמה עבור אנשי פיתוח. כמו גם יאפשר לאנשי אבטחה ופיתוח, כאחד, לייעל את תהליכי הפיתוח ולבנות בצורה מאובטחת לאורך כל מחזור החיים של פיתוח התוכנה.

רועי ירחי, מייסד ומנכ"ל Raftt: "ההצעה להיות חלק מ-Wiz היא הזדמנות שלא יכולנו לוותר עליה. כשהקמנו את Rafft, בנינו פתרון למען ציבור המפתחים וכעת אנחנו נרגשים להיכנס לתחום הסייבר, ולהצטרף לחברה שמשנה את פני אבטחת הענן".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
ChatGPT  (גרוק)ChatGPT (גרוק)

איך לקבל תשובות טובות יותר מה-ChatGPT?

תנו לצ'אט להכיר אתכם - למה זה חשוב ואיך עושים את זה?

עמית בר |
נושאים בכתבה ChatGPT


רוב המשתמשים ב-ChatGPT מתמודדים עם אותה בעיה: התשובות שהם מקבלים כלליות מדי, חסרות הקשר אישי ומחייבות הסברים חוזרים בכל שיחה. הם מוצאים את עצמם מתחילים כל דיאלוג מההתחלה, מסבירים שוב ושוב את התחום המקצועי שלהם, את קהל היעד ואת הסגנון המועדף עליהם. התוצאה היא בזבוז זמן יקר וחוויית שימוש מתסכלת.

הפתרון קיים כבר בתוך המערכת, אך רוב המשתמשים פשוט לא מודעים אליו. מדובר בפונקציית ההתאמה האישית (Custom Instructions או Personalization) שמאפשרת להגדיר פעם אחת את הפרופיל המקצועי והאישי שלכם, כך שכל שיחה עתידית תתבסס על המידע הזה.

המדריך המלא להגדרת הפרופיל האישי

הגישה לתפריט ההגדרות פשוטה: בגרסת הדפדפן תמצאו אותו תחת שם המשתמש בצד שמאל, ובאפליקציה דרך כפתור התפריט. בחרו באפשרות Personalization והפעילו את האפשרות Enable customization.

המערכת מציגה שני שדות מרכזיים. בשדה הראשון, "What would you like ChatGPT to know about you", תארו את הרקע המקצועי שלכם. כתבו באיזה תחום אתם עובדים, מהו התפקיד המדויק שלכם, מי קהל היעד שלכם, אילו כלים דיגיטליים אתם משתמשים בהם ומהן המטרות העסקיות שלכם. למשל: "אני מנהלת מוצר בחברת פינטק ישראלית, עובדת מול לקוחות עסקיים בינוניים, משתמשת ב-Jira ו-Figma, ומתמקדת בפיתוח פתרונות תשלומים דיגיטליים".

בשדה השני, "How would you like ChatGPT to respond", הגדירו את סגנון התשובות הרצוי. ציינו את אורך התשובה המועדף, הפורמט (פסקאות רצופות או נקודות), רמת הפירוט הטכני, השפה והטון. דוגמה: "תשובות ממוקדות של 200-300 מילים, בעברית מקצועית אך נגישה, עם דגש על יישום מעשי ודוגמאות קונקרטיות מעולם הפינטק".

ChatGPT  (גרוק)ChatGPT (גרוק)

איך לקבל תשובות טובות יותר מה-ChatGPT?

תנו לצ'אט להכיר אתכם - למה זה חשוב ואיך עושים את זה?

עמית בר |
נושאים בכתבה ChatGPT


רוב המשתמשים ב-ChatGPT מתמודדים עם אותה בעיה: התשובות שהם מקבלים כלליות מדי, חסרות הקשר אישי ומחייבות הסברים חוזרים בכל שיחה. הם מוצאים את עצמם מתחילים כל דיאלוג מההתחלה, מסבירים שוב ושוב את התחום המקצועי שלהם, את קהל היעד ואת הסגנון המועדף עליהם. התוצאה היא בזבוז זמן יקר וחוויית שימוש מתסכלת.

הפתרון קיים כבר בתוך המערכת, אך רוב המשתמשים פשוט לא מודעים אליו. מדובר בפונקציית ההתאמה האישית (Custom Instructions או Personalization) שמאפשרת להגדיר פעם אחת את הפרופיל המקצועי והאישי שלכם, כך שכל שיחה עתידית תתבסס על המידע הזה.

המדריך המלא להגדרת הפרופיל האישי

הגישה לתפריט ההגדרות פשוטה: בגרסת הדפדפן תמצאו אותו תחת שם המשתמש בצד שמאל, ובאפליקציה דרך כפתור התפריט. בחרו באפשרות Personalization והפעילו את האפשרות Enable customization.

המערכת מציגה שני שדות מרכזיים. בשדה הראשון, "What would you like ChatGPT to know about you", תארו את הרקע המקצועי שלכם. כתבו באיזה תחום אתם עובדים, מהו התפקיד המדויק שלכם, מי קהל היעד שלכם, אילו כלים דיגיטליים אתם משתמשים בהם ומהן המטרות העסקיות שלכם. למשל: "אני מנהלת מוצר בחברת פינטק ישראלית, עובדת מול לקוחות עסקיים בינוניים, משתמשת ב-Jira ו-Figma, ומתמקדת בפיתוח פתרונות תשלומים דיגיטליים".

בשדה השני, "How would you like ChatGPT to respond", הגדירו את סגנון התשובות הרצוי. ציינו את אורך התשובה המועדף, הפורמט (פסקאות רצופות או נקודות), רמת הפירוט הטכני, השפה והטון. דוגמה: "תשובות ממוקדות של 200-300 מילים, בעברית מקצועית אך נגישה, עם דגש על יישום מעשי ודוגמאות קונקרטיות מעולם הפינטק".