חברת הסטארטאפ humanz מגייסת 5 מליון דולר
חברת הסטארטאפ הישראלית יומנז (humanz), אשר פיתחה פלטפורמת משפיענים מבוססת AI, השלימה סבב גיוס A בסך 5 מיליון דולרים בהובלת משקיעים אסטרטגיים וביניהם יובל טל, מייסד חברת הפינטק פיוניר. סבב הגיוס הנוכחי צפוי להביא את סך גיוסי החברה ל-17 מיליון דולר, ומגיע לאחר השקת טכנולוגיה חדשה אשר הביאה לצמיחה מואצת במכירות.
החברה תשתמש בכספי הגיוס הנוכחי על מנת להמשיך ולפתח את הפלטפורמה הקיימת, ולהגיע לקהלים נוספים ברחבי העולם. כמו כן, החברה תרחיב את פעילותה הקיימת בשוק האמריקאי, מה שיצריך גם גיוס עובדים בארץ ובחו״ל במגוון משרות אשר ימשיכו את מגמת הצמיחה.
חברת יומנז שפיתחה פלטפורמת AI הפועלת באמצעות פיקסל חכם למדידת יוצרי תוכן, מאפיינת מסע לקוח באתרי המכירות ויודעת למדוד ולשקף בזמן אמת את הצלחת יוצרי התוכן עד לרמת הרכישות. החברה פועלת בתעשיית המשפיעים שהולכת וצוברת תאוצה ככל שהרשתות החברתיות הופכות למרחב פרסומי שיווקי וחברתי גדול ומשמעותי.
בנוסף להשלמת הגיוס, יומנז מודיעה על גיוסו של לירן ליברמן לתפקיד Chief Revenue Officer במטרה להוביל את המשך הצמיחה בשווקים הקיימים, ולפתוח את הפלטפורמה לתעשיות ותחומים חדשים. טרם גיוסו ליומנז, עבד ליברמן בשורת משרות בכירות בגוגל. בתקופת הצמיחה בתעשיית הייטק בעולם ובישראל בפרט, ליברמן תמך בצמיחה של החברות והיה שותף לשתי הנפקות בבורסה האמריקאית. בשנה האחרונה, הוביל פרויקטים של בניית מודלים מבוססי AI לייעול אסטרטגית השיווק ונבחר להוביל את התוכנית האסטרטגית של גוגל בישראל בהסתכלות של שלוש שנים קדימה. ליברמן סיים לאחרונה תואר שני במנהל עסקים באחת התוכניות היוקרתיות בעולם בבית הספר לניהול ״קלוג״ באוניברסיטת נורת'ווסטרן בשיקגו, באמצעות התוכנית המשולבת עם אוניברסיטת תל אביב בישראל.
- פיטנגו גייסה 300 מיליון דולר לקרנות טכנולוגיה ובריאות המשקיעות בשלבים מוקדמים
- פי 5 בתשעה חודשים - מרקור שעובדת עם ChatGPT כבר שווה 10 מיליארד דולר
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ליאב רפאל חן, מייסד ומנכ״ל החברה: "בתקופה הזו מפרסמים מחפשים הצעת ערך, מדידה ומכוונת ביצועים. אנחנו מביאים לעולם את הבשורה דרך הפלטפורמה שלנו ומאפשרים למותגים ויוצרי תוכן לעבוד יותר ולהרוויח יותר. המטרה היא לתת ערך ללקוחות גם במובן האסטרטגי בעבודה עם יוצרים ומשפיענים וכמובן בצד הטכנולוגי. כיזמים, תמיד האמנו בדרך הזו וכך בנינו את החברה מהיום הראשון, גם כשהשוק התנהג אחרת. ההצטרפות של לירן היא אסטרטגית וחשובה להמשך הצמיחה שלנו. אנחנו ממשיכים את הצמיחה באופן יעיל וחכם, פועלים ברגישות גבוהה למצב השווקים, בדגש על ארה"ב".
ChatGPT (גרוק)איך לקבל תשובות טובות יותר מה-ChatGPT?
תנו לצ'אט להכיר אתכם - למה זה חשוב ואיך עושים את זה?
רוב המשתמשים ב-ChatGPT מתמודדים עם אותה בעיה: התשובות שהם מקבלים כלליות מדי, חסרות הקשר אישי ומחייבות הסברים חוזרים בכל שיחה. הם מוצאים את עצמם מתחילים כל דיאלוג מההתחלה, מסבירים שוב ושוב את התחום המקצועי שלהם, את קהל היעד ואת הסגנון המועדף עליהם. התוצאה היא בזבוז זמן יקר וחוויית שימוש מתסכלת.
הפתרון קיים כבר בתוך המערכת, אך רוב המשתמשים פשוט לא מודעים אליו. מדובר בפונקציית ההתאמה האישית (Custom Instructions או Personalization) שמאפשרת להגדיר פעם אחת את הפרופיל המקצועי והאישי שלכם, כך שכל שיחה עתידית תתבסס על המידע הזה.
המדריך המלא להגדרת הפרופיל האישי
הגישה לתפריט ההגדרות פשוטה: בגרסת הדפדפן תמצאו אותו תחת שם המשתמש בצד שמאל, ובאפליקציה דרך כפתור התפריט. בחרו באפשרות Personalization והפעילו את האפשרות Enable customization.
המערכת מציגה שני שדות מרכזיים. בשדה הראשון, "What would you like ChatGPT to know about you", תארו את הרקע המקצועי שלכם. כתבו באיזה תחום אתם עובדים, מהו התפקיד המדויק שלכם, מי קהל היעד שלכם, אילו כלים דיגיטליים אתם משתמשים בהם ומהן המטרות העסקיות שלכם. למשל: "אני מנהלת מוצר בחברת פינטק ישראלית, עובדת מול לקוחות עסקיים בינוניים, משתמשת ב-Jira ו-Figma, ומתמקדת בפיתוח פתרונות תשלומים דיגיטליים".
- פי 5 בתשעה חודשים - מרקור שעובדת עם ChatGPT כבר שווה 10 מיליארד דולר
- ציטט את ChatGPT כהוכחה רפואית - מה פסק השופט?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשדה השני, "How would you like ChatGPT to respond", הגדירו את סגנון התשובות הרצוי. ציינו את אורך התשובה המועדף, הפורמט (פסקאות רצופות או נקודות), רמת הפירוט הטכני, השפה והטון. דוגמה: "תשובות ממוקדות של 200-300 מילים, בעברית מקצועית אך נגישה, עם דגש על יישום מעשי ודוגמאות קונקרטיות מעולם הפינטק".
