מארק בניוף מנכל סיילספורס
צילום: Dan Farber, FLICKR

התחרות מתגברת: סיילספורס מכריזה על EinsteinGPT

איינשטיין GPT נועד לשלב את טכנולוגיית ה-Generative AI עם מודלים פרטיים של סיילספורס המתבססים על מידע מצטבר מה-CRM שנאסף מכל אינטראקציה עם הלקוחות לרוחב הארגון בזמן אמת
דור עצמון |

ענקית ה-CRM סיילספורס, השיקה היום את EinsteinGPT - טכנולוגיית ה-Generative AI (בינה מלאכותית יוצרת) בשילוב עם CRM הראשונה בעולם המספקת תוכן שנוצר באמצעות בינה מלאכותית לכל אינטראקציה בכל מחלקות הארגון ממכירות, לשירות, שיווק, מסחר אלקטרוני ומערכות מידע בהיקפים גדולים. בעזרת איינשטיין GPT מערכת ה-CRM של סיילספורס תשנה את כל חווית הלקוח.

לדברי החברה, איינשטיין GPT מחדיר לדגמי הבינה המלאכותית הקניינית של סיילספורס טכנולוגיית Generative AI המגיעה ממערכת של שותפים, ונתוני CRM בזמן אמת מענן הנתונים של סיילספורס אשר קולטים ומאחדים את כל נתוני הלקוחות של החברה. באמצעות איינשטיין GPT, לקוחות צפויים להיות מסוגלים לחבר נתונים אלה למודלים קיימים של בינה מלאכותית או לייבא מודל חיצוני משלהם.

לדוגמא, איינשטיין GPT יכול ליצור מיילים עם טקסטים מותאמים אישית לאנשי מכירות כדי לשלוח ללקוחות, ליצור תשובות ספציפיות לאנשי שירות הלקוחות שיעזרו להם לענות מהר יותר ללקוח, לייצר תוכן ממוקד לאנשי שיווק כדי להגדיל את אחוזי ההמרה לקמפיין, או לייצר קוד בצורה אוטומטית.

מארק בניוף, מנכ"ל סיילספורס: "העולם חווה כיום את אחד השינויים הטכנולוגיים העמוקים ביותר עם עלייתן של טכנולוגיות זמן-אמת ובינה מלאכותית יוצרת. השינוי הגיע ברגע מכריע כאשר כל חברה מתמקדת כיום בחיבור עם לקוחותיה בדרכים אינטליגנטיות, אוטומטיות ומותאמות יותר. איינשטיין GPT בשילוב עם Data Cloud שלנו, אשר מוטמע בכל העננים האחרים כמו גם ב-Tableau, Slack ו-Mulesoft הוא דרך נוספת שבה אנו פותחים את הדלת לעתיד AI לכל לקוחותינו".

בנוסף, סיילספורס מכריזה היום על שיתוף פעולה עם OpenAI לשילוב יכולות ה-ChatGPT הארגוניות שלה, מודלי השפה (LLM) ותשתית מותאמת לבינה מלאכותית יחד עם מודלי ה-AI הפרטיים של סיילספורס, כדי לספק תוכן רלוונטי ומהימן שנוצר באמצעות בינה מלאכותית.

סם אלטמן, מנכ"ל OpenAI: "כפלטפורמת ה-CRM הגדולה בעולם, הבינה המלאכותית היוצרת של סיילספורס הינו מהלך משמעותי שיעניק ערך מוסף ללקוחות בתקופה שבה בינה מלאכותית הופכת לטרנספורמטיבית מאי פעם, וצומחת בקצב שלא נראה כמותו בעבר. יחד OpenAI וסיילספורס מאמינות שעלינו לנקוט גישה אחראית ואמינה לבינה מלאכותית, ולהישאר ממוקדים בקידום התחום בצורה שתועיל להמונים".

איינשטיין GPT הוא הדור הבא של איינשטיין, טכנולוגיית ה-AI של סיילספורס, שמספקת כיום יותר מ-200 מיליארד תחזיות מבוססות בינה מלאכותית ביום ברחבי פלטפורמת ה-Costumer 360. 

קיראו עוד ב"BizTech"

המוצרים המושקים היום הם:

1. איינשטיין GPT לשירות לקוחות: הפקת מאמרי ידע המבוססים על הערות ממקרים קודמים. יצירת תשובות צ'אט אישיות אוטומטיות של סוכנים כדי להגביר את שביעות רצון הלקוחות באמצעות התאמה אישית ואינטראקציות שירות מהירות יותר.

2. איינשטיין GPT למכירות: יצירה אוטומטית של משימות מכירה כמו כתיבת מיילים, תזמון פגישות והכנה לאינטראקציה הבאה.

3. איינשטיין GPT לשיווק: יצירת תוכן באופן דינמי המותאם אישית כדי למשוך לקוחות קיימים ולקוחות פוטנציאליים בדואר אלקטרוני, בנייד, אינטרנט ופרסום.

4. איינשטיין GPT ליצירת פרודוקטיביות בקרב מפתחים: משפר את פרודוקטיביות המפתחים עם מודל השפה הייחודי של סיילספורס באמצעות עוזר צ'אט בינה מלאכותית ליצירת קוד ולשאול שאלות עבור שפות כמו Apex.

5. איינשטיין GPT לסלאק: יספק תובנות על לקוחות מבוססות בינה מלאכותית ב-Slack כמו סיכומים חכמים של הזדמנויות מכירה ומחקר רקע על כל ארגון במערכת.

כמו כן, סיילספורס הודיעה כי סיילספורס ונצ'רס, זרוע ההשקעות הגלובלית של החברה, מקימה קרן בינה מלאכותית יוצרת. הקרן בגובה 250 מיליון דולר תשקיע בסטאראפים בעלי פוטנציאל גבוה, תחזק את האקו-סיסטם היזמי בתחום ותעודד פיתוח של בינה מלאכותית יוצרת אחראית ואמינה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
עובדים בהייטק ערב
צילום: דאלי

מה קורה בהייטק הישראלי - מפטרים או מגייסים? הנה התשובה

ההייטק הישראלי צומח בלי לגייס עובדים - ה-AI החליף את הג'וניורים ומה השלב הבא?, על התחומים הצומחים ועל התחומים שנמצאים בסיכון

אדיר בן עמי |

ההייטק לא קורס - הוא פשוט כבר לא צריך אתכם

בחודשים האחרונים מתרבים הדיווחים על התקררות בשוק העבודה בהייטק המקומי. מדברים על קיפאון, מדברים אפילו על ירידה בכמות העובדים. אין ירידה בכמות העובדים. התמונה אומנם מורכבת, אבל אין דרמה אמיתית. ההייטק הישראלי לא נמצא בנסיגה, אלא בעיצומו של שינוי מבני עמוק, שמתרחש במקביל בכל מוקדי הטכנולוגיה בעולם.

נכון לסוף 2025, מספר המועסקים בהייטק בישראל נע סביב 410 אלף עובדים - רמה דומה מאוד לשנה הקודמת, ואף עלייה צנועה. זו אינה ירידה, אלא האטה בקצב הצמיחה. האטה שמגיעה לאחר יותר מעשור של גידול מהיר שנתפס כמובן מאליו. במובן הזה, הנתון החריג אינו ירידה במספר העובדים, אלא העובדה שההייטק כבר לא מגדיל מצבת כוח אדם בקצב משמעותי מאוד כפי שהורגלנו בעבר.

הגורם המרכזי לשינוי אינו משבר כלכלי, אלא חדירה מואצת של כלי בינה מלאכותית לתהליכי עבודה. על פי הערכות גורמים בתעשייה, בין 7,000 ל-10,000 משרות - בעיקר משרות ג'וניור ותפקידי ביניים, הוחלפו או צומצמו באמצעות אוטומציה ו-AI. משימות שבעבר דרשו צוותים של מפתחים צעירים מבוצעות כיום באמצעות קוד גנרטיבי, מערכות אוטומטיות וכלי פיתוח חכמים.

חברות ענק כמו מיקרוסופט, גוגל, אמזון, סיילספורס ואחרות פיטרו עובדים לא בשל ירידה בפעילות, אלא כחלק מהתייעלות מבנית ומעבר למודלים המסתמכים על AI. גם בישראל, ההייטק לא צריך פחות עבודה - אלא פחות עובדים בתפקידים מסוימים. עם זאת, בהחלט יש "חשיבה מחדש" ושינוי מודל עסקי אמיתי בחברות תוכנה שמאוימות על ידי ה-AI. קל היום לפתח תוכנה ופתרון אפליקטיביים וזה מעמיד את החברות האלו בסיכון גדול ובאיום גדול. חברות כמו נייס, מאנדיי וויקס נפגעו בבורסה ואכזבו את המשקיעים בדוחות האחרונים, והשאלה מה יהיה קדימה. ההנהלות של החברות האלו מדברות על התעצמות והתחזקות, אבל וול סטריט סקפטית. 


ממספרים לערך

ההייטק עובר ממודל עתיר כוח אדם למודל עתיר תפוקה, שבו השאלה המרכזית אינה כמה עובדים יש לחברה, אלא כמה ערך מייצר כל עובד. מערכות אוטומציה ופלטפורמות פיתוח חכמות מאפשרים לצוותים קטנים לייצר תפוקות שבעבר דרשו מחלקות שלמות. משימות תכנות, בדיקות, תיעוד, אנליזה ואפילו ניהול תהליכים מבוצעות היום במהירות גבוהה פי כמה ובפחות ידיים. התוצאה: חברות ממשיכות לגדול בהכנסות, במוצר ובחדירה לשווקים, בלי להגדיל את מצבת כוח האדם בהתאם.