חברת Cato Networks הגיעה ל-100 מיליון דולר הכנסות שנתיות קבועות
חברת הסייבר Cato Networks (קייטו נטוורקס) שמספקת פלטפורמה המשלבת רשתות ואבטחת רשתות והופכת אותם לשירות ענן גלובלי (SASE), מכריזה כי חצתה את קצב ההכנסות השנתי של 100 מיליון דולר בתוך חמש שנים מהיום בו ציינה מכירות בהיקף של מיליון דולר. החברה מדגישה כי מדובר בקצב מהיר יותר מהביצועים העסקיים של מותגי B2C כמו: Twilio, Wix, Zapier, Canva ו-Shopify.
חברת Cato Networks, שהוקמה על ידי שלמה קרמר (ממייסדי צ'ק פוינט) וגור שץ, גייסה 532 מיליון דולר מקרנות הון שונות בהערכת שווי של 2.5 מיליארד דולר.
Cato Networks פועלת באותו שוק יחד עם ספקיות תקשורת ותיקות דוגמת AT&T ו- Verizon, וענקיות אבטחה כמו Cisco, VMware ו-Palo Alto. הפלטפורמה שפיתחה קייטו נטוורקס שואפת להקל את הניהול והשימוש בפתרונות הטכנולוגיים של אותן חברות הענק.
החברה מספקת באמצעות שירות ענן אחד גם את תשתית התקשורת וגם את מעטפת האבטחה, ומשבשת את שוק התקשורת ואבטחת המידע, שהיקפו מוערך בכ-30 מיליארד דולר.
שלמה קרמר, מנכ"ל ומייסד משותף של קייטו נטוורקס: "קייטו מובילה את המהפכה הגדולה ביותר בשוקי תשתית התקשורת ואבטחת הרשתות מאז השקת הדור החדש של הפיירוולים לפני 17 שנה. הפשטות, הגמישות, הנראות והבקרה שמציע ענן ה-SASE של קייטו מציעים אבטחת סייבר ברמה בינלאומית וביצועי רשת אופטימליים לעסקים בכל גודל. בהובלת מומחי אבטחה ותשתית תקשורת, לקייטו יש את ה-DNA המתאים בתחומי השירות והטכנולוגיה שיהפוך אותה לפלטפורמה הקריטית של הארגון הדיגיטלי".
יואב שפרינגר וגלעד עזרא, מייסדים Apptor.ai צילום פרטיאין לנו מתחרים- הדרך להתחרות זה אם הלקוחות יתחילו לפתח את המוצר בעצמם
שיחה עם יואב שפרינגר- המנכ"ל ושותף מייסד של Apptor.ai
ספר בקצרה על עצמך:
אני במקור מבית חנן בצפון. בצבא שירתי ב-8200, שם גם פגשתי את השותף שלי, גלעד עזרא, ובזמן השירות, עבדנו על פיתוח מודלים של פרדיקציה לצבא כדי לזהות התנהגויות, אבל הרעיון זה להתעסק ב-predictable AI. אחרי הצבא הייתי בפלייטיקה בעולמות ה-AI retention. את הסטארטאפ הקמנו במהלך המלחמה, והתחלנו לרוץ איתו ממש תוך כדי המילואים.
ספר על החברה ומניין בא הרעיון?
אלו דברים דומים שעשינו בצבא. חיפשנו איפה אפשר למקסם את מה שעשינו בצבא ולהשליך על שוק, שהוא ממש בלו אושן עבורנו ואין חברה שעושה משהו דומה. תעשיית ה- direct sales, שהיא מאוד אמריקאית ואנחנו בנינו כמה מודלים של פרדיקציה שעוזרים לחברות direct sales לייצר תקשורת טובה יותר עם הלקוחות שלהן. המודלים מזהים טוב יותר מה הלקוח רוצה לקנות, מה המוצר שכדאי להציע לו ומתי יספיק לקנות, כאשר המטרה היא לטרגט בצורה טובה יותר את הלקוחות דרך המודלים שאנחנו מריצים. זה דומה לאי קומרס אבל יש הבדלים כי דרך המכירה בחברות direct sales היא שונה מעט, ואותן חברות רואות את עצמן כתעשייה נפרדת. למשל הרבהלייף היא לקוחה שלנו, ואם ספורה מבחינים שאני עובד איתם, הם יחשבו "מעולה, חברה דומה לנו." לעומת זאת, אם הרבהלייף היו רואים שאני עובד עם ספורה הם היו חושבים שזה אי קומרס. בשנה אחת הגענו ללקוחות וחברות כמו הרבהלייף, שופ דוט קום, It works! Global ו-Immunotec.
אופן המכירה ב-direct sales זה דרך מפיצים שהם המשווקים את המוצרים של החברה. עד שאנחנו הופענו, כל החברות הללו היו בונות על המפיצים לעשות את עבודת השיווק והמכירות והכל היה קורה דרכם בלי ערוצים נוספים. המפיצים מביאים לקוחות והם מדברים עם לקוחות וכדומה. מה שקורה בפועל זה שמאחר וכיום יש עוד הרבה אלטרנטיבות לעשות הכנסה מ-gig economy ובגלל התחרות הרבה בשוק, אז המודל לפיו הם בונים רק על המפיצים כבר לא עובד. מה שאנחנו מביאים לשולחן זה שאנחנו מייצרים מודלים של פרדיקציה שעושים את הכל באופן אוטומטי, את ה-retention, ההמלצות על מוצרים כאשר אנחנו יודעים לזהות מה כל לקוח יקנה ומתי והחברות כבר לא צריכות לבנות על המפיצים אלא אנחנו עושים את זה בשבילם, הכל כבר הופך לאוטומטי.
מתי הוקמה וכמה עובדים?
קמנו ביולי 2024, אנחנו 10 עובדים, הרוב בישראל ואחת ביוטה.
- חברת הסייבר Echo גייסה 50 מיליון דולר תוך 10 חודשים מאז הקמתה
- Dux נחשפת עם סבב סיד של 9 מיליון דולר
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מי המשקיעים?
זוהר גילון, יובל בר-גיל, ניר גרינברג, רן שריג, אפי כהן ועוד
