וויז בקצב הכנסות שנתי של 100 מיליון דולר
הטכנולוגיה של Wiz, שהוקמה במרץ 2020, מותקנת ביותר מ-25% מחברות Fortune100; החברה מעסיקה 480 עובדים ומתכננת לגייס עובדים חדשים בארץ ובעולם
חברת הסייבר הישראלית Wiz העוסקת האבטחת פעילות בענם מחשוב, הגיעה להיקף מכירות של 100 מיליון דולר בתוך 18 חודשים מהיום בו ציינה מכירות בהיקף של מיליון דולר. החברה קמה במרץ 2020, הטכנולוגיה שלה מותקנת ביותר מ-25% מחברות Fortune100 ועל לקוחותיה נמנים BMW Salesforce, Colgate, Blackstone ועוד.
וויז מעסיקה 480 עובדים, מתוכם כ-130 בישראל, והיא צפויה להמשיך ולגייס עובדים בארץ ובעולם. החברה גייסה 600 מיליון דולר תוך 18 חודשים, שהביאו אותה לשווי של 6 מיליארד דולר. בגיוסים השתתפו הקרנות סקויה, אינדקס, אינסייט פרטנרס ועוד, כאשר בין המשקיעים הפרטיים הבולטים בחברה נמנים ברנרד ארנו, האוורד שולץ, הבעלים של סטארבקס ויזמים נוספים. מגזין פורבס בחר אמש ב-Wiz כאחת ממאה חברות הענן המובילות בעולם.
על פי מערך הסייבר הלאומי של ישראל, כ-40% מהשקעות העולמיות בתחום הסייבר מבוצעות בחברות ישראליות, וזאת בנוסף למרכזי המחקר ופיתוח של חברות גלובליות הפועלות בארץ. לאחרונה אישר הבית הלבן תקציב שנתי מיוחד של 15.6 מיליארד דולר להגנה מפני תקיפות סייבר על גופי מימשל וסוכנויות פדרליות.
אסף רפפורט, מייסד-שותף ומנכ"ל Wiz: "חברות סייבר רבות ממשיכות כיום לצמוח במהירות. ההאטה בשווקים לא מקטינה את הוצאות הסייבר של ארגונים גדולים, אלא להיפך. ממשלות רבות מגדילות את היקפי הרכש של טכנולוגיות סייבר, ובמקביל מחילות רגולציה על שורה של ארגונים, בעיקר כאלה העוסקים בתשתיות קריטיות, ארגונים פיננסיים וארגוני בריאות הכוללים מידע רגיש של מאות מיליוני אזרחים ועוד. מטבע הדברים, ישראל היא אחת הנהנות העיקריות מהגידול בתחום, ו-Wiz תמשיך לצמוח בקצב מהיר בכל הקשור לגיוס עובדים מבריקים בישראל ובעולם, וכן בגיוס מהיר של לקוחות. יש לנו מספיק כסף בקופה כדי להמשיך ולתמוך בתוכנית הצמיחה שלנו ולגייס את הטאלנטים הטובים ביותר".
ChatGPT (גרוק)איך לקבל תשובות טובות יותר מה-ChatGPT?
תנו לצ'אט להכיר אתכם - למה זה חשוב ואיך עושים את זה?
רוב המשתמשים ב-ChatGPT מתמודדים עם אותה בעיה: התשובות שהם מקבלים כלליות מדי, חסרות הקשר אישי ומחייבות הסברים חוזרים בכל שיחה. הם מוצאים את עצמם מתחילים כל דיאלוג מההתחלה, מסבירים שוב ושוב את התחום המקצועי שלהם, את קהל היעד ואת הסגנון המועדף עליהם. התוצאה היא בזבוז זמן יקר וחוויית שימוש מתסכלת.
הפתרון קיים כבר בתוך המערכת, אך רוב המשתמשים פשוט לא מודעים אליו. מדובר בפונקציית ההתאמה האישית (Custom Instructions או Personalization) שמאפשרת להגדיר פעם אחת את הפרופיל המקצועי והאישי שלכם, כך שכל שיחה עתידית תתבסס על המידע הזה.
המדריך המלא להגדרת הפרופיל האישי
הגישה לתפריט ההגדרות פשוטה: בגרסת הדפדפן תמצאו אותו תחת שם המשתמש בצד שמאל, ובאפליקציה דרך כפתור התפריט. בחרו באפשרות Personalization והפעילו את האפשרות Enable customization.
המערכת מציגה שני שדות מרכזיים. בשדה הראשון, "What would you like ChatGPT to know about you", תארו את הרקע המקצועי שלכם. כתבו באיזה תחום אתם עובדים, מהו התפקיד המדויק שלכם, מי קהל היעד שלכם, אילו כלים דיגיטליים אתם משתמשים בהם ומהן המטרות העסקיות שלכם. למשל: "אני מנהלת מוצר בחברת פינטק ישראלית, עובדת מול לקוחות עסקיים בינוניים, משתמשת ב-Jira ו-Figma, ומתמקדת בפיתוח פתרונות תשלומים דיגיטליים".
- פי 5 בתשעה חודשים - מרקור שעובדת עם ChatGPT כבר שווה 10 מיליארד דולר
- ציטט את ChatGPT כהוכחה רפואית - מה פסק השופט?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשדה השני, "How would you like ChatGPT to respond", הגדירו את סגנון התשובות הרצוי. ציינו את אורך התשובה המועדף, הפורמט (פסקאות רצופות או נקודות), רמת הפירוט הטכני, השפה והטון. דוגמה: "תשובות ממוקדות של 200-300 מילים, בעברית מקצועית אך נגישה, עם דגש על יישום מעשי ודוגמאות קונקרטיות מעולם הפינטק".
ChatGPT (גרוק)איך לקבל תשובות טובות יותר מה-ChatGPT?
תנו לצ'אט להכיר אתכם - למה זה חשוב ואיך עושים את זה?
רוב המשתמשים ב-ChatGPT מתמודדים עם אותה בעיה: התשובות שהם מקבלים כלליות מדי, חסרות הקשר אישי ומחייבות הסברים חוזרים בכל שיחה. הם מוצאים את עצמם מתחילים כל דיאלוג מההתחלה, מסבירים שוב ושוב את התחום המקצועי שלהם, את קהל היעד ואת הסגנון המועדף עליהם. התוצאה היא בזבוז זמן יקר וחוויית שימוש מתסכלת.
הפתרון קיים כבר בתוך המערכת, אך רוב המשתמשים פשוט לא מודעים אליו. מדובר בפונקציית ההתאמה האישית (Custom Instructions או Personalization) שמאפשרת להגדיר פעם אחת את הפרופיל המקצועי והאישי שלכם, כך שכל שיחה עתידית תתבסס על המידע הזה.
המדריך המלא להגדרת הפרופיל האישי
הגישה לתפריט ההגדרות פשוטה: בגרסת הדפדפן תמצאו אותו תחת שם המשתמש בצד שמאל, ובאפליקציה דרך כפתור התפריט. בחרו באפשרות Personalization והפעילו את האפשרות Enable customization.
המערכת מציגה שני שדות מרכזיים. בשדה הראשון, "What would you like ChatGPT to know about you", תארו את הרקע המקצועי שלכם. כתבו באיזה תחום אתם עובדים, מהו התפקיד המדויק שלכם, מי קהל היעד שלכם, אילו כלים דיגיטליים אתם משתמשים בהם ומהן המטרות העסקיות שלכם. למשל: "אני מנהלת מוצר בחברת פינטק ישראלית, עובדת מול לקוחות עסקיים בינוניים, משתמשת ב-Jira ו-Figma, ומתמקדת בפיתוח פתרונות תשלומים דיגיטליים".
- פי 5 בתשעה חודשים - מרקור שעובדת עם ChatGPT כבר שווה 10 מיליארד דולר
- ציטט את ChatGPT כהוכחה רפואית - מה פסק השופט?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשדה השני, "How would you like ChatGPT to respond", הגדירו את סגנון התשובות הרצוי. ציינו את אורך התשובה המועדף, הפורמט (פסקאות רצופות או נקודות), רמת הפירוט הטכני, השפה והטון. דוגמה: "תשובות ממוקדות של 200-300 מילים, בעברית מקצועית אך נגישה, עם דגש על יישום מעשי ודוגמאות קונקרטיות מעולם הפינטק".
