גל מואב
צילום: רמי זרנגר

חברת התוכנה אווינסד השלימה גיוס של 38 מיליון דולר

החברה שנוסדה ב-2018, ומספקת פתרונות נגישות לאתרי אינטרנט ואפליקציות מובייל, השלימה סבב גיוס B בהיקף של 38 מיליון דולר בהובלת קרן Insight Partners ובהשתתפות המשקיעים הקיימים
איתן גרסטנפלד | (1)

חברת התוכנה אווינסד (Evinced), השלימה סבב גיוס B בהיקף של 38 מיליון דולר בהובלת קרן Insight Partners ובהשתתפות, M12 (זרוע ההשקעות של מיקרוסופט), BGV, Capital One Ventures ו-Engineering Capital. עם השלמת הסבב הגיעו סך גיוסי ההון של החברה ל-57 מיליון דולר.

 

אווינסד נוסדה בסוף 2018 על ידי המנכ״ל נאבין ת'דאני וגל מואב סמנכ״ל מוצר וטכנולוגיות, במטרה ליעל את השימוש הנגיש באתרי אינטרנט ואפליקציות מובייל. לדברי החברה, פתרונותיה מאפשרים גילוי אוטומטי, קיבוץ וניטור של בעיות נגישות שעד עתה ניתן היה לבצעם אך ורק באמצעות תהליכים ידניים מסובכים.  בין השאר הפ פועלים לגילוי בעיות נגישות של משתמשים במקלדת וקורא מסך, באמצעות שימוש בראייה ממוחשבת, ושימוש בבינה מלאכותית כדי לזהות בעיות של ניגוד צבעים ברקעים מורכבים.

 

"הביקושים לפתרונות נגישות חכמים מבוססי תוכנה הם אדירים. למעשה עד ההשקה של סל המוצרים שלנו ב-2021 לא היו קיימים בשוק פתרונות טכנולוגיים שעונים על כל הצרכים", אמר גל מואב, מייסד משותף ו-CTO ב-Evinced. "מכיון שפתרנו את רוב הבעיות הטכניות שגרמו לארגונים להישען על גישה ידנית והפכו את התהליכים האלה למסורבלים ואיטיים הרבה יותר, יש התלהבות גדולה וארגונים רבים בהם פורצ'ן 500 מתעניינים במוצרים ומעוניינים להטמיע אותם ובכך ליישם גישת Shift Left אמיתית ולטפל בנגישות בשלבים יותר מוקדמים ממה שהיה נהוג בעבר."

 

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    איזה שטויות 25/06/2022 15:07
    הגב לתגובה זו
    מה זה פתרון נגישות, איזה חרטבונה, מסכנים המשקיעים הלך הכסף...
ChatGPT  (גרוק)ChatGPT (גרוק)

איך לקבל תשובות טובות יותר מה-ChatGPT?

תנו לצ'אט להכיר אתכם - למה זה חשוב ואיך עושים את זה?

עמית בר |
נושאים בכתבה ChatGPT


רוב המשתמשים ב-ChatGPT מתמודדים עם אותה בעיה: התשובות שהם מקבלים כלליות מדי, חסרות הקשר אישי ומחייבות הסברים חוזרים בכל שיחה. הם מוצאים את עצמם מתחילים כל דיאלוג מההתחלה, מסבירים שוב ושוב את התחום המקצועי שלהם, את קהל היעד ואת הסגנון המועדף עליהם. התוצאה היא בזבוז זמן יקר וחוויית שימוש מתסכלת.

הפתרון קיים כבר בתוך המערכת, אך רוב המשתמשים פשוט לא מודעים אליו. מדובר בפונקציית ההתאמה האישית (Custom Instructions או Personalization) שמאפשרת להגדיר פעם אחת את הפרופיל המקצועי והאישי שלכם, כך שכל שיחה עתידית תתבסס על המידע הזה.

המדריך המלא להגדרת הפרופיל האישי

הגישה לתפריט ההגדרות פשוטה: בגרסת הדפדפן תמצאו אותו תחת שם המשתמש בצד שמאל, ובאפליקציה דרך כפתור התפריט. בחרו באפשרות Personalization והפעילו את האפשרות Enable customization.

המערכת מציגה שני שדות מרכזיים. בשדה הראשון, "What would you like ChatGPT to know about you", תארו את הרקע המקצועי שלכם. כתבו באיזה תחום אתם עובדים, מהו התפקיד המדויק שלכם, מי קהל היעד שלכם, אילו כלים דיגיטליים אתם משתמשים בהם ומהן המטרות העסקיות שלכם. למשל: "אני מנהלת מוצר בחברת פינטק ישראלית, עובדת מול לקוחות עסקיים בינוניים, משתמשת ב-Jira ו-Figma, ומתמקדת בפיתוח פתרונות תשלומים דיגיטליים".

בשדה השני, "How would you like ChatGPT to respond", הגדירו את סגנון התשובות הרצוי. ציינו את אורך התשובה המועדף, הפורמט (פסקאות רצופות או נקודות), רמת הפירוט הטכני, השפה והטון. דוגמה: "תשובות ממוקדות של 200-300 מילים, בעברית מקצועית אך נגישה, עם דגש על יישום מעשי ודוגמאות קונקרטיות מעולם הפינטק".