יוחאי כורם
צילום: אריק סולטן

סייברינט מגייסת 40 מיליון דולר

מתוך הסכום, כ-12 מיליון דולר במימון חוב במסגרת סבב גיוס C של החברה

דור עצמון |

חברת סייברינט (Cyberint) שפועלת בתחום הגנת הסייבר ובין היתר מפתחת מערכת אוטומטית לאיסוף נתונים מהרשת האפלה (Darknet), הודיעה על גיוס של 40 מיליון דולר. הגיוס עתיד לאפשר לה להמשיך ולפתח את הפעילות העסקית, תוך קידום טכנולוגיי המתבססת על זיהוי אוטומטי של נכסים הדיגיטליים של לקוחותיה כדי לתמוך בהתראה מוקדמת התקפות סייבר.

מנכ"ל סייברינט יוחאי כורם אמר: "מספר תקיפות הסייבר נמצא במגמת עלייה אקספוננציאלית, כאשר אומדן הנזקים צפוי להגיע ל-10.5 טריליון דולר בשנה עד שנת 2025. הצורך בשכבת הגנה וזיהוי מוקדם של איומים ותקיפות דיגיטליות מבוקש מאוד ואנחנו כאן בשביל לפעול בנושא". עוד הוסיף כי "כבר היום, הלקוחות שמשתמשים בפלטפורמה שלנו יכולים לקבל מידע מקדים והגנה טובה יותר מפני הסיכונים הידועים והלא ידועים הרלוונטיים אליהם ולארגון שלהם".

"חברת סייברינט מונה כ-100 עובדים ומרכז הפיתוח שלה נמצא בישראל כאשר היא מחזיקה במשרדים בפתח תקווה, בוסטון, טקסס, מקסיקו, לונדון ועוד.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
יואב שפרינגר וגלעד עזרא, מייסדים Apptor.ai צילום פרטייואב שפרינגר וגלעד עזרא, מייסדים Apptor.ai צילום פרטי
סטארטאפ להכיר

אין לנו מתחרים- הדרך להתחרות זה אם הלקוחות יתחילו לפתח את המוצר בעצמם

שיחה עם יואב  שפרינגר- המנכ"ל ושותף מייסד של  Apptor.ai



הדס ברטל |

ספר בקצרה על עצמך:

אני במקור מבית חנן בצפון. בצבא שירתי ב-8200, שם גם פגשתי את השותף שלי, גלעד עזרא, ובזמן השירות, עבדנו על פיתוח מודלים של פרדיקציה לצבא כדי לזהות התנהגויות, אבל הרעיון זה להתעסק ב-predictable AI. אחרי הצבא הייתי בפלייטיקה בעולמות ה-AI retention. את הסטארטאפ הקמנו במהלך המלחמה, והתחלנו לרוץ איתו ממש תוך כדי המילואים.

ספר על החברה ומניין בא הרעיון?

אלו דברים דומים שעשינו בצבא. חיפשנו איפה אפשר למקסם את מה שעשינו בצבא ולהשליך על שוק, שהוא ממש בלו אושן עבורנו ואין חברה שעושה משהו דומה. תעשיית ה- direct sales, שהיא מאוד אמריקאית ואנחנו בנינו כמה מודלים של פרדיקציה שעוזרים לחברות direct sales לייצר תקשורת טובה יותר עם הלקוחות שלהן. המודלים מזהים טוב יותר מה הלקוח רוצה לקנות, מה המוצר שכדאי להציע לו ומתי יספיק לקנות, כאשר המטרה היא לטרגט בצורה טובה יותר את הלקוחות דרך המודלים שאנחנו מריצים. זה דומה לאי קומרס אבל יש הבדלים כי דרך המכירה בחברות direct sales היא שונה מעט, ואותן חברות רואות את עצמן כתעשייה נפרדת. למשל הרבהלייף היא לקוחה שלנו, ואם ספורה מבחינים שאני עובד איתם, הם יחשבו "מעולה, חברה דומה לנו." לעומת זאת, אם הרבהלייף היו רואים שאני עובד עם ספורה הם היו חושבים שזה אי קומרס. בשנה אחת הגענו ללקוחות וחברות כמו הרבהלייף, שופ דוט קום, It works! Global ו-Immunotec.

אופן המכירה ב-direct sales זה דרך מפיצים שהם המשווקים את המוצרים של החברה. עד שאנחנו הופענו, כל החברות הללו היו בונות על המפיצים לעשות את עבודת השיווק והמכירות והכל היה קורה דרכם בלי ערוצים נוספים. המפיצים מביאים לקוחות והם מדברים עם לקוחות וכדומה. מה שקורה בפועל זה שמאחר וכיום יש עוד הרבה אלטרנטיבות לעשות הכנסה מ-gig economy ובגלל התחרות הרבה בשוק, אז המודל לפיו הם בונים רק על המפיצים כבר לא עובד. מה שאנחנו מביאים לשולחן זה שאנחנו מייצרים מודלים של פרדיקציה שעושים את הכל באופן אוטומטי, את ה-retention, ההמלצות על מוצרים כאשר אנחנו יודעים לזהות מה כל לקוח יקנה ומתי והחברות כבר לא צריכות לבנות על המפיצים אלא אנחנו עושים את זה בשבילם, הכל כבר הופך לאוטומטי.

מתי הוקמה וכמה עובדים?

קמנו ביולי 2024, אנחנו 10 עובדים, הרוב בישראל ואחת ביוטה.

מי המשקיעים?

זוהר גילון, יובל בר-גיל, ניר גרינברג, רן שריג, אפי כהן ועוד