דובי פרנסיס
צילום: Group 11

דובי פרנסס מוכר 27% מהקרן השלישית של Group 11 ב-50 מיליון דולר

העסקה אפשרה למשקיעי הקרן השלישית של Group 11 (שנת הקמה 2017) לממש את השקעותיהם משלב מוקדם יחסית בחיי הקרן. התשואה הפנימית: 41%
סתיו קורן | (1)

קרן ההון סיכון Group 11 מוכרת ל-StepStone, חברת השקעות גלובלית 27% מהקרן השלישית של Group 11 ב-50 מיליון דולר.

העסקה אפשרה למשקיעי הקרן השלישית של Group 11 (שנת הקמה 2017) לממש את השקעותיהם משלב מוקדם יחסית בחיי הקרן. המשקיעים המשתתפים בעסקה קיבלו תמורה בסך 3.25x מן ההשקעה המקורית, המייצגת שיעור תשואה פנימי שנתי של 41%.

Group 11 נוסדה בשנת 2012 על ידי דובי פרנסס במטרה להעצים יזמים מוכשרים אשר שמו להם למטרה לחולל מהפכה בתעשיית השירותים הפיננסיים המיושנת. הפירמה השקיעה בשלבים מוקדמים של כמה מחברות הטכנולוגיה הפיננסיות הבולטות ביותר של עמק הסיליקון. הערך המצטבר של תיק ההשקעות של Group 11 עומד על כ-1.6 מיליארד דולר.

הפורטפוליו של הקרן השלישית של Group 11 כולל את Tipalti, שגייסה לאחרונה 270 מיליון דולר לפי שווי של 8.3 מיליארד דולר; TripActions, שגייסה לאחרונה 275 מיליון דולר לפי שווי של 7.25 מיליארד דולר; Next Insurance, שגייסה לאחרונה 250 מיליון דולר לפי שווי של 4 מיליארד דולר; HomeLight, שגייסה לאחרונה 100 מיליון דולר לפי שווי של 1.6 מיליארד דולר; ו-Sunbit, שגייסה לאחרונה 130 מיליון דולר לפי שווי של 1.1 מיליארד דולר.

״אירוע נזילות כה גדול באמצע חיי קרן הון סיכון הוא אירוע נדיר. אני רוצה לברך את Group 11 על פורטפוליו מרשים ונתוני החזר השקעה יוצאי דופן״, אמר רועי קדוש, מנהל ההשקעות של חברת הביטוח הכשרה אשר השתתפה בעסקה. ״תיזת הפינטק של דובי פרנסס היא מבריקה וביצועי הקרנות מרשימים, ועל כן הכשרה השקיעה בכל הקרנות של Group 11 החל מן הקרן השלישית שהוקמה לפני 5 שנים. Group 11 היא אחת ההשקעות הטובות ביותר שלנו ובעיקר שותף הפינטק הטוב ביותר שיכולנו לייחל לו לאור הצמיחה המרשימה של הפירמה בכל רחבי העולם״.

"אנו נרגשים לשתף פעולה עם StepStone בעסקה זו, שלדעתנו מהווה אישור נוסף למיצובה של Group 11 כאחת מקרנות הפינטק המובילות בעולם. זוהי רק ההתחלה של שותפות נפלאה ופוריה", אמר דובי פרנסס, שותף מייסד ב-Group 11.

"אנו שמחים על השותפות החדשה עם Group 11 שהרי מטרתנו היא לבנות תיקי השקעה איכותיים עבור הלקוחות שלנו", נמסר מ-StepStone. "היסטוריית הביצועים והפורטפוליו של גרופ 11 הם מרשימים מאוד, ואנו מצפים בקוצר רוח לעבודה משותפת עם צוות ההנהלה של הפירמה".

העסקה עם StepStone נסגרת חודשים ספורים לאחר ש-Group 11 השלימה גיוס של 200 מיליון דולר עבור הקרן החמישית שלה - כפול מיעד הגיוס המקורי שעמד על 100 מיליון דולר בלבד. בין המשקיעים המוסדיים הישראלים בקרן החמישית נמנים הראל ביטוח ופיננסים, מור בית השקעות, מנורה מבטחים, קבוצת מגדל וחברת הביטוח הכשרה.

קיראו עוד ב"BizTech"

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    ייייייישששששש 17/06/2022 08:53
    הגב לתגובה זו
    להופיע בפרסומות לבנק זה מה שחסר לך?? כל הפרסומות זה טמטום אחד גדול שאני משתיק הטלויזיה או עובר ערוץ ואני מניח שי ש עוד רבים כמוני
ChatGPT  (גרוק)ChatGPT (גרוק)

איך לקבל תשובות טובות יותר מה-ChatGPT?

תנו לצ'אט להכיר אתכם - למה זה חשוב ואיך עושים את זה?

עמית בר |
נושאים בכתבה ChatGPT


רוב המשתמשים ב-ChatGPT מתמודדים עם אותה בעיה: התשובות שהם מקבלים כלליות מדי, חסרות הקשר אישי ומחייבות הסברים חוזרים בכל שיחה. הם מוצאים את עצמם מתחילים כל דיאלוג מההתחלה, מסבירים שוב ושוב את התחום המקצועי שלהם, את קהל היעד ואת הסגנון המועדף עליהם. התוצאה היא בזבוז זמן יקר וחוויית שימוש מתסכלת.

הפתרון קיים כבר בתוך המערכת, אך רוב המשתמשים פשוט לא מודעים אליו. מדובר בפונקציית ההתאמה האישית (Custom Instructions או Personalization) שמאפשרת להגדיר פעם אחת את הפרופיל המקצועי והאישי שלכם, כך שכל שיחה עתידית תתבסס על המידע הזה.

המדריך המלא להגדרת הפרופיל האישי

הגישה לתפריט ההגדרות פשוטה: בגרסת הדפדפן תמצאו אותו תחת שם המשתמש בצד שמאל, ובאפליקציה דרך כפתור התפריט. בחרו באפשרות Personalization והפעילו את האפשרות Enable customization.

המערכת מציגה שני שדות מרכזיים. בשדה הראשון, "What would you like ChatGPT to know about you", תארו את הרקע המקצועי שלכם. כתבו באיזה תחום אתם עובדים, מהו התפקיד המדויק שלכם, מי קהל היעד שלכם, אילו כלים דיגיטליים אתם משתמשים בהם ומהן המטרות העסקיות שלכם. למשל: "אני מנהלת מוצר בחברת פינטק ישראלית, עובדת מול לקוחות עסקיים בינוניים, משתמשת ב-Jira ו-Figma, ומתמקדת בפיתוח פתרונות תשלומים דיגיטליים".

בשדה השני, "How would you like ChatGPT to respond", הגדירו את סגנון התשובות הרצוי. ציינו את אורך התשובה המועדף, הפורמט (פסקאות רצופות או נקודות), רמת הפירוט הטכני, השפה והטון. דוגמה: "תשובות ממוקדות של 200-300 מילים, בעברית מקצועית אך נגישה, עם דגש על יישום מעשי ודוגמאות קונקרטיות מעולם הפינטק".