נטפליקס שלט צפייה בטלוויזיה
צילום: Istock

גופי שידור התעניינו באפיק 15 - שייצא בקרוב למכרז

אחרי שערוץ 20 זכה לפני כשנה באפיק 14, בתקופה האחרונה הביעו גופים נוספים בהתעניינות באפיק על רצף הערוצים הארציים. הערכות גורסות כי מדובר בהלא TV, ערוץ 24 ודמוקרטTV
אלכסנדר כץ | (1)

מועצת הרשות השנייה אישרה יציאה למכרז לערוץ נוסף ברצף הערוצים הארציים – על אפיק 15. המכרז יפורסם בקרוב. כבר לפני שלושה חודשים פורסם ב"ביז מדיה" כי אחד הגופים שהתעניינו באפיק הזה הוא דמוקרטTV, כקונטרה למעבר של ערוץ 20 לאפיק 14.

 

ואולם בפרק הזמן מאז, פנו מספר גופים לרשות השנייה, שקיימה בדיקות מקדימות ומצאה אותם כשירים. ברשות השנייה מסרבים לחשוף את זהותם כדי לא לפגום בהליך המכרזי האפשרי, ואולם יש לזכור כי כבר לפני יותר משנה התעניינו ערוץ הלא TV וערוץ 24 באפיק 14, והתמודדו עליו מול ערוץ 20.

 

בסוף המכרז זכה ערוץ 20 באפיק לאחר שהציע את הסכום הגבוה ביותר - כחמישה מיליון שקלים, ובסוף נובמבר עבר לאפיק זה הנחשב לאטרקטיבי הרבה יותר מאפיק 20 בו היה, משום שהוא המשכו של רצף הערוצים שמתחיל באפיק 11 (כאן 11), ממשיך בקשת 12 וברשת 13.

בכל מקרה, על פי נתוני הוועדה למדרוג, נתוני הצפייה של 14 לא מוכיחים עדיין את המהלך, ואולם בערוץ עצמו טוענים כי מסקרים ובדיקות פנימיות שלהם, הרייטינג גבוה משמעותית מזה שעולה מנתוני הוועדה למדרוג.

 

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    לערוץ הכנסת יש יותר רייטינג מערוץ 14 (ל"ת)
    ישראל 29/03/2022 19:49
    הגב לתגובה זו
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.