דיוויד שווימר
צילום: טמיר וקסלר

מיטב דש מתמתג מחדש - וגייס כפרזנטור את דיוויד שווימר מ"חברים"

כפי שנחשף לאחרונה ב"ביז מדיה", בית ההשקעות ישנה את שמו ל"מיטב" וייצא לקמפיין פרסומי שיופק אין האוס, ללא משרד פרסום. ברקע - הפסדי ענק ב-2021 בשל פסיקת בית המשפט
אלכסנדר כץ | (1)
נושאים בכתבה מיטב קמפיין

בית ההשקעות מיטב דש עובר מיתוג מחדש, וייקרא מעתה ״מיטב״. המהלך נחשף לפני מספר שבועות ב"ביז מדיה". לטובת המיתוג, גייס מיטב כפרזנטור את הכוכב האמריקאי-יהודי דיוויד שווימר, "רוס" מהסדרה המיתולוגית "חברים", שילווה את בית ההשקעות.

בית ההשקעות מיטב דש עובר מיתוג מחדש, וייקרא מעתה ״מיטב״. המהלך נחשף לפני מספר שבועות ב"ביז מדיה". לטובת המיתוג, גייס מיטב כפרזנטור את הכוכב האמריקאי-יהודי דיוויד שווימר, "רוס" מהסדרה המיתולוגית "חברים", שילווה את בית ההשקעות.

מיטב יתמקד בשפה השיווקית והפרסומית שלו בהצעת הזדמנויות ללקוחותיו במטרה להוריד את מפלס ה-FOMO (Fear of Missing Out) הפיננסי, בהיותו פלטפורמה פיננסית רחבה ועמוקה. 

במיטב מציינים כי בשנים האחרונות וביתר שאת מאז פרוץ הקורונה, המעורבות של הציבור בשוק ההון הפכה להיות אקטיבית יותר. הדור הצעיר לוקח אחריות על ניהול כספיו ומחפש הזדמנויות השקעה אטרקטיביות במגוון אפיקים. במיטב בנו שפה חדשה המותאמת לעידן החדש וכן מוצרים חדשניים אשר יושקו בהמשך.

המעניין הוא שאת המהלך המיתוגי והפרסומית לא ילווה משרד פרסום, אלא הכל יתבצע אין-האוס באמצעות מחלק השיווק של מיטב.

אי אפשר להתעלם מכך שהמיתוג מחדש מגיע כמה חודשים לאחר החלטת בית המשפט להגדיל את סכום הכסף שעל מיטב להעביר לעמיתיו בסך של כ-400 מיליון שקל, בהמשך לפסיקה מאוגוסט שעבר. כזכור, בית המשפט המחוזי בתל אביב קבע כי מיטב דש גבה מחלק מהעמיתים דמי ניהול בניגוד להסכמים עמם. על פי דוחות מלפני שבוע, בית ההשקעות הפסיד ב-2021 כ-400 מיליון שקלים. 

אילן רביב, מנכ"ל בית ההשקעות מיטב: "מיטב אינו רק בית השקעות קלאסי, אלא פלטפורמה פיננסית רחבה המאפשרת מתן פתרונות פיננסיים רחבים למגוון של לקוחות ומגוון של צרכים. אנו חשים שזהו העיתוי הנכון מבחינתנו לעדכן את השפה והצעת הערך שלנו ללקוחות, שבנויה על יסודות חזקים של טכנולוגיה, ניסיון וידע. המטרה שלנו היא להוביל למהפך תפישתי של המושג בית השקעות".

אמנון גולן, סמנכ״ל השיווק במיטב, הוסיף: "אנו נרגשים וגאים לעבוד עם דיוויד שווימר, אחד הקומיקאים המוכשרים של זמננו. אנו מציגים אסטרטגיה חדשה, המנגישה את הידע והכלים למגוון רחב יותר של דורות ועוברים לשפה של ״הצפת הזדמנויות״. עד כה בתי ההשקעות דיברו על עצמם ופחות על הצרכים של הלקוח הפיננסי מהדור החדש. זה הזמן לשינוי ואנו מתכוונים להוביל אותו עם פרזנטור חזק, שפה מעודכנת ומגוון מוצרים חדשניים, זאת בכדי לתת מענה ל-FOMO הפיננסי ועל מנת להיות אופציה רלבנטית לעוד שנים רבות".

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    לביא דניאלי 26/03/2022 08:33
    הגב לתגובה זו
    שפה חדשה,פלטפורמה,באזז,,,,,,,,,,,,תשואות לאורך זמן זה הכל
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיות

הפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14

גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות. 

מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.

מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.

החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים

גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין,  שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.

מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיות

הפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14

גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות. 

מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.

מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.

החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים

גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין,  שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.