רמי לוי שיווק השקמה
צילום: אייסTV

כמו בלומברג: רמי לוי שוקל להפעיל ערוץ כלכלי 24/7

'ידיעות' מפרסם כי לוי בוחן הפעלת ערוץ כלכלי במסגרת שירות ה-TV החדש שלו, שיכלול תוצאות מסחר, מדדים ופרשנויות מהאולפן, ומחפש לטובת כך גוף תקשורת עם אולפן טלוויזיה
אלכסנדר כץ | (6)

איש העסקים רמי לוי בודק אפשרות להקים ערוץ טלוויזיה כלכלי שישודר סביב השעון, בסגנון בלומברג האמריקאי – כך פורסם הבוקר (יום ג') במוסך ממון של ידיעות אחרונות. המיזם החדש אמור להשתלב בשירות הטלוויזיה המשותף שלו עם HOT - 'רמי לוי TV'.

 

בין היתר מתכנן לוי לשדר ברציפות את תוצאות המסחר בבורסה לניירות ערך ומדדים כלכליים אחרים כמו שערי מטבע חוץ, לצד תכנים כלכליים ופרשנויות מהאולפן. על פי הפרסום, מתכוון ליצור לוי שיתוף פעולה עם אחד מגופי התקשורת הקיימים המפעילים אולפן שידור.

 

המיזם של לוי מגיע דווקא בתקופת יובש מבחינת תכניות כלכליות, לאחר שנים של פריחה. 'לילה כלכלי' של ערוץ 10 בוטלה וסופחה כפינה ל'היום שהיה', ו'כלכלי בלילה' של ערוץ 20 ירדה מן האוויר. כאן 11 משדר את 'כלכלי ב-6' המשודרת בשעות אחר הצהריים ומועברת לא בשידור חי.

 

מכיוון ש'רמי לוי TV' פועלת ללא ביקורת רגולטורית, כלומר היא אינה כפופה למועצת הכבלים והלוויין כמו HOT או yes, רמי לוי יוכל להפעיל ערוץ כזה ולכלול בו פרסומות. אפיק הכנסה נוסף יהיה למכור את השידור גם לבתי עסק ולבתי קפה.

 

בשבוע שעבר השיק לוי את חברת הטלוויזיה החדשה שלו, שנים לאחר שהצהיר על המהלך שהוקפא לתקופה ארוכה. השירות החדש שלו שיהיה מבוסס על פתרון OTT, יכלול 35 ערוצים ליניאריים, כולל כל הערוצים הישראלים של עידן פלוס, הערוצים הייעודיים, חבילת ערוצי לייף-סטייל, ילדים, ספורט מורחב (כולל 2 ערוצי יורוספורט) ושירות VOD שיכלול 4,500 תכנים שונים, חלקם מקוריים של HOT ותכנים מיובאים, בין היתר של HBO, במחיר של 89 שקלים. כולל שירות אינטרנט החבילה תעמוד על 135 שקלים.

 

לוי אמר לידיעות אחרונות כי הוא מגבש כעת את סוגיית הערוץ הכלכלי, ומנהל מגעים בנושא עם HOT.

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    משה 18/08/2017 15:30
    הגב לתגובה זו
    ראיתי את הראיון שלו אצל רפי רשף .היה מרגש ליראות את המצב בו הוא גדל.אבל אחרכך נזכרתי שגם אני לא גדלתי עם כפית דבש.אני למשל נולדתי בזמן כיבוש הנאצי באירופה.אחר כך גרנו שנים בבית ללא מים ללא שרותים ללא מקלחת.אצל רפי רשף זה היה כיאלו יוצא דופן כי הוא רפי גדל אצ משפחה מבוססת.כמו כן רמי לוי הצליח להיתעשר ממכירת מזון על ידי פערי מחיר.אני הייתי פעמיים בחנוית שלו וההכזבה הייתה גדולה .לא הייתה חנייה לא היו עגלות קנייה .הפירות היו סוג ב וגם נתקלתי בבעייה של סימון מחירים כאשר הסימון היה על ידי פתק כאשר לא ברור לאיזה מוצר זה שייך הפתק.
  • 5.
    אבי וייס 16/08/2017 17:09
    הגב לתגובה זו
    השירות של רמי לוי הוא שירות ללא רישיון. בסוף יקום מישהו וישים סוף לברדק: http://bit.ly/2wwLjtO הרבה ייפלו כשהחגיגה של המופקרים תיגמר פילבר הוא רק הראשון בתור שנפל בגלל אי ההבנה הזו.
  • 4.
    גרין 15/08/2017 16:15
    הגב לתגובה זו
    צודק - צריך ערוץ כלכלי בעברית
  • 3.
    מדדי הבוסה עינאק (ל"ת)
    עייני 15/08/2017 15:49
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    הוא לא ישים שקל... הכל דיבורים (ל"ת)
    בן 15/08/2017 15:40
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    שלמה 15/08/2017 13:41
    הגב לתגובה זו
    הייתי היום בסניף בקרית אריה. מחירים לא זולים ,ירקות במחיר נמוך יחסית אבל איכותם ירודה. משקאות קלים במחיר מלא ללא מבצעים. כך חולפת תהילת עולם
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.