צים שיווק אישרה תוכנית רכישה חוזרת למניותיה ב-5 מיליון שקל

בעלת רשת החניות 'כמעט חינם' מציינת כי הסיבה לרכישה היא חוסר ההתאמה הקיים כין בין מחיר המניה בבורסה לתוצאותיה הכספיות
לירן סהר | (2)

חברת צים שיווק, בעלת המותג "מחסני כמעט חינם" הודיעה היום כי דירקטוריון החברה אישר תכנית לרכישה חוזרת של מניות החברה (buy back) בהיקף כולל של כ- 5 מיליון שקל.

בהודעתה מציינת החברה כי הסיבה המרכזית להחלטה הינה חוסר ההתאמה הקיים כיום בין מחיר המניה בבורסה, אשר נשחק בכ- 22% מאז הנפקתה בספטמבר 2010, לבין תוצאותיה הכספיות, המשקפות מגמת צמיחה בפעילותה ואיתנות פיננסית.

עוד ציינה החברה כי אין באימוץ תוכנית הרכישה כדי להשפיע באופן מהותי על תזרים המזומנים שלהאו לגרוע מיכולתה לעמוד בהתחייבויותיה הצפויות בהגיע מועד פירעונן.

הרכישה, בהיקף מקסימלי של כ- 1.8% מהון החברה על בסיס מחיר המניה בתום המסחר אתמול, תבוצע על ידי החברה עצמה ו/או על ידי תאגיד בשליטתה, על פני תקופה של שנה.

ברבעון הראשון של שנת 2012 הציגה צים שיווק גידול של 26.9% ברווח הנקי בנטרול רווחים חד פעמיים, גידול של 18.7% ברווח התפעולי בנטרול רווחים חד פעמיים וצמיחה של כ- 14.5% בהכנסות. החברה צמחה בכ- 4.2% במכירות בחנויות זהות (SSS)והציגה תזרים מזומנים של כ-34.5 מיליון שקל.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    רמי לוי הבאה? עושה רושם טוב בינתיים... (ל"ת)
    משה 20/06/2012 10:32
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    אמיר 20/06/2012 10:27
    הגב לתגובה זו
    המניה הכי זולה בכול הפרמטרים בתחום קמעונאות המזון ,מה גם שעדיין מצליחה לצמוח ולהתרחב גם ב SS וגם בסה"כ מכירות