תקציב הפרסום של AIG יוצא למכרז: ברוקנר נטע יער, אדלר וראובני מתמודדים
תקציב הפרסום של ענקית הביטוח AIG יוצא למכרז, כך הודיעה היום (יום ד') החברה. 3 המשרדים המתמודדים על המכרז הם ברוקנר נטע יער, אדלר חומסקי וראובני פרידן. על פי הודעת החברה, AIG החלה בתהליך של בחינת עבודה עם משרד פרסום חדש וזאת כחלק מהנחיות תאגיד AIG העולמי.
חברת הביטוח פנתה למשרדים בבקשה להציג בפניה את יכולותיהם בתחומי הפרסום ורכש המדיה, את הניסיון שלהם בתחומי השירותים הפיננסיים, את החשיבה האסטרטגית שלהם לגבי ענף הביטוח וכן את יכולות העבודה שלהם בתחומי הדיגיטל והשיווק הישיר. החברה צפויה לסיים את התהליך עד לסוף הרבעון הראשון של 2012.
ב-7 השנים האחרונות טופל תקציב הפרסום בזרמון גולדמן שייאלץ כעת להיפרד מאחד מתקציבי העוגן שלו. התקציב של ענקית הביטוח לא משמעותי בהיקפו רק במונחי זרמון גולדמן אלא בפריזמה של הענף כולו מדובר באחד התקציבים השמנים בשוק. ב-2011 עמד תקציב הפרסום של החברה (הובל על ידי הפרזנטור אבי קושניר) על כ-17.3 מיליון דולר במחירי מחירון, על פי יפעת בקרת פרסום. בפועל מדובר בכ-28 מיליון שקלים.
במהלך התקופה בה טופל התקציב בזרמון גולדמן זכה המשרד ל-3 הארכות של ההתקשרות בין הצדדים. ברשימת ההישגים מציין המשרד 2 זכיות בדירוג 'סופרברנדס' ומודעות נעזרת של יותר מ-80% למספר הטלפון 1-800-400-400.
גורמים בשוק הפרסום מוסרים לאייס כי ההחלטה על היציאה למכרז אינה בגדר הפתעה. להערכתם, כמו במקרים אחרים, השינויים הפרסונליים בצמרת הניהול הבכירה של AIG היו הזרז שהביא לבחינה מחדש של מערך הפרסום. לחברה הצטרפו בשנה החולפת אורי שמואלי ממגדל שוקי הון לשעבר ומיכל רביב שכיהנה כמנהלת תקשורת שיווקית בפסגות ומשמשת כעת כסמנכ"ל השיווק של AIG.
- 5.כולם פה סתומים (ל"ת)משוגעת 29/12/2011 12:48הגב לתגובה זו
- 4.אחת שיודעת.. 29/12/2011 11:51הגב לתגובה זועל גל הפיטורין שיש בזרמון גולדמן ,פיטרו שם קרוב ל10 אנשים בשבועיים האחרונים כולל אמיר אריאלי סמנכ"ל הקראייטיב
- 3.הפסידו את המשרד הטוב ביותר. (ל"ת)משוגעת 29/12/2011 10:44הגב לתגובה זו
- 2.זיו קורן 28/12/2011 17:25הגב לתגובה זועכשיו הגיע הזמן שתצטרפו אלינו לסלטי ראובני
- 1.עוד לקוח שמצביע אי אמון בזרמון גולדמן (ל"ת)הצופה 28/12/2011 17:22הגב לתגובה זו