פרסום ראשון

פיינליסטים ביורובסט: 6 לשלמור, 4 לבאומן, אידיאולוג'יק ואדלר עם אחד כ"א

רק 12 עבודות מישראל זכו להיכנס לרשימת השורטליסט ה-1 הכוללת 7 קטגוריות. שלמור המגוון ביותר, אדלר לבד בחוצות ואידיאולוג'יק לבד בדיגיטל
משה בנימין | (4)

תחרות הפרסום האירופאית 'יורובסט' הנערכת בימים אלו בליסבון, פורטוגל פרסמה לפני מספר שעות את רשימת הפיינליסטים שעולים לשלב הגמר במספר קטגוריות ביניהן: עיצוב, דיירקט, אינטראקטיב, מדיה, חוצות, יח"צ ופרינט.

קטגוריות נוספות שרשימות הפיינליסטים שלהן טרם פורסמו הן קראפט, סרטים, מובייל, רדיו, פרומו ואינטגרייטד.

מתוך 69 עבודות שהוגשו מישראל, לבינתיים זכו 12 עבודות להעפיל לשלב הגמר שייערך ביום רביעי הקרוב בתאריך 30 לנובמבר. 4 המשרדים הישראליים שזכו להכניס עבודות לשלב הגמר הם שלמור אבנון עמיחי Y&R אינטראקטיב, באומן בר ריבנאי, פובליסיס-אידיאולוג'יק ואדלר חומסקי.

בקטגוריית הדיגיטל/אינטראקטיב עלה לגמר משרד הפרסום פובליסיס-אידיאולוג'יק עם קמפיין ה-FACELOOK. המהלך הוא למעשה האבולוציה של אידיאולוג'יק למכונת הלייקים שקדם לו. ה'פייסלוק' הוצג בקיץ האחרון וליווה את פעילות קוקה קולה לאורך הקיץ בכ-18 אירועים שונים. המשרד תכנן מכונה שבמקום שידור לפייסבוק באמצעות צמיד (כפי שהיה בלייק מאשין) עבדה על טכנולוגיית זיהוי פנים וזיהתה את הניצבים מולה לפי התמונות בפייסבוק בהן הם תויגו.

בקטגוריית החוצות אדלר חומסקי היה המשרד הישראלי היחיד שעלה לשלב הגמר. העבודה שזיכתה אותו בפיינליסט היא קמפיין 0-100 ב-6.9 שניות עבור מותג הרכב Golf GTI. במסגרת המהלך אדלר חומסקי הציב שלטים סמוכים זה לזה, כשבשלט הראשון מופיעה הספרה אפס, וצמוד אליו בשלט השני שלט חוצות עם הספרה 100 מתנוססת עליו.

באומן בר ריבנאי כבש את קטגוריית הפרינט עם סדרת המודעות לג'ל מסיר הכתמים של אריאל. 3 המודעות של באומן: 'קפה', 'עוגה' ו'מרק' עלו לשלב הגמר. מודעה נוספת של באומן שעלתה לשלב הגמר היא 'סולאריה' - עבור חברת הנדל"ן 'שיכון ובינוי'. במסגרת המהלך ייצרו בבאומן מודעה דו צדדית ששינתה את צבעה כשהוחזקה ישירות מול אור השמש. מודעת סולאריה עלתה לגמר בקטגוריית המדיה.

שלמור אבנון עמיחי הכניסו לבינתיים 6 עבודות לשלב הגמר, ב-3 קטגוריות שונות: מדיה, יח"צ ודיירקט. לקטגוריית הדיירקט נכנס מהלך ה-GET TESTED עבור הוועד למלחמה באיידס, במסגרתו נערכו בדיקות איידס לשדרני הרדיו במספר תחנות רדיו במקביל ובשידור חי.

בקטגוריית המדיה הייתה זו העבודה לארגון עצו"ם הנלחם בסחר בנשים שזכתה ל-2 פיינליסטים (עמותות ואמביינט). כזכור, במסגרת המהלך הקים שלמור אבנון עמיחי 'חנות למכירת נשים', בה הוצגו דוגמניות עם תגי מחיר. בקטגוריית היח"צ הכניס שלמור 3 עבודות לשלב הגמר - כולן עבור מהלך עצו"ם בקטגוריות המשנה: שימוש באירועים חיים, Non corporate ואינטגרייטד.

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    באומניסט 29/11/2011 23:41
    הגב לתגובה זו
    קצת מתבאס שעזבתי את שלמור
  • 3.
    5 פיינליסטים לאותה עבודה-סחר בנשים (ל"ת)
    שלמור מגוונים?? 29/11/2011 08:56
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    לא משלמור 28/11/2011 20:35
    הגב לתגובה זו
    שכולנו היינו מתים להביא 6 פיינליסטים. לכל לקוח, אמיתי, פיקטיבי או וואטאוור. בינתיים הם עושים את זה הכי טוב
  • 1.
    יוסי 28/11/2011 17:57
    הגב לתגובה זו
    כל העבודות של שלמור ללקוחות צדקה של באומן ללקוחות אמיתיים....