הלילה של אדלר חומסקי וראובני פרידן: המנצחים הגדולים של תחרות האפי
תחרות אפי 2011 של המרכז הישראלי לניהול (המי"ל), איגוד השיווק הישראלי ואיגוד חברות הפרסום בישראל למהלכי השיווק והפרסום האפקטיביים נחתמה הלילה כאשר 2 משרדי הפרסום: אדלר חומסקי וראובני פרידן מוכתרים כמנצחים הגדולים.
בדירוג הסופי אדלר חומסקי תופס את המקום ה-1 עם לא פחות מ-6 זכיות, ביניהן המקום ה-1 והמכובד באפי פלטינום (בזק) עבור הישגים לאורך זמן. ראובני פרידן סוגרים שנה נוספת עם שלל מרשים באפי כאשר באמתחתם זכייה בגראנד אפי (MSD) ו-3 זכיות נוספות.
מסך כל המקומות הראשונים: משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי Grey זכו בשלושה פרסים. שלמור אבנון עמיחי Y&R וראובני פרידן IPG זכו בשני פרסים כל אחד. בזק זכתה בשתי קטגוריות, אחת מהן בקטגוריה היוקרתית ביותר, הפלטינום.
הישג משמעותי נוסף נרשם ללוח WIN WIN, שזכה עם משרד הפרסום ענבר מרחב שקד במקום השני בקטגוריית התקשורת, במהלך פרסומי-שיווקי משמעותי ראשון עבור הלוח המקוון, שהצליח להגדיל את חלקו בשוק הלוחות המקוונים.
אדלר חומסקי - הכי אפקטיביים ב-2011
משרד הפרסום אדלר חומסקי רושם ב-2011 הישגים מרשימים לא רק בהיקף הזכיות אלא גם באיכות הקטגוריות בהן הוא לקח את המקום ה-1: בקטגוריית תקשורת עבור המהלך "מהבית מדברים בזק" לחברת בזק ובקטגוריית קמעונאות עבור המהלך "לוטו - איך המספרים סידרו לנו את החיים" למפעל הפיס.
גולת הכותרת של הערב בהקשר של אדלר חומסקי מגיעה מקטגוריית הפלטינום - בה מוענקים פרסים על הישגים לאורך זמן. המשרד זכה ב-2 המקומות הראשונים בקטגוריה זו. במקום ה-1 עבור המהלך "מחברת תקשורת ממשלתית למותג תקשורת חדשני ומוביל" עבור בזק ובמקום ה-2 עבור המהלך "תמי 4 ממציאה מחדש את קטגוריית מי השתייה" עבור תמי 4.
ראובני פרידן לא נשאר ספקטי - זוכה בגראנד אפי על המהלך ל-MSD
הזכייה הגדולה של האפי עבור שנת 2011 שייכת למשרד הפרסום ראובני פרידן עבור "נלחמים בתופעת הסקפטיות הגברית" של חברת MSD. המשרד לקח הביתה את פרס הגראנד אפי המוגדר כ'אלוף האלופים' - מהלך השיווק והפרסום של השנה אשר נבחר בין כל הזוכים במקומות הראשונים. בנוסף זכה המשרד ב-3 פרסים נוספים, 2 מקומות ראשונים ומקום שני.
רשימת הזוכים המלאה של אפי 2011
מוצרי צריכה - לא מזון
במקום ה-1: MSD עבור המהלך "נלחמים בתופעת הסקפטיות הגברית" של משרד הפרסום ראובני פרידן IPG.
במקום ה-2: חוגלה קימברלי עבור המהלך "כיצד Huggies השתמש בפייסבוק ליצירת מערכת יחסים עם סגמנט האימהות הטריות" של משרד הפרסום McCann Erickson.
במקום ה-3: פרוקטר & גמבל ישראל עבור המהלך "לנור - כובשים את השוק עם כל חיבוק" של משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי Grey.
מוצרי צריכה - מזון
במקום ה-1: שטראוס גרופ עבור המהלך "השקת אצבעות שוקולד פרה. כובשים מחדש את לב הילדים" של משרד הפרסום באומן בר ריבנאי Saatchi & Saatchi.
במקום ה-2: תנובה עבור המהלך "רק ענקים מנצחים גמדים: יופלה שטוזים מייצר מהפכה בשוק מעדני הפעוטות" של משרד הפרסום McCann Erickson.
במקום ה-3: שטראוס גרופ עבור המהלך "גבינות שטראוס - להרגיש את המרקם. היתרון המוצרי שעשה את ההבדל!" של משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R.
הדופק עולה: דרורי שלומי ואלפא רומיאו עולים על הבמה
מוצרי צריכה - לא מתכלים
במקום ה-1: סמל"ת עבור המהלך "אלפא MiTo - רכב הסופר מיני הקטנצ'יק שהעלה את הדופק למותג אלפא רומיאו" של משרד הפרסום דרורי שלומי.
במקום ה-2: גינדי ת"א מקבוצת גינדי השקעות וריבוע כחול נדל"ן עבור המהלך "פרויקט של פעם ב-100 שנה: מגדירים מחדש את ענף הנדל"ן בישראל" של משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R.
במקום ה-3: תדיראן גרופ עבור המהלך "מדיבורים לביצועים - מקררים את הסהרה ושוברים שיאי מכירות" של משרד הפרסום McCann Erickson.
תקשורת (אדלר 1): מדברים בזק - מדברים פרסים
תקשורת
במקום ה-1: חברת בזק עבור המהלך "מהבית מדברים בזק: משנים את הרגלי השיחה" של משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי Grey.
במקום ה-2: לוח winwin עבור המהלך "עושים הכלללל עבור הלקוחות שלנו. winwin משנה את שוק הלוחות בישראל" של משרד הפרסום ענבר מרחב שקד.
במקום ה-3: חברת HOT עבור המהלך "HOT - המקום למשפחה שלך. יצירת זירה תחרותית חדשה וכיבושה" של משרד הפרסום באומן בר ריבנאי Saatchi & Saatchi.
קמעונאות (אדלר 2): מספרי הלוטו מסדרים עוד פרס
קמעונאות
במקום ה-1: מפעל הפיס עבור המהלך "לוטו - איך המספרים סידרו לנו את החיים (וגם 38 מיליון בחמישה חודשים בלבד)" של משרד הפרסום אדלר, חומסקי & ורשבסקי Grey.
במקום ה-2: פוקס עבור המהלך "Basic is beautiful" של משרד הפרסום זרמון גולדמן DDB.
במקום ה-3: מגה קמעונאות עבור המהלך "מלחמת העגלות של מגה בול: המלחמה של דוד בגוליית" של משרד הפרסום McCann Erickson.
'אשר' - הלוזר מבנק אימפריה מנצח את דביר ומודי בר און
פיננסים
במקום ה-1: הבנק הבינלאומי עבור המהלך "חשבון להשקעות בלבד - היצירתיות של הבינלאומי עושה פריצת דרך בעולם הבנקאות" של משרד הפרסום גליקמן נטלר סמסונוב.
במקום ה-2: בנק מזרחי טפחות עבור המהלך "המומחים שמנצחים את כולם" של משרד הפרסום ראובני פרידן IPG.
במקום ה-3: בנק דיסקונט עבור המהלך "השקת מפתח דיסקונט - הכרטיס היחיד שמעודד אותך לחסוך" של משרד הפרסום יהושע TBWA.
מגזרים
במקום ה-1: פלאפון עבור המהלך "חיזוק הקשר עם הצעירים במגזר הערבי באמצעות הפייסבוק" של משרד הפרסום אפאק טריו.
במקום ה-2: בזק עבור המהלך "חידון שמירת הלשון הגדול: פעילות פורצת דרך לחיזוק הקשר בין בזק למגזר החרדי" של משרד הפרסום אפיקים.
במקום ה-3: איקאה עבור המהלך "איך הופכים את נשות המגזר הערבי לשגרירות המותג" של משרד הפרסום McCann Cultures.
מלכ"רים מגזר ציבורי ואחריות חברתית
במקום ה-1: הוועד למלחמה באיידס עבור המהלך "פרוייקט SDIA. תראו כמה קל להדביק באהבה" של משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R באהבה.
במקום ה-2: עמותת ידידי הסיסים עבור המהלך "הריאליטי הסלולרי להצלת הסיסים" של משרד הפרסום שמעוני פינקלשטיין ברקי DRAFTFCB.
במקום ה-3: תנועת קול אחד עבור המהלך "יוצרים את המחר היום" של משרד הפרסום דה בריף.
חברות מהמגזר העסקי שהובילו מהלכים חברתיים
במקום ה-1: פרטנר תקשורת עבור המהלך "Orange Rockcorps - הנוער של orange מוכיח שיש לנו דור מצוין!" של משרד הפרסום ראובני פרידןIPG .
במקום ה-2: בנק הפועלים עבור המהלך "דן חסכן: נותנים להורים כלים לדאוג לעתיד הילדים" של משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי Grey.
במקום ה-3: יוניליוור ישראל עבור המהלך "הטקס האלטרנטיבי של Dove להכתרת מלכ(ו)ת היופי" של משרד הפרסום McCann Erickson.
תקציבים קטנים
במקום ה-1: שירותי פרסום מאוחדים (שפ"ם) עבור המהלך "הפרסום ברדיו עובד: מנת הפלאפל ששיגעה את המדינה" של שלמור אבנון עמיחי Y&R.
במקום ה-2: קבוצת חנן מור עבור המהלך "מובילים את הבניה הסביבתית בישראל" של משרד הפרסום McCann Erickson.
במקום ה-3: ה'בצפר' עבור המהלך "מזרימים דם חדש לענף הפרסום" של משרד הפרסום פובליסיס ישראל.
אדלר חומסקי רצים למרחקים ארוכים - כובשים את הפלאטינום
אפי פלטינום - הישגים לאורך זמן
במקום ה-1: בזק עבור המהלך "מחברה תקשורת ממשלתית למותג תקשורת חדשני ומוביל" של משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי Grey.
במקום ה-2: תמי 4 עבור המהלך "תמי 4 ממציאה מחדש את קטגורית מי השתיה" של משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי Grey.
במקום ה-3: חוגלה קימברלי עבור המהלך "המהלך הדיגטלי של קוטקס יאנג. בונים את עתיד המותג בעזרת דור העתיד" של משרד הפרסום McCann Erickson.
- 14.יולי 15/07/2011 13:25הגב לתגובה זוהפרסומות שלהן אדירות, אנשים מזמזמים את השיר של דביר.. מי שמע בכלל על האחרים איזה קשקוש
- 13.איתי 12/07/2011 20:40הגב לתגובה זואין ספק שאסי כהן על המסך זה תמידמ קום ראשון, אבל ראובני פרידן עשו עבודה פנטסטית עם הפרסומת של מזרחי טפחות, כמו תמיד הפרסומות כל הזמן מפתיעות, ישראליות ופוגעות בול
- 12.פרסומי 11/07/2011 19:02הגב לתגובה זומי שמע על הפלאפל..? קמפיין בנאלי וצפוי
- 11.האמת? 11/07/2011 13:10הגב לתגובה זוכל אלה שלא קריאיטיב.
- 10.אחת שהייתה שם 11/07/2011 13:04הגב לתגובה זואם יש עובד שיכול להוציא את האסטרטגיה של הלוח בצורה כל כך טובה כשמדובר בפרויקט לא קל זו רק סמנכ"ל תקשורת שיווקית של הלוח אלה קלפנר. אלופה
- 9.שרונה 11/07/2011 08:38הגב לתגובה זואדלר חומסקי משרד מעולה רק מוכיח שהוא יודע לבחור את ההשתתפויות הנכונות בתחרויות הנכונות כל הכבוד !
- 8.נראה שמקאן ירדו משמעותית (ל"ת)ד 11/07/2011 06:53הגב לתגובה זו
- למקאן יש מספיק דאגות:תנובה,ערוץ 9 ועוד... (ל"ת)משהו רע קורה שם 11/07/2011 10:05הגב לתגובה זו
- 7.רן 11/07/2011 01:20הגב לתגובה זובדוק!
- 6.תכל'ס, זו התחרות היחידה שחשובה ללקוחות (ל"ת)him 10/07/2011 23:19הגב לתגובה זו
- 5.עובדי MSD 10/07/2011 22:24הגב לתגובה זוהכל בזכותכם! המשרד של 2011
- 4.חברים, ראובני נותנים בראש (ל"ת)10/07/2011 22:15הגב לתגובה זו
- 3.ראובני פרידן הכי אפקטיבים נקודה . (ל"ת)שימי 10/07/2011 22:07הגב לתגובה זו
- יפצ'וק 12/07/2011 20:49הגב לתגובה זובמיוחד עם הפרסומות של טפחות עם דביר...
- 2.כל הכבוד! מפרגן לכם!!!! (ל"ת)לקוח של ראובני 10/07/2011 22:06הגב לתגובה זו
- 1.תותחים! אין מה לומר.. (ל"ת)מירב 10/07/2011 22:00הגב לתגובה זו

ככה תקבלו ריבית טובה יותר בפיקדונות - מקרה מהשטח
"רציתי להפקיד בפיקדון לשנה - הציעו לי 2.7%; אמרתי שאני עוזב, קיבלתי 4.25%" - מקרה אמיתי שקרה בבנק הבינלאומי
הריבית התעריפית על הפיקדונות נמוכה. אם אתם מפקידים בפיקדון בלי להתמקח תקבלו את הריבית הנמוכה הזו. אם אתם תתמקחו תקבלו יותר. אם תאיימו לעזוב את הבנק, כי הריבית לא מספקת אתכם, ייתנו לכם לרוב יותר. ההמלצה הברורה היא להתמקח על הריבית ולזכור שהריבית תלויה באיזה סוג של לקוח אתם. אם אתם מכניסים שכר גבוה, יש לכם תנועה בחשבון, אתם יכולים להשיג ריבית ברף הגבוה. אם אין לכם כמעט כלום בחשבון ואין פעילות, אל תאיימו יותר מדי - אתם לא באמת נחוצים לבנק.
וזה עובד. הנה מקרה ספציפי שהגיע למערכת ביזפורטל, כשמדי יום יש כנראה עשרות ואפילו מאות מקרים דומים. "רציתי להפקיד בפיקדון לשנה סכום של 40 אלף שקל. הציעו לי 2.7%", מספר לנו קורא באתר, אמרתי - "איך זה יכול להיות , אני יודע שמקבלים בבנקים אחרים מעל 4% ואפילו 4.5%. אמרתי שאני עוזב. אני כבר 8 שנים בבנק, לקוח טוב, עם משכורת, עם תנועה בחשבון, תיק ניירות ערך, משכנתא. למה אני צריך לריב על ריבית לפיקדון?"
"ואז הפקיד בבנק אמר לי - 'אני יכול לבדוק, אני אנסה להשיג יותר'".
"למחרת הוא חזר אליי עם ריבית של 4.25% - '"בדקנו בשבילך הטבות מיוחדות, סידרתי לך ריבית של 4.25% ואם תפקיד 100 אלף אני יכול לתת לך אפילו יותר"'.
המקרה הזה היה בבנק הבינלאומי, אבל בכל הבנקים זה קורה. אם לא מתמקחים מקבלים את הריבית הנמוכה ביותר שהבנק יכול לתת. בשבוע שעבר בדקנו כמה ריבית אתם מקבלים בפועל - פיקדונות - איפה תקבלו את הריבית הטובה ביותר? בדיקה. חשוב להדגיש - הבנקים מציעים ריבית תעריפית שהיא נמוכה, לצד הנתונים הידועים על ריבית תעריפית, יש את הנתונים בפועל מבנק ישראל שתקפים לחודש שעבר. הם מספקים לכם מידע על הבנקים ההוגנים-הטובים לעומת אלו שלא. אבל הם לא מספקים לכם מידע על הריבית שתקבלו עכשיו.
- הקרנות הכספיות מעלות דמי ניהול: איך זה משפיע עליכם? והאם הן עדיין עדיפות על פיקדונות?
- השינוי בתוכנית "חיסכון לכל ילד": איך יושפעו החסכונות של ילדכם?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ולכן, כדי לקבל תמונה מלאה, אתם צריכים עוד שני פרמטרים חשובים. אתם צריכים לדעת איפה אתם ביחס לממוצע. האם אתם לקוחות חזקים טובים שיכולים לקבל ברף הגבוה או דווקא הפוך. שנית, אתם צריכים להבין ולהכיר את הטווח - מה הריבית שאפשר לקבל. אז נכון להיום הטווח הוא דומה למה שהיה ביולי. 4.3%-4.5 זה המקסימום שתוכלו לקבל תחת תנאים סבירים. אם למשל תהיו מוכנים לעביר חשבון בנק וכו', תקבלו אפילו 5%, לא בטוח שזה שווה את המעבר, כל אחד והחשבון שלו