פרסום ראשון

תקציב הפרסום של ישראכרט: בחברה שוקלים לחלק את הפעילות בין 2 משרדים

בין המועמדים, אדלר חומסקי שמטפל בתקציב בנק הפועלים המחזיקה בישראכרט. בחברת האשראי שוקלים לצרף משרד נוסף מהעשירייה השנייה
משה בנימין |

חברת האשראי ישראכרט שסיימה את ההתקשרות עם שלמור אבנון עמיחי שוקלת לחלק את תקציב הפרסום של החברה בין 2 משרדי פרסום - כך נודע לאייס. בין המשרדים שתקציב הפרסום של ישראכרט עשוי לעשות את דרכו אליו נמצא אדלר חומסקי שנהנה מ-2 יתרונות יחסיים, האחד הוא העובדה שהמשרד מטפל בתקציב הפרסום של בנק הפועלים המחזיקה בישראכרט (יחד עם גיתם BBDO) והשני הוא סמנכ"ל השיווק החדש של ישאכרט יגאל ברקת שמונה לתפקיד לפני כשנה ובתפקידו הקודם בבזק עבד בצמוד לאדלר חומסקי המטפל בתקציב הפרסום של בזק. לאייס נודע כי באדלר חומסקי כבר החלה העבודה על הפרזנטציות לטובת המכרז על תקציב ישראכרט. במידה ובחברת האשראי יחליטו ליישם את הרעיון של חלוקת התקציב בין 2 משרדים לא שוללים בחברה את האופציה של משרד בינוני קטן מהעשירייה השנייה. אחת הסיבות שלכאורה מחלישות את הסיכוי של אדלר חומסקי או גיתם BBDO לטיפול בתקציב הפרסום של ישראכרט היא ככל הנראה העדפתו של דב קוטלר, מנכ"ל ישראכרט לבחור במשרד פרסום שדווקא אינו קשור בבנק הפועלים וכך לא 'לערב בין שמחה לשמחה' כדי לשמור על המתח בטיפול במותג האשראי. עם זאת לפי הערכות בשוק תהיה זו הפתעה במידה ואדלר חומסקי לא יזכו בסופו של דבר בתקציב או בחלק הארי שלו במידה ויוחלט לעבוד עם 2 משרדים. מחברת ישאכרט סירבו להגיב לידיעה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה