שלב הגמר בתחרות האפי 2011: דו קרב בין אדלר למקאן בקטגוריית הפלטינום
עם ייצוג ל-29 מפרסמים ו-15 משרדי פרסום - תחרות ה-Effie Awards 2011לאפקטיביות בפרסום נכנסת לשלב הגמר. 2 משרדי הפרסום הבולטים ברשימת הפיינליסטים הם אדלר חומסקי עם 2 מועמדויות בפלטינום ו-4 עבודות נוספות ומקאן אריקסון עם מועמד אחד בפלטינום ו-6 עבודות נוספות.
מתוך 33 העולים לשלב הגמר, החברות שיופיעו ב-Effie Platinum (הישגים לאורך זמן) הם: בזק (מחברת תקשורת ממשלתית למותג תקשורת חדשני ומוביל); חוגלה קימברלי (המהלך הדיגיטלי של קוטקס יאנג: בונים את עתיד המותג בעזרת דור העתיד); ותמי 4 (תמי 4 ממציאה מחדש את קטגוריית מי השתייה). בנוסף לפלטינום יתחרו החברות ב-10 קטגוריות נוספות.
אחרי מקאן אריקסון ואדלר חומסקי, שלמור אבנון עמיחי יתחרו בשלב הגמר עם 4 עבודות, ראובני פרידן עם 3 עבודות ובאומן בר ריבנאי עם 2 עבודות. המשרדים הנוספים בשלב הגמר עם עבודה אחת כ"א הם: דרורי שלומי, שמעוני פינקלשטיין ברקי, יהושע TBWA, גליקמן נטלר סמסונוב, זרמון גולדמן, פובליסיס גלר נסיס וענבר מרחב שקד. האורח החדש בחבורה המכובדת הזו הוא 'דה בריף' - המשרד הצעיר בבעלותו של נמרוד ניר.
בקטגוריית המגזרים, המשרדים המתחרים הם מקאן קאלצ'רס מקבוצת מקאן אריקסון, אפיקים ואפאק טריו.
תהליך הדירוג והמיון ייעשה עד אמצע יוני. ב- 10 ביולי 2011 יתקיים טקס הענקת פרסי ה- Effie. חבר השופטים כולל למעלה מ- 80 שופטים, ביניהם אנשי אקדמיה, נציגים של המפרסמים ושל הפרסומאים, אנשי יחסי ציבור, ייעוץ ומחקר.
פנינה שנהב, יו"ר המי"ל: "גם השנה תחרות ה- Effie מוכיחה שהיא התחרות המובילה בישראל בתחום השיווק. התחרות יצרה מהפכה בסטנדרטים למדידה של אפקטיביות שיווקית. אני סמוכה ובטוחה שהעבודות הראויות ביותר עלו לשלב הגמר. אנחנו מברכים את כל מתמודדי ה- Effie וברכה מיוחדת לכול העולים לשלב הגמר".
תחרות האפי מנוהלת ע"י המי"ל (המרכז הישראלי לניהול) בשיתוף איגוד השיווק הישראלי ואיגוד חברות הפרסום.
- 3.נמרוד ניר 17/05/2011 13:48הגב לתגובה זווכמוהן לכל הצוות המדהים שלנו ולטל הריס מנכ"ל קול אחד. יהלומים כבר יש לנו, עכשיו צריך לדאוג לזהב!
- 2.אז אדלר הכי אפקטיביים מסתבר.. (ל"ת)זבוב 17/05/2011 11:50הגב לתגובה זו
- 1.אחד שקורא מעבר ליחצ 17/05/2011 11:38הגב לתגובה זואם רק אפיקים ומקאן נגשים ברור שרק שניהם בגמר, הבחירה היא בין לקוחות ולא בין משרדים...