שלב הגמר בתחרות האפי 2011: דו קרב בין אדלר למקאן בקטגוריית הפלטינום

אדלר עם 2 עבודות ומקאן עם עבודה אחת, הם היחידים להתמודד בפלטינום ומחזיקים גם ברוב המועמדויות. שלמור עם 4 עבודות בגמר ו-3 לראובני פרידן
משה בנימין | (3)

עם ייצוג ל-29 מפרסמים ו-15 משרדי פרסום - תחרות ה-Effie Awards 2011לאפקטיביות בפרסום נכנסת לשלב הגמר. 2 משרדי הפרסום הבולטים ברשימת הפיינליסטים הם אדלר חומסקי עם 2 מועמדויות בפלטינום ו-4 עבודות נוספות ומקאן אריקסון עם מועמד אחד בפלטינום ו-6 עבודות נוספות.

מתוך 33 העולים לשלב הגמר, החברות שיופיעו ב-Effie Platinum (הישגים לאורך זמן) הם: בזק (מחברת תקשורת ממשלתית למותג תקשורת חדשני ומוביל); חוגלה קימברלי (המהלך הדיגיטלי של קוטקס יאנג: בונים את עתיד המותג בעזרת דור העתיד); ותמי 4 (תמי 4 ממציאה מחדש את קטגוריית מי השתייה). בנוסף לפלטינום יתחרו החברות ב-10 קטגוריות נוספות.

אחרי מקאן אריקסון ואדלר חומסקי, שלמור אבנון עמיחי יתחרו בשלב הגמר עם 4 עבודות, ראובני פרידן עם 3 עבודות ובאומן בר ריבנאי עם 2 עבודות. המשרדים הנוספים בשלב הגמר עם עבודה אחת כ"א הם: דרורי שלומי, שמעוני פינקלשטיין ברקי, יהושע TBWA, גליקמן נטלר סמסונוב, זרמון גולדמן, פובליסיס גלר נסיס וענבר מרחב שקד. האורח החדש בחבורה המכובדת הזו הוא 'דה בריף' - המשרד הצעיר בבעלותו של נמרוד ניר.

בקטגוריית המגזרים, המשרדים המתחרים הם מקאן קאלצ'רס מקבוצת מקאן אריקסון, אפיקים ואפאק טריו.

תהליך הדירוג והמיון ייעשה עד אמצע יוני. ב- 10 ביולי 2011 יתקיים טקס הענקת פרסי ה- Effie. חבר השופטים כולל למעלה מ- 80 שופטים, ביניהם אנשי אקדמיה, נציגים של המפרסמים ושל הפרסומאים, אנשי יחסי ציבור, ייעוץ ומחקר.

פנינה שנהב, יו"ר המי"ל: "גם השנה תחרות ה- Effie מוכיחה שהיא התחרות המובילה בישראל בתחום השיווק. התחרות יצרה מהפכה בסטנדרטים למדידה של אפקטיביות שיווקית. אני סמוכה ובטוחה שהעבודות הראויות ביותר עלו לשלב הגמר. אנחנו מברכים את כל מתמודדי ה- Effie וברכה מיוחדת לכול העולים לשלב הגמר".

תחרות האפי מנוהלת ע"י המי"ל (המרכז הישראלי לניהול) בשיתוף איגוד השיווק הישראלי ואיגוד חברות הפרסום.

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    נמרוד ניר 17/05/2011 13:48
    הגב לתגובה זו
    וכמוהן לכל הצוות המדהים שלנו ולטל הריס מנכ"ל קול אחד. יהלומים כבר יש לנו, עכשיו צריך לדאוג לזהב!
  • 2.
    אז אדלר הכי אפקטיביים מסתבר.. (ל"ת)
    זבוב 17/05/2011 11:50
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    אחד שקורא מעבר ליחצ 17/05/2011 11:38
    הגב לתגובה זו
    אם רק אפיקים ומקאן נגשים ברור שרק שניהם בגמר, הבחירה היא בין לקוחות ולא בין משרדים...