אדלר חומסקי בסרט: קמפיין פלאפון יופיע בספיישל הפרסום הטוב בעולם ב-CBS
קמפיין 'עולם אחר' של פלאפון, שיצר משרד הפרסום אדלר חומסקי והציג שפת פרסום חדשה ועשירה למותג הסלולר, נבחר להיכלל בספיישל טלוויזיוני של רשת CBS האמריקאית, שיציג את הפרסום הטוב והחדשני בעולם. הפרוייקט יצולם בלונדון ובהוליווד.
הפקת התכנית כתבה שקמפיין "עולם אחר" של פלאפון הוא קמפיין "מבריק בקריאטיביות שלו", שהצליח לבלוט ולתפוס את תשומת ליבם של הכותבים אשר בחרו, באופן בלתי תלוי זה בזה, להכליל את הקמפיין של פלאפון בתכנית.
שפת ה'עולם האחר' של פלאפון הושקה במרץ 2009 והציגה עולם אופטימי ושמח שבו חוקי הפיזיקה נמתחים והטבע קורא תיגר על גבולותיו. הקמפיין זכה מאז בפרסים יוקרתיים בארץ ובעולם. קבוצת גראויטי-ריינו זכתה עבורו במדליית כסף בפסטיבל ניו יורק לפרסום 2010, מהפסטיבלים החשובים והיוקרתיים בענף הפרסום.
את סרט השקת הקמפיין, שיוצג בתכנית, יצר משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי, הפיקה חברת מולה, פוסט פרודקשן - גרוויטי, ביים אלי סברדלוב וכתב את המוזיקה גיא אמיתי.
- 6.אין כמו אדלר חומסקי-תותחים (ל"ת)מאיה 21/03/2011 11:20הגב לתגובה זו
- 5.אכן. מיתוג מ-ב-ר-י-ק (ל"ת)רמי 21/03/2011 09:49הגב לתגובה זו
- 4.מזל טוב לפרילאנס שכתב להם את התסריטים (ל"ת)שושו 21/03/2011 09:31הגב לתגובה זו
- 3.אסי 20/03/2011 18:17הגב לתגובה זומגיע בגדול. הקמפיין הטוב בהיסטוריה הקצרה של מדינתנו !!!
- 2.אסי 20/03/2011 18:05הגב לתגובה זומישהו יודע איך אני יכול למצוא את המוסיקה? אני מת על המוסיקה של הפרסומות האלו
- 1.מי ביים את הפרסומות? (ל"ת)רפי 20/03/2011 15:47הגב לתגובה זו
- נונה 20/03/2011 18:22הגב לתגובה זו.....את סרט השקת הקמפיין, שיוצג בתכנית, יצר משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי, הפיקה חברת מולה, פוסט פרודקשן - גרוויטי, ביים אלי סברדלוב וכתב את המוזיקה גיא אמיתי.
- מזל טוב קמפיין מבריק (ל"ת)תומר 20/03/2011 20:29

בנק אש עומד להיכשל - הנה הסיבות
רעש גדול בהשקה היום, אבל לבנק אש של ניר צוק אין בשורה אמיתית; הלוואי והוא היה מייצר תחרות אמיתית. זה יכול להשתנות בעתיד, בינתיים הוא צל חיוור של ההבטחות
בנק אש היה אמור להביא בשורה לצרכנים. זה לא קרה. אולי זה יקרה בהמשך. אבל הוא בזבז תחמושת על השקה של מוצר נחות ביחס למוצר של הבנקים הגדולים. הסיכוי שיעברו אליו מסה גדולה של אנשים הוא נמוך מאוד. זה עומד מהבחינה הזו להיות כישלון, אבל הוא בהחלט יכול לייצר ערך לקהלים מסוימים שיפתחו חשבון משני לצד חשבון ראשי בבנק המסורתי שלהם.
הבנק החדש מציע מודל של חלוקת רווחים ושקיפות עם הלקוחות. אך אין בו משכנתאות, אין בו פעילות של ניירות ערך והוא חסר בשירותים בנקאיים נוספים כמו המרת מט"ח, אפשרות להיות במינוס ועוד. התוצאה: מוצר חלקי שקשה לראותו הופך לחשבון הראשי של הישראלים
הבנק שהוקם על ידי ניר צוק ויובל אלוני, יצא לדרך כמעט שלוש שנים לאחר שקיבל רישיון מבנק ישראל. באירוע ההשקה, הציגו המייסדים מודל של "חלוקה שווה": 50% מהכנסות הריבית על כספי העו"ש יחזרו ישירות ללקוחות, לצד התחייבות מוחלטת שלא לגבות עמלות עו"ש או דמי מנוי.
המרווח הבנקאי עצום, מסבירים מנהלי הבנק וטוענים שהם רוצים לחלוק אותו עם הלקוחות בצורה הוגנת ושקופה. הבנק יהיה כמעט אוטונומי לחלוטין וכמות העובדים בו מעטה - כ-70 לכל היותר. זה אומר שהבנק עשוי להיות עם נקודת איזון סבירה, וכלכלית הוא יצליח, אך מבחינת הצלחה ציבורית - זה לא נראה באופק.
- בנק אש יוצא לדרך: הבנק הדיגיטלי החדש ייחשף מחר רשמית; איפה הוא צפוי להוות תחרות לבנקים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ומה כן הבנק יציע? שירותי עו"ש בסיסיים, פיקדונות ואשראי בלבד. הציבור הישראלי אמנם מתלונן לא פעם על עמלות גבוהות ומתסכלות של הבנקים. הציבור גם ממש לא אוהב את הבנקים, אבל הוא בוטח בהם והם נותנים לו יריעה מלאה לצרכים שלו. מה שמחזיק את רוב הלקוחות בבנקים הגדולים הוא תחושת הביטחון העמוקה, המעטפת המלאה והמקיפה של שירותים – החל מהלוואות, משכנתאות, דרך מסחר בניירות ערך מתקדם ועד פתרונות השקעה מגוונים; אשראי גמיש ומט"ח זמין והנוחות שבקבלת הכל תחת קורת גג אחת, ללא צורך בקפיצות בין פלטפורמות. אחרת, כבר מזמן היתה נהירה לבנק ירושלים שנותן את הריבית הטובה ביותר על פיקדונות. זה לא קורה כי אנשים לא רוצים להעביר לחשבון פיקדון סכום מסוים ולנהל מעין שני חשבונות. הם רוצים את הכל במקום אחד.