סמנכ"ל הלקוחות במדיה קום התפטר - יעבוד עם אחד מלקוחות המשרד
השינויים הפרסונליים בחברת המדיה של קבוצת אדלר חומסקי - מדיה קום, ממשיכים. נועם פאר, סמנכ"ל הלקוחות של חברת המדיה בשנה וחצי האחרונות התפטר לאחרונה מתפקידו ועוזב את החברה - כך נודע לאייס.
פאר הגיע למדיה קום ממשרד הפרסום אריאלי (שאינו פעיל עוד. מ"ב) בו שימש כמנהל לקוחות, לפני יותר מ-4 שנים. הוא החל את תפקידו במדיה קום כמנהל לקוחות ולפני כשנה וחצי מונה לתפקיד סמנכ"ל הלקוחות בחברה, במסגרתו עבד מול המפרסמים השונים המטופלים בקבוצת אדלר חומסקי ונוספים ממשרדים אחרים שקונים מדיה דרך הקבוצה.
לאייס נודע כי פאר לא יישאר בתחום המדיה וההצעה הטובה שנפלה בחלקו מגיעה מאחד הלקוחות בהם טיפל במסגרת עבודתו במדיה קום.
פאר אישר את הדברים לאייס ואמר: "החלטתי לצאת לדרך חדשה אחרי כ-5 שנים בחברה. קיבלתי הזדמנות טובה לעבור למקום אחר שבו אוכל להתפתח ולפתח את יכולותיי".
רן בר-און מנכ"ל מדיה קום אומר לאייס: "אכן, נועם הודיע על סיום תפקידו. הוא הביע את רצונו לצאת לדרך חדשה לאחר שנים רבות בחברה. בשלב זה לא ייכנס מחליף למשבצת זו של סמנכ"ל הלקוחות".
בחודשים האחרונים הצטרפו למדיה קום בועז שובל, דניאל זלקינד ועמית אוחיון. שובל שימש בעבר כסמנכ"ל השיווק והמסחר של אתר ynet בין 2002 ל-2007 ואח"כ כסמנכ"ל השיווק והמסחר של אתר NANA10 בין 2007 ל-2009.
שובל עזר לזלקינד ואוחיון בהקמת יחידת MediaCom Interaction, גוף חדש בקבוצה שאמור להעניק ללקוחותיה פתרונות מדיה בזירה הדיגיטלית.
- 13.צפנת 17/03/2011 15:18הגב לתגובה זואני מבינה שאתה עוזב לא בגלל "התפתחות אישית" אלא יותר פוליטיקות. שיהיה לך בהצלחה וסחתיין על התלתלים :) ברור שאתה הכי טוב במדיה קום, אין כאן שאלה (בטח אחרי שעזב גלעד שטרנברג) ב ה צ ל ח ה
- 12.גמבי 17/03/2011 14:19הגב לתגובה זומדיהקום לא יודעת לשמור על הטובים!
- 11.מדיהקומוניסט 17/03/2011 10:45הגב לתגובה זונועם הוא אחד התותחים בתחום המדיה. נתגעגע אליו מאוד.
- 10.בהצלחה רבה- אולי בגלגול הבא יגיעו הכרטיסים (ל"ת)חלי 17/03/2011 09:28הגב לתגובה זו
- 9.אסף 17/03/2011 00:07הגב לתגובה זוהיה לי העונג לעבוד איתו, בהחלט אחד המוכשרים אם לא ה.... ! המון בהצלחה בדרכך החדשה.
- 8.אתה אחד הגדולים..... בהצלחה אח (ל"ת)נימני 16/03/2011 23:55הגב לתגובה זו
- 7.פלוני אלמוני 16/03/2011 23:40הגב לתגובה זוכבר מזמן חומסקי היה אמור לטפל בגיבן שנקראת מדיה קום שהיא חברת מדיה כושלת לעומת יונבריסל מקאן חומסקי צא ולמד כיצד בונים חברת מדיה בלי הנבחרת הכושלת שלך נועם הינו נכס אדיר וחבל שהוא הולך
- 6.שיהיה המון בהצלחה - אחד התותחים ! ! ! (ל"ת)חסות בערוץ הספורט 16/03/2011 18:41הגב לתגובה זו
- 5.נועם עשית בשכל - בהצלחה (ל"ת)נאור 16/03/2011 18:33הגב לתגובה זו
- 4.נועם בהצלחה (ל"ת)מורן 16/03/2011 17:11הגב לתגובה זו
- 3.קרן 16/03/2011 16:56הגב לתגובה זונועם פאר אתה מלך!!! מספר 1!! אין עליך!
- 2.אבא'לה חולה עלייך-אחד הגברים עם לא ה... (ל"ת)אח של אבא'לה 16/03/2011 16:51הגב לתגובה זו
- 1.אחת שיודעת 16/03/2011 16:43הגב לתגובה זונועם פאר הוא אחד האנשים היותר מדהימים בתעשייה שלנו נועם בהצלחה

בנק אש עומד להיכשל - הנה הסיבות
רעש גדול בהשקה היום, אבל לבנק אש של ניר צוק אין בשורה אמיתית; הלוואי והוא היה מייצר תחרות אמיתית. זה יכול להשתנות בעתיד, בינתיים הוא צל חיוור של ההבטחות
בנק אש היה אמור להביא בשורה לצרכנים. זה לא קרה. אולי זה יקרה בהמשך. אבל הוא בזבז תחמושת על השקה של מוצר נחות ביחס למוצר של הבנקים הגדולים. הסיכוי שיעברו אליו מסה גדולה של אנשים הוא נמוך מאוד. זה עומד מהבחינה הזו להיות כישלון, אבל הוא בהחלט יכול לייצר ערך לקהלים מסוימים שיפתחו חשבון משני לצד חשבון ראשי בבנק המסורתי שלהם.
הבנק החדש מציע מודל של חלוקת רווחים ושקיפות עם הלקוחות. אך אין בו משכנתאות, אין בו פעילות של ניירות ערך והוא חסר בשירותים בנקאיים נוספים כמו המרת מט"ח, אפשרות להיות במינוס ועוד. התוצאה: מוצר חלקי שקשה לראותו הופך לחשבון הראשי של הישראלים
הבנק שהוקם על ידי ניר צוק ויובל אלוני, יצא לדרך כמעט שלוש שנים לאחר שקיבל רישיון מבנק ישראל. באירוע ההשקה, הציגו המייסדים מודל של "חלוקה שווה": 50% מהכנסות הריבית על כספי העו"ש יחזרו ישירות ללקוחות, לצד התחייבות מוחלטת שלא לגבות עמלות עו"ש או דמי מנוי.
המרווח הבנקאי עצום, מסבירים מנהלי הבנק וטוענים שהם רוצים לחלוק אותו עם הלקוחות בצורה הוגנת ושקופה. הבנק יהיה כמעט אוטונומי לחלוטין וכמות העובדים בו מעטה - כ-70 לכל היותר. זה אומר שהבנק עשוי להיות עם נקודת איזון סבירה, וכלכלית הוא יצליח, אך מבחינת הצלחה ציבורית - זה לא נראה באופק.
- בנק אש יוצא לדרך: הבנק הדיגיטלי החדש ייחשף מחר רשמית; איפה הוא צפוי להוות תחרות לבנקים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ומה כן הבנק יציע? שירותי עו"ש בסיסיים, פיקדונות ואשראי בלבד. הציבור הישראלי אמנם מתלונן לא פעם על עמלות גבוהות ומתסכלות של הבנקים. הציבור גם ממש לא אוהב את הבנקים, אבל הוא בוטח בהם והם נותנים לו יריעה מלאה לצרכים שלו. מה שמחזיק את רוב הלקוחות בבנקים הגדולים הוא תחושת הביטחון העמוקה, המעטפת המלאה והמקיפה של שירותים – החל מהלוואות, משכנתאות, דרך מסחר בניירות ערך מתקדם ועד פתרונות השקעה מגוונים; אשראי גמיש ומט"ח זמין והנוחות שבקבלת הכל תחת קורת גג אחת, ללא צורך בקפיצות בין פלטפורמות. אחרת, כבר מזמן היתה נהירה לבנק ירושלים שנותן את הריבית הטובה ביותר על פיקדונות. זה לא קורה כי אנשים לא רוצים להעביר לחשבון פיקדון סכום מסוים ולנהל מעין שני חשבונות. הם רוצים את הכל במקום אחד.