אדלר חומסקי בצינור: מדיה-קום חתמה הסכם שת"פ בוידיאו עם YouTube

במסגרת הפיילוט הבינלאומי של YouTube - חברת המדיה מקבוצת אדלר חומסקי היא הראשונה בקרב משרדי הפרסום בישראל לחתום הסכם לשת"פ
משה בנימין | (3)

חברת מדיהקום מקבוצת אדלר-חומסקי נבחרה להיות השותפה הישראלית הראשונה במסגרת הפיילוט הבינלאומי של פלטפורמת הוידיאו של YouTube עם משרדי פרסום מובילים בעולם.

ישראל נבחרה להיות בין המדינות הראשונות בהן מושק הפיילוט של YouTube. מותגים מובילים אימצו את פלטפורמת הפרסום של YouTube כבר בשנה הראשונה להשקתה, ובמיוחד בתחום התקשורת (סלקום, אורנג', HOT, בזק בינלאומי), בתחום הפיננסי והביטוח (בנק לאומי, בנק דיסקונט, מגדל, וביטוח ישיר) ובתחום מוצרי הצריכה (פרוקטר אנד גמבל ישראל, שטראוס גרופ, ומחלבת טרה מקבוצת קוקה-קולה ישראל).

גיל יונס, מנהל תחום סוכנויות הפרסום ב-Google ישראל אמר: "ישראל היא המדינה השביעית המצטרפת לפיילוט העולמי של YouTube. אנו שמחים וגאים על הצטרפותה של מדיהקום הישראלית לפיילוט העולמי ומאחלים להם הצלחה".

רן בר-און, מנכ"ל מדיהקום: "כחברת המדיה המובילה בדיגיטל, נוכל לייצר יתרונות תחרותיים משמעותיים ללקוחות שלנו".

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    יוסי ארז 16/03/2011 14:57
    הגב לתגובה זו
    איזה שיתוף פעולה מעולה, מדיה קום ישלמו כסף לגוגל וגוגל תיקח את זה מהם. אבל זה יעשה בשיתוף פעולה מושלם.
  • 2.
    בועז שובל 16/03/2011 14:17
    הגב לתגובה זו
    וימותו הקנאים יש לנו מחזור של 200,000 שח בחודש , זה יותר ממליון ש"ח בשנה!!! אנחנו מובילים את שוק המדיה הדיגיטלית. עכשיו יש לנו הסכם עם יוטיוב ואנחנו נעלה סרטים ליוטיוב בחינם!
  • 1.
    אחד שיודע 16/03/2011 12:24
    הגב לתגובה זו
    רן בר-און כנראה לא בדק מי הן החברות המובילות בתחום הדיגיטל אבל הוא לא שם!!!! החברה על סף קריסה וכל העובדים שלה בורחים ממנה מעניין למה
בנק אש. ניר צוק, שמוליק האוזר יו"ר ויובל אלוני מנכ"ל (קרדיט: גדי סיארה)בנק אש. ניר צוק, שמוליק האוזר יו"ר ויובל אלוני מנכ"ל (קרדיט: גדי סיארה)
פרשנות

בנק אש עומד להיכשל - הנה הסיבות

רעש גדול בהשקה היום, אבל לבנק אש של ניר צוק אין בשורה אמיתית; הלוואי והוא היה מייצר תחרות אמיתית. זה יכול להשתנות בעתיד, בינתיים הוא צל חיוור של ההבטחות 

מנדי הניג |

בנק אש היה אמור להביא בשורה לצרכנים. זה לא קרה. אולי זה יקרה בהמשך. אבל הוא בזבז תחמושת על השקה של מוצר נחות ביחס למוצר של הבנקים הגדולים. הסיכוי שיעברו אליו מסה גדולה של אנשים הוא נמוך מאוד. זה עומד מהבחינה הזו להיות כישלון, אבל הוא בהחלט יכול לייצר ערך לקהלים מסוימים שיפתחו חשבון משני לצד חשבון ראשי בבנק המסורתי שלהם.  

 הבנק החדש מציע מודל של חלוקת רווחים ושקיפות עם הלקוחות. אך אין בו משכנתאות, אין בו פעילות של ניירות ערך והוא חסר בשירותים בנקאיים נוספים כמו המרת מט"ח, אפשרות להיות במינוס ועוד. התוצאה: מוצר חלקי שקשה לראותו הופך לחשבון הראשי של הישראלים

הבנק שהוקם על ידי ניר צוק ויובל אלוני, יצא לדרך כמעט שלוש שנים לאחר שקיבל רישיון מבנק ישראל. באירוע ההשקה, הציגו המייסדים מודל של "חלוקה שווה": 50% מהכנסות הריבית על כספי העו"ש יחזרו ישירות ללקוחות, לצד התחייבות מוחלטת שלא לגבות עמלות עו"ש או דמי מנוי.

המרווח הבנקאי עצום, מסבירים מנהלי הבנק וטוענים שהם רוצים לחלוק אותו עם הלקוחות בצורה הוגנת ושקופה. הבנק יהיה כמעט אוטונומי לחלוטין וכמות העובדים בו מעטה - כ-70 לכל היותר. זה אומר שהבנק עשוי להיות עם נקודת איזון סבירה, וכלכלית הוא יצליח, אך מבחינת הצלחה ציבורית - זה לא נראה באופק. 


ומה כן הבנק יציע? שירותי עו"ש בסיסיים, פיקדונות ואשראי בלבד.  הציבור הישראלי אמנם מתלונן לא פעם על עמלות גבוהות ומתסכלות של הבנקים. הציבור גם ממש לא אוהב את הבנקים, אבל הוא בוטח בהם והם נותנים לו יריעה מלאה לצרכים שלו. מה שמחזיק את רוב הלקוחות בבנקים הגדולים הוא תחושת הביטחון העמוקה, המעטפת המלאה והמקיפה של שירותים – החל מהלוואות, משכנתאות, דרך מסחר בניירות ערך מתקדם ועד פתרונות השקעה מגוונים; אשראי גמיש ומט"ח זמין  והנוחות שבקבלת הכל תחת קורת גג אחת, ללא צורך בקפיצות בין פלטפורמות. אחרת, כבר מזמן היתה נהירה לבנק ירושלים שנותן את הריבית הטובה ביותר על פיקדונות. זה לא קורה כי אנשים לא רוצים להעביר לחשבון פיקדון סכום מסוים ולנהל מעין שני חשבונות. הם רוצים את הכל במקום אחד.