אדלר חומסקי בצינור: מדיה-קום חתמה הסכם שת"פ בוידיאו עם YouTube
חברת מדיהקום מקבוצת אדלר-חומסקי נבחרה להיות השותפה הישראלית הראשונה במסגרת הפיילוט הבינלאומי של פלטפורמת הוידיאו של YouTube עם משרדי פרסום מובילים בעולם.
ישראל נבחרה להיות בין המדינות הראשונות בהן מושק הפיילוט של YouTube. מותגים מובילים אימצו את פלטפורמת הפרסום של YouTube כבר בשנה הראשונה להשקתה, ובמיוחד בתחום התקשורת (סלקום, אורנג', HOT, בזק בינלאומי), בתחום הפיננסי והביטוח (בנק לאומי, בנק דיסקונט, מגדל, וביטוח ישיר) ובתחום מוצרי הצריכה (פרוקטר אנד גמבל ישראל, שטראוס גרופ, ומחלבת טרה מקבוצת קוקה-קולה ישראל).
גיל יונס, מנהל תחום סוכנויות הפרסום ב-Google ישראל אמר: "ישראל היא המדינה השביעית המצטרפת לפיילוט העולמי של YouTube. אנו שמחים וגאים על הצטרפותה של מדיהקום הישראלית לפיילוט העולמי ומאחלים להם הצלחה".
רן בר-און, מנכ"ל מדיהקום: "כחברת המדיה המובילה בדיגיטל, נוכל לייצר יתרונות תחרותיים משמעותיים ללקוחות שלנו".
- 3.יוסי ארז 16/03/2011 14:57הגב לתגובה זואיזה שיתוף פעולה מעולה, מדיה קום ישלמו כסף לגוגל וגוגל תיקח את זה מהם. אבל זה יעשה בשיתוף פעולה מושלם.
- 2.בועז שובל 16/03/2011 14:17הגב לתגובה זווימותו הקנאים יש לנו מחזור של 200,000 שח בחודש , זה יותר ממליון ש"ח בשנה!!! אנחנו מובילים את שוק המדיה הדיגיטלית. עכשיו יש לנו הסכם עם יוטיוב ואנחנו נעלה סרטים ליוטיוב בחינם!
- 1.אחד שיודע 16/03/2011 12:24הגב לתגובה זורן בר-און כנראה לא בדק מי הן החברות המובילות בתחום הדיגיטל אבל הוא לא שם!!!! החברה על סף קריסה וכל העובדים שלה בורחים ממנה מעניין למה