קמפיינים חדשים: מרגול מדברת מפחית, שרף ובהלול נפגשים עם יונים
השנה החדשה מביאה איתה גם קמפיינים ומהלכים שיווקים חדשים. אספנו שלושה שנראו לנו מעניינים ושווים צפייה.
מרגול מרימה בפחית
מותג המשקאות XL משיק פחית מיוחדת בשיתוף פעולה עם הזמרת מרגול. בטמפו אומרים שמטרת הפחית החדשה היא "להרים את מצב הרוח לסטודנטים לקראת עונת המבחנים ולעובדים לקראת סוף השבוע". הפחית נקראת אקסלה (XLA) וכשלוחצים עליה היא מדברת ומסלסלת משפטי מוטיבציה מוקלטים של הזמרת, כמו: "זה לא טוסט שרוף, אתה פשוט אש" או "באימא שלי המקום הזה קורס בלעדיך". אותנו זה קצת הלחיץ אבל יש פוטנציאל להיטי.
שלמה שרף וזוהיר בהלול נפגשים עם יוני ויונה
ביטוח ישיר תשיק במוצאי שבת קמפיין חדש בכיכובם של מאמן העבר שלמה שרף והשדרן זוהיר בהלול. השניים ייפגשו עם צמד היונים של המותג, יוני ויונה, אותם מדובבים טל פרידמן ואלי פיניש. קטע מהפרסומת תוכלו לראות כאן לראשונה:
- עקב העלאת מחירי ביטוחי הרכב: קנסות לחברות ביטוח
- ביטוח ישיר קופצת לאחר שהציגה זינוק של 24% ברווח הכולל, בניכוי הוצאות משפטיות חריגות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
הפרסומת היא לשירות רכב חלופי של החברה ובמסגרתו רכבם של שרף ובהלול ניזוק ונתקע באמצע ״שומקום״, בדרכם לשדר משחק כדורגל, והם מודאגים שלא יגיעו לשריקת הפתיחה. היונים, יוני ויונה, צופות על המתרחש מהצד, וכשהן מגלות את זהות הנתקעים, מתגשם חלומו של יוני והוא מתחיל לדבר מתוך גרונו של זוהיר בהלול, בעוד יונה מדבר מגרונו של שלמה שרף.
הקמפיין החדש מגיע אחרי הקודם בכיכובם של נועה קירל והסוכן שלה רוברטו בן שושן.
טילטיל מגיע לקניות בנתניה
נהג המונית, כנראה המפורסם בישראל, לירון אורפלי, הידוע יותר כטילטיל הזוכה בהישרדות, ישתתף בקמפיין חדש למתחם הבילוי והקניות החדש פיאנו (PIANO) בעיר ימים, פולג נתניה. פרט מעניין במיוחד הוא שהיוצר של הקמפיין הוא דניאל טופז – הבן של דודו טופז.
- האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
- 1.מיכל 02/01/2020 13:20הגב לתגובה זושאפו לו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
