בהלול ושרף לביטוח ישיר
צילום: מסך

קמפיינים חדשים: מרגול מדברת מפחית, שרף ובהלול נפגשים עם יונים

עם תחילת השנה החדשה, החברות משחררות קמפיינים חדשים לאוויר. אלו הפרסומות והמהלכים השיווקיים שבקרוב תראו בכל מקום
אייס | (1)

השנה החדשה מביאה איתה גם קמפיינים ומהלכים שיווקים חדשים. אספנו שלושה שנראו לנו מעניינים ושווים צפייה.

מרגול מרימה בפחית

מותג המשקאות XL משיק פחית מיוחדת בשיתוף פעולה עם הזמרת מרגול. בטמפו אומרים שמטרת הפחית החדשה היא "להרים את מצב הרוח לסטודנטים לקראת עונת המבחנים ולעובדים לקראת סוף השבוע". הפחית נקראת אקסלה (XLA) וכשלוחצים עליה היא מדברת ומסלסלת משפטי מוטיבציה מוקלטים של הזמרת, כמו: "זה לא טוסט שרוף, אתה פשוט אש" או "באימא שלי המקום הזה קורס בלעדיך". אותנו זה קצת הלחיץ אבל יש פוטנציאל להיטי.

 

שלמה שרף וזוהיר בהלול נפגשים עם יוני ויונה

ביטוח ישיר תשיק במוצאי שבת קמפיין חדש בכיכובם של מאמן העבר שלמה שרף והשדרן זוהיר בהלול. השניים ייפגשו עם צמד היונים של המותג, יוני ויונה, אותם מדובבים טל פרידמן ואלי פיניש. קטע מהפרסומת תוכלו לראות כאן לראשונה:

 

הפרסומת היא לשירות רכב חלופי של החברה ובמסגרתו רכבם של שרף ובהלול ניזוק ונתקע באמצע ״שומקום״, בדרכם לשדר משחק כדורגל, והם מודאגים שלא יגיעו לשריקת הפתיחה. היונים, יוני ויונה, צופות על המתרחש מהצד, וכשהן מגלות את זהות הנתקעים, מתגשם חלומו של יוני והוא מתחיל לדבר מתוך גרונו של זוהיר בהלול, בעוד יונה מדבר מגרונו של שלמה שרף.

הקמפיין החדש מגיע אחרי הקודם בכיכובם של נועה קירל והסוכן שלה רוברטו בן שושן.

טילטיל מגיע לקניות בנתניה

נהג המונית, כנראה המפורסם בישראל, לירון אורפלי, הידוע יותר כטילטיל הזוכה בהישרדות, ישתתף בקמפיין חדש למתחם הבילוי והקניות החדש פיאנו (PIANO) בעיר ימים, פולג נתניה. פרט מעניין במיוחד הוא שהיוצר של הקמפיין הוא דניאל טופז – הבן של דודו טופז.

 

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    מיכל 02/01/2020 13:20
    הגב לתגובה זו
    שאפו לו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.