'אביב או אייל' פושרת אבל מנצחת את הפריים; כאן גובר על עשר
אביב או אייל (קשת 12) הוביל אמש את הפריים-טיים עם 12.9% במגזר היהודי ו-378 אלף צופים באוכלוסייה הכללית - כך עולה מנתונים ראשוניים של הוועדה למדרוג, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. מדובר על שיפור ביחס לפרק הקודם, אבל עדיין רייטינג פושר מאד עבור התכנית שאמורה לעמוד בראש חץ התכניות של קשת 12 בעונת הקיץ. מנגד הסתפקה משחקי השף (רשת 13) ב-11.9% (304K). מבחינת 'משחקי', הפלטפורמה שקיבלה הייתה בעייתית - עם ערב חלש למהדורה ברשת. על כך נתייחס בהמשך.
בכאן 11 מצליחי להשאיר צופים בערוץ בעקבות המונדיאל, ואתמול ניצחו בפריים-טיים את ערוץ עשר: הפרק השני של יחידה מעורבת (כאן 11) רשם 5.2% (143K) מול לעוף על המיליון (עשר) עם 4.5% (115K). כולם ב-20 (ערוץ 20) הניבה 1.1%.
'חי בלילה' (קשת 12) קיבלה 7.8%, 'הצנרת' (רשת 13) הניבה 6.5%, 'נקסט' (קשת 12) רשמה 5%, 'לילה טוב ישראל' (חדשות 2 ברשת) זכתה ב-4.6%, השקת התכנית 'סליחה על השאלה' (כאן 11) קיבלה 4.2%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) ניפקה 4%, 'הצינור עם טל ברמן' (ערוץ עשר) רשמה 3%, 'היום שהיה' (ערוץ עשר) זכתה ב-3.3%, 'הפטריוטים' (ערוץ 20) קיבלה 1.2%, ו'חדשות היום הזה' (ערוץ 20) עם 0.8%.
בגזרת הבוקר:
העולם הבוקר (רשת 13) הניבה 3.7%,
מול 3.3% לחדשות הבוקר (קשת 12),
ו-1.7% לבוקר אור (ערוץ עשר).
ראש בראש בפרה-פריים:
'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) קיבלה 9.2%, ואחריה 'התכנית הכלכלית' עם נתון חזק של 12.1% (חדשות 2 בקשת).
מנגד קיבלה 'לפני החדשות' (רשת 13) 5%
'אורלי וגיא בשבע' (ערוץ עשר) התחזקה ל-3.7%,
ו'העולם היום' (כאן 11) עם 1.4%.
בגזרת החדשות:
חדשות 2 בקשת עם נתון גבוה של 12.3% (320K),
מול כמעט מחצית ברייטינג לאותה מהדורה ברשת - 6.4% (170K)
(בחישוב מצרפי: 18.7% ו-490K).
חדשות עשר ירדה שוב מתחת לרף 6 הנקודות - 5.9% (175K),
חדשות היום (כאן 11) הניבה 3.5% (85K),
חדשות ערוץ 20 עם נתון נאה של 1.7% (36K) - בהתחשב ברייטינג בשבועות האחרונים.
- 1.אריה 18/07/2018 09:29הגב לתגובה זושכן הצופים שלא נמצאים ברשת בחדשות נוהרים אליה בריאליטי, ואילו בקשת זה סה"כ נובע מהמשך לצפייה בחדשות

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
