הסדרה 'בשבילה גיבורים עפים'
צילום: ניתאי נצר
רייטינג

'בשבילה גיבורים עפים' הושקה עם 16.9% - ופגעה ב'אח הגדול'

'האח' איבדה נק' ביחס לפרק האחרון. ערב אחרי האירוויזיון, כאן 11 חוזר לממדיו האמיתיים. ערוץ 20 הקדיש את הערב ליום ירושלים, תכניות הבוקר ברשת וקשת הפגיזו
אלכסנדר כץ |

השקת הסדרה המדוברת בשבילה גיבורים עפים (קשת 12) הניבה נתון טוב של 16.9% (481 אלף צופים באוכלוסייה הכללית) - כך עולה מנתונים ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה.  פרק נוסף ששודר לאחר מכן הניב 15.2% (435K).

 

ההשקה הזו פגעה ברייטינג של האח הגדול (רשת 13) שירדה בנקודה והסתפקה ב-18.1% (506K). סלפי - ציידי התמימות (ערוץ עשר) חילצה 3% (110K), ואילו בכאן 11 הנחיתה אחרי נתוני האירוויזיון קשה - כשנקודת מפנה קיבלה 2.6% (74K).

 

ערוץ 20 התרכז ביום ירושלים, ואת שידוריו החל ב-17:00 עם משדר מיוחד שרשם 0.5%. בהמשך ב-19:48 שידרו את טקס יום ירושלים מגבעת התחמושת, שהניב 1.3%. משדר מיוחד מישיבת מרכז הרב שהחל ב-21:53, נמשך שעתיים וחצי ורשם 0.5%.

 

'לילה טוב ישראל' (חדשות 2 ברשת) הניבה 8.5%, 'חי בלילה' (קשת 12) רשמה 5.7%, 'נקסט' (קשת 12) קיבלה 3.7%, 'הצינור עם טל ברמן' (ערוץ עשר) ניפקה 3.2%, בדיוק כמו 'היום שהיה' (ערוץ עשר), ו'אומרים שהיה פה' (ערוץ עשר) עם 1.7%.

ועוד קצת מספיחי האירוויזיון בכאן 11 בלילה שבין שבת לראשון:

1:51–2:22 - אולפן אירוויזיון 2018 - רגע אחרי - 20.2% (605K)

2:23-3:20 - מסיבת עיתונאים עם נטע ברזילי - 10.3% (327K)

 

בגזרת הבוקר:

אולי בהשפעת הלילה המשמח שאחרי זכיית ישראל באירוויזיון, אבל הרצועה רשמה נתונים גבוהים. העולם הבוקר (רשת 13) עם שיא מאז 6%,

חדשות הבוקר (קשת 12) גם כן עם נתון גבוה של 4.7%,

אורלי וגיא (ערוץ עשר) עם 2.7%.

 

ראש בראש בפרה-פריים:  

'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) קיבלה 10.2%, ואחריה 'התכנית הכלכלית' (חדשות 2 בקשת) עם 11.6%.

'לפני החדשות' (רשת 13) זכתה ב-5.1%,

'הכל כלול בשבע' (ערוץ עשר) הניבה 3.7%,

'העולם היום' (כאן 11) רשמה 2.3%, יותר מהתכנית אחריה 'והרי החדשות' (כאן 11) עם 2.2%.

 

בגזרת החדשות:

חדשות 2 בקשת עם 14.3% (434K)

מול אותה מהדורה ברשת עם 9.6% (233K)

(בחישוב מצרפי: 23.9% ו-667K).

חדשות עשר פושרת עם 6.4% (224K),

חדשות הערב (כאן 11) עם 4.5% (111K

וחדשות ערוץ 20 במהדורה מוקדמת בין 19:00 ל-19:47 - עם 0.6%. 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו
רייטינג

האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון

בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים. המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.

פריים טיים

השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

תוכניות אחה"צ וערב מוקדם

בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים. 

בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף צופים.

לייט נייט

ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |


טאבולה (נאסד"ק: TBLA) מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר Haaretz.com באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״