הסדרה 'בשבילה גיבורים עפים'
צילום: ניתאי נצר
רייטינג

'בשבילה גיבורים עפים' הושקה עם 16.9% - ופגעה ב'אח הגדול'

'האח' איבדה נק' ביחס לפרק האחרון. ערב אחרי האירוויזיון, כאן 11 חוזר לממדיו האמיתיים. ערוץ 20 הקדיש את הערב ליום ירושלים, תכניות הבוקר ברשת וקשת הפגיזו
אלכסנדר כץ |

השקת הסדרה המדוברת בשבילה גיבורים עפים (קשת 12) הניבה נתון טוב של 16.9% (481 אלף צופים באוכלוסייה הכללית) - כך עולה מנתונים ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה.  פרק נוסף ששודר לאחר מכן הניב 15.2% (435K).

 

ההשקה הזו פגעה ברייטינג של האח הגדול (רשת 13) שירדה בנקודה והסתפקה ב-18.1% (506K). סלפי - ציידי התמימות (ערוץ עשר) חילצה 3% (110K), ואילו בכאן 11 הנחיתה אחרי נתוני האירוויזיון קשה - כשנקודת מפנה קיבלה 2.6% (74K).

 

ערוץ 20 התרכז ביום ירושלים, ואת שידוריו החל ב-17:00 עם משדר מיוחד שרשם 0.5%. בהמשך ב-19:48 שידרו את טקס יום ירושלים מגבעת התחמושת, שהניב 1.3%. משדר מיוחד מישיבת מרכז הרב שהחל ב-21:53, נמשך שעתיים וחצי ורשם 0.5%.

 

'לילה טוב ישראל' (חדשות 2 ברשת) הניבה 8.5%, 'חי בלילה' (קשת 12) רשמה 5.7%, 'נקסט' (קשת 12) קיבלה 3.7%, 'הצינור עם טל ברמן' (ערוץ עשר) ניפקה 3.2%, בדיוק כמו 'היום שהיה' (ערוץ עשר), ו'אומרים שהיה פה' (ערוץ עשר) עם 1.7%.

ועוד קצת מספיחי האירוויזיון בכאן 11 בלילה שבין שבת לראשון:

1:51–2:22 - אולפן אירוויזיון 2018 - רגע אחרי - 20.2% (605K)

2:23-3:20 - מסיבת עיתונאים עם נטע ברזילי - 10.3% (327K)

 

בגזרת הבוקר:

אולי בהשפעת הלילה המשמח שאחרי זכיית ישראל באירוויזיון, אבל הרצועה רשמה נתונים גבוהים. העולם הבוקר (רשת 13) עם שיא מאז 6%,

חדשות הבוקר (קשת 12) גם כן עם נתון גבוה של 4.7%,

אורלי וגיא (ערוץ עשר) עם 2.7%.

 

ראש בראש בפרה-פריים:  

'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) קיבלה 10.2%, ואחריה 'התכנית הכלכלית' (חדשות 2 בקשת) עם 11.6%.

'לפני החדשות' (רשת 13) זכתה ב-5.1%,

'הכל כלול בשבע' (ערוץ עשר) הניבה 3.7%,

'העולם היום' (כאן 11) רשמה 2.3%, יותר מהתכנית אחריה 'והרי החדשות' (כאן 11) עם 2.2%.

 

בגזרת החדשות:

חדשות 2 בקשת עם 14.3% (434K)

מול אותה מהדורה ברשת עם 9.6% (233K)

(בחישוב מצרפי: 23.9% ו-667K).

חדשות עשר פושרת עם 6.4% (224K),

חדשות הערב (כאן 11) עם 4.5% (111K

וחדשות ערוץ 20 במהדורה מוקדמת בין 19:00 ל-19:47 - עם 0.6%. 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.37%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.37%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״