מכבי חיפה יוסי בניון גביע
צילום: ישי נאמן, באדיבות ישראל ספורט
רייטינג

חיפה הפתיעה, ערוץ הספורט הפגיז: 14.4% לגמר הגביע - זינוק ביחס לשנה שעברה

בשנה שעברה קיבל הגמר 9.1% כשדהתמודד מול 'בוס בהסוואה' עם 22.5%. אתמול התחזק ב-60%, מול 'המרוץ למיליון' שקיבלה 27.9%. וערוץ 10 לא היה קיים
אלכסנדר כץ | (1)

גמר גביע המדינה רשם נתון נהדר עבור ערוץ הספורט. על פי נתוני ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי המשחק הניב בו ניצחה מכבי חיפה 1:0 את מכבי תל אביב קיבל 14.4%. בשנה שעברה השיג הגמר בין מכבי תל אביב להפועל באר שבע (6:2 למכבי) באותו ערוץ, 9.1%.

 

אתמול התמודד המשחק מול המרוץ למיליון (רשת, ערוץ 2) שקיבלה 27.9%, נקודת רייטינג פחות מהפרק הקודם ביום ראשון, ו-5.5 נקודות פחות מרק ההשקה בשלישי שעבר. בשנה שעברה התמודד הגביע מול 'בוס בהסוואה' של רשת, שנכון לאותה נקודת זמן רשמה את נתון השפל שלה בכל העונות עם 22.5%.

 

גם הפעם ערוץ 10 לא היה במשוואה: אתמול שודר סרט הדוקו של ניצן הורוביץ 'רוח עז' שקיבל 5.8%. בשנה שעברה שודר הפרק השני של תכנית התחקירים 'עושות חשבון,' שנחתכה באותה עת במחצית לרייטינג של 6.7%.

 

התכנית המונית של טילטיל (רשת, ערוץ 2) הושקה עם 16.9%, שידור חוזר של 'בא לחדש לכם' (רשת, ערוץ 2) רשם 8%, 'החדשות הלילה' (חדשות 2) קיבלה 7.4%, רפי רשף אינטימי (ערוץ 10) ניפקה 2.6%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) זכתה ב-4.8%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) עלתה ל-5.3%, ו'לילה טוב עם אסף הראל' (ערוץ 10) עם 2.4%.

 

ראש בראש בפרה-פריים: 'הערב' (רשת, ערוץ 2) קיבלה 7.2%, ואחריה 'תכנית חסכון' (חדות 2) עם 10.5%. מנגד, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) עם נתון נמוך של 5.8% ו'המוסף' (ערוץ 1) עם 2.5%.

 

בגזרת החדשות: 'חדשות 2' רשמה 19.9%. מולה 'חדשות 10' עם נתון נמוך במיוחד של 7.6%, בהשפעת הפרה-פריים שלפניו והפריים שאחריו. 'מבט' (ערוץ 1) הסתפקה ב-3.1%.

 

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    בוס ב"השוואה" זה הדבר הבא... (ל"ת)
    אני 25/05/2016 12:45
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.