בנק הפועלים במהלך מיתוג מחדש: אדלר יוביל את הקמפיין
14 שנים לאחר שינוי הסלוגן האחרון, כמעט נצח במונחי הפרסום הישראלי, בנק הפועלים יוצא במהלך מיתוג מחדש המהווה מתיחת פנים אסטרטגית עבורו. הסלוגן החדש שילווה את פרסומי החברה יהיה "פועלים אתכם בכל החלטה" שיחליף את "להיות ראשון זה מחייב" שמלווה את הבנק מאז 2004.
השפה החדשה של הבנק שתגובה בקמפיין שיעלה לאוויר בימים הקרובים תתמקד "בהתלבטויות הפיננסיות של כולנו, תוך מתן מענה ללבטים אלו באמצעות יועצי הבנק המומחים ובאמצעים דיגיטליים מתקדמים, עם דגש על הכרת הצרכים האישיים של כל לקוח ולקוח" כך על פי הבנק. לדברי אריק פינטו, מנכ"ל בנק הפועלים: "אנו רוצים לראות את לקוחותינו מעורבים יותר בגורלם הפיננסי ונהנים מרווחה כלכלית, ולהיות עבורם הכתובת המשמעותית ביותר לכל החלטה פיננסית".
אסף אזולאי, מנהל מטה השיווק בבנק הפועלים, שזו עבורו ההחלטה האסטרטגית המשמעותית מאז נכנס לתפקידו בפברואר 2017 אומר: "נהיה הבנק הראשון בישראל שמפסיק לדבר על עצמו, ונעבור לדבר על הערך ללקוח". אזולאי שמלווה את הבנק מזה שנים רבות, עוד מימיו כמנכ"ל BBDO IM, היה זה שהניע את תהליך המיתוג במה שמעיד על הבעת האמון לה הוא זוכה מקברניטי הבנק בזמן הקצר שבו הוא נמצא בתפקיד.
אסף אזולאי. "נפסיק לדבר על עצמנו"
חברת המיתוג שקיבלה לידיה את המשימה היא OPEN לצד חברת הייעוץ האסטרטגי TACK. את קמפיין ההשקה מוביל משרד הפרסום אדלר חומסקי, אחד משני המשרדים המלווים את הבנק לצד גיתם BBDO. מזה שנים רבות, הבנק מחלק את פעילות הפרסום באופן שווה בין המשרדים - חלוקה שצפויה להמשיך גם ב-2018 למרות הבחירה באדלר להשקת המיתוג מחדש.
פינטו, מנכ"ל בנק הפועלים, הוסיף עוד: "הבנק כבר הוכיח בשנים האחרונות שלהיות ראשון זה מחייב ואנו נמשיך להיות הבנק המוביל בישראל בכל חזית. יחד עם זאת, אנו רוצים שהחזון שחרטנו על דגלנו בשנים האחרונות גם יבוא לידי ביטוי בשיח התקשורתי שלנו עם הלקוחות ועל כן ראינו לנכון לשנות את המיתוג להרבה יותר אנושי, בגובה העיניים ורלוונטי לחיי הלקוחות שלנו והצמתים שלהם בחיים".
אחד המהלכים הקרובים של הבנק כחלק מהאסטרטגיה החדשה הוא השקת "מרכז לצמיחה פיננסית" שמובילה חטיבת מחזיקי עניין בראשות יעל אלמוג. המרכז, שהוקם בשיתוף עם שורה של גופים המתמחים בהדרכה, יציע ללקוחות כל הבנקים - פרטיים ובעלי עסקים - הדרכות במגוון נושאים פיננסיים. ההדרכות יהיו הן פרונטליות במרכזים קהילתיים ובמרכזי הדרכה ברחבי הארץ והן במרחב האונליין.
- 2.גילה 15/01/2018 07:49הגב לתגובה זוגם במיתוג הקודם המציאו את הצורה המטופשת המלבנית ולא שינו דבר בגישה. אותה אטימות, אותו זלזול ובעיקר, אז המשיכה הבעלים וההנהלה לרפד את המקורבים שלהם במחיקת חובות בהלוואות מטורפות ולהאכיל את הלקוחות הקטנים באותו חצץ ויחס שגבל לעיתים בהתעללות. אז ימתגו מחדש, ישפכו המון כסף על החברות הממתגות, יעשו השקה מפוארת ונוצצת והכל ישאר כמו שישאר. הגיע הזמן לבטל את השטות הזו: מיתוג, מיוג מחדש ולעבוד עם בני אדם של יומיום, כמו שצריך לעבוד עם בני אדם.
- 1.צמח 09/01/2018 21:52הגב לתגובה זואסף אזולאי- חחחחחחחחחחח
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותהפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14
גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה
המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות.
מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.
מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.
החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים
גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין, שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד.
- איפה התוכן המקורי בפריים טיים וכמה אנשים ראו את אלי פלדשטיין ב"יהיה טוב"?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים,
ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים
יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותהפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14
גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה
המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות.
מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.
מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.
החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים
גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין, שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד.
- איפה התוכן המקורי בפריים טיים וכמה אנשים ראו את אלי פלדשטיין ב"יהיה טוב"?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים,
ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים
יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.
