נעים להכיר: קבלו את הגרסה החדשה של אתר אייס - יפה, נוחה ושימושית יותר
גולשים יקרים. אתר אייס הוקם בשנת 1995, כשזירת האינטרנט בעולם ובעיקר בישראל הייתה בבתוליה, והיה המשכו הטבעי של הפקס-עיתון נמר של נייר שזכה להצלחה עם השקתו ב-1991. אייס הפך לאתר המוביל בתחום הפרסום, המדיה ויחסי הציבור. 20 שנה לאחר מכן, נצח במונחים דיגיטליים, ואתר אייס עבר מתיחת פנים משמעותית ועולה היום (יום א') בגרסה חדשה – יפה יותר, נוחה הרבה יותר, ומאד שימושית.
הפעם הראשונה והאחרונה בה עיצובו של האתר עבר שינוי משמעותי הייתה לפני 5 שנים, גם כן תקופה ארוכה במונחי אינטרנט. היום אנו מציגים לכם אתר החדש שבראש ובראשונה שם לעצמו את המטרה לשפר את חווית הגלישה שלכם, קוראינו הנאמנים.
אתר אייס החדש מחולק ל-3 מתחמים מרכזיים: הראשון הוא כותרות החדשות המרכזיות של היום בתחום התקשורת; החלק השני הוא רצועת התוכן הימנית שכוללת חדשות נוספות, טורי דעה, כתבות וידאו ופרויקטים מגוונים; והחלק השלישי הוא רצועת השירותים השמאלית - שכוללת נתוני רייטינג וכלים שימושיים שישתדרגו עוד ועוד בתקופה הקרובה.
דף הבית החדש של אייס
השינויים העיצוביים באתר מושפעים מההתפתחות הטכנולוגית ומכך שרבים מגולשינו עושים זאת באמצעות מכשירים סלולריים וטאבלטים. בשל כך גם האתר המותאם של אייס זכה לעיצוב גרפי מחודש שמתכתב עם אתר אייס.
- אחרי שזינקה פי 5 ב-2024 - מולטי ריטייל רושמת הפסד ברבעון הראשון
- אייס - כיצד לא תעשה זאת בעצמך
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בבסיס חווית המשתמש עומד עדכון פונקציונאליות האתר ועיצוב עדכני, בדגש על עדכון הוויזואליות של עמוד הבית ועמודי המדורים: העמודים מרווחים יותר, הפונטים גדולים יותר ונוחים לקריאה בפלטפורמות השונות, התמונות הוגדלו באופן משמעותי, הניווט עודכן ושופרה הגישה לקטגוריות השונות. כמו כן שודרגה חשיפת הכתבות והפרויקטים המיוחדים בעמודי המדורים וזאת תוך יצירת עמודי לובי המאפשרים גישה נוחה לתכנים באתר ואפשרות שיתוף נוחות יותר במדיה החברתית.
השינויים הללו מתווספים לשדרוג טכנולוגי מהותי - מעבר לעבודה בפלטפורמת .net חדשה שיוביל להגדלת מהירות הגלישה באתר, שיפור יציבות ושרידות האתר.
שיפרנו את פונקציית חיפוש הכתבות באתר למנגנון חכם שיעלה בימים הקרובים - החיפוש הינו חיפוש בהשלמה אוטומטית וממשק החיפוש מציג תמונה וכותרת הכתבות, כאשר ישנה אפשרות לגשת ולצפות בכל הכתבות בעמוד תוצאות החיפוש.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
חיפוש בהשלמה אוטומטית
כמובן שנשמח אם תדווחו לנו על תקלות שונות באתר החדש, ואם תחווה דעה על האתר והגלישה בו, ופונקציות נוספות שלדעתכם חסרות. תוכלו לעשות זאת באמצעות המייל האדום או בדף הפייסבוק של אייס.
זו העת גם להודות לכל אותם אנשים שעמלו בחודשים האחרונים על הקמת אייס החדש. צוות הפיתוח בראשות אלכסנדר (סשה) רודניק, ואנשי הצוות יהונתן בר- אילן, שלומי זרצקי, שחר עובדיה, אלפרד יום טוב, סשה ניקוליינקו; עיצוב - מריאנה צ'צ'יק; QA - דניאל דוד; ניהול מוצר ופרויקט - מעין ששון; מנהלת פיתוח עסקי ושיתופי פעולה מסחריים בקבוצת קו מנחה יעל שפריר; ואנשי התוכן של אייס - העורך אלכסנדר כץ, משה בנימין, ליאור נאור ועדי ברזילי.
גלישה נעימה,
צוות אתר אייס וקבוצת קו מנחה
- 7..מישהו 13/04/2015 23:23הגב לתגובה זו.
- 6.אתר נפלא (ל"ת)דן 13/04/2015 14:21הגב לתגובה זו
- 5.דני...... 13/04/2015 13:20הגב לתגובה זומפוזרי, לא ברור ומעצבן. אבל סה"כ אי אפשר לא לאהוב אותו...
- 4.דן 13/04/2015 13:18הגב לתגובה זובהצלחה עם תפוז אנשים
- 3.too amus (ל"ת)oferdesade 13/04/2015 12:30הגב לתגובה זו
- 2.החלק העליון עמוס מידי בעין (ל"ת)שולי 13/04/2015 08:17הגב לתגובה זו
- 1.יפה מאוד, עכשיו נשאר עיצוב מדחש לתפוז... (ל"ת)טל 12/04/2015 22:41הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
