אדיר מילר רמזור
צילום: יח"צ

הסוף למירי, איצקו וחפר: אחרי 4 עונות - 'רמזור' של אדיר מילר מסיימת את דרכה

יוצר 'רמזור' אדיר מילר, הודיע היום בדף הפייסבוק של הסדרה, על החלטתו - אותה הוא "שומר בבטן כבר חודשים רבים". שיא הרייטינג שלה עמד על 33%
אלכסנדר כץ | (6)
נושאים בכתבה רמזור

הסיטקום רמזור הגיע לסיומו. בסטטוס שפרסם לפני שעה קלה (יום ד') יוצר הסדרה אדיר מילר בדף הפייסבוק שלה, הוא כתב כי הוא "מרגיש שהגיע הזמן לעשות סוף לחרושת השמועות", וכי "העונה הנוכחית והרביעית במספר של רמזור היא העונה האחרונה של הסדרה". הסדרה תסתיים בעוד 2 פרקים - השבוע ובשבוע הבא.

הסדרה עלתה לאוויר בשנת 2008, ומאז רשמה נתוני צפייה גבוהים במיוחד בזכיינית קשת. שיא הרייטינג נרשם ביולי 2011, בעת המחאה החברתית - 33.7%.

את הסדרה יצר כאמור מילר, והוא כתב אותה יחד עם רן שריג. התכנית הופקה על ידי קופרמן הפקות, וכוכביה היו, מלבד מילר, גם נירו לוי, ליאור כלפון, יעל שרוני, וליאת הר לב. בין היתר נמכר הפורמט לשידור בחו"ל, אולם נחל אכזבה ברשת FOX האמריקאית, והסדרה בוטלה לאחר עונה.

מילר כתב היום בפייסבוק: "בחודשים האחרונים ניגשים אליי אנשים רבים ברחוב ושואלים מתי תהיה עוד עונה של 'רמזור'. חלקם לא שואלים אלא מצווים עליי - 'אני מקווה שאתה כבר יושב וכותב את העונה הבאה...' יש גם את אלה שמאיימים 'דיר באלאק אתה לא עושה עוד 4 עונות לפחות...', אני מביט בהם מחייך בנימוס וממשיך לדרכי. אז חברים וחברות יקרים, החלטתי שהגיע הזמן לשתף אתכם ולהגיד בקול רם וצלול את מה שאני שומר בבטן כבר חודשים רבים".

לדבריו, "התחלתי את העבודה על הילד הזה שלי לפני 8 שנים. בדירתי הקטנה בגבעתיים. ישבתי בלילות וכתבתי. הייתי נשוי טרי לשלי אשתי המקסימה (הייתי חייב, היא גם קוראת את זה...) בלי ילדים (יש לי כבר שלושה...) ובלי אחריות של ממש, בקיצור החיים שלי היו סילאן. כתבתי את מה שהצחיק אותי בלי לחשוב יותר מדיי, לא דמיינתי ולא האמנתי שהדברים האלה שאני כותב למחשב יגיעו לאן שהם הגיעו. לא חלמתי שהסדרה הקטנה שלי תזכה בפרס האמי, לא דמיינתי בחלומותיי הפרועים שהיא תימכר לארה"ב ורוסיה ולא חשבתי שהיא תחזיק 4 עונות ותזכה לאהבה כה רבה מהקהל".

השערוריה האחרונה: "פרשת השרמוטה"

לפני כחודש הגישה אם חד הורית תלונה במשטרה נגד שריג ונגד שידורי קשת, בשל "פרשת השרמוטה".

כזכור, בתחילתו של אותו שבוע שלאחר שידור אחד מפרקי 'רמזור', התקבלו כ-10 תלונות אצל נציב תלונות הציבור ברשות השנייה, דוד רגב, על אותה מילה מעליבה לכאורה - "שרמוטה". קבוצת אמהות חד-הוריות, שהגישו חלק מהתלונות, טענו כי עשו זאת בשמן של מאות נשים.

האמהות החד הוריות הביעו את זעמן על כך שבפרק כונתה אם חד הורית בצורה הומוריסטית בכינוי המעליב "שרמוטה", ולדברי הנשים, כינוי זה "מהווה הסתה לאלימות, דבר שאיננו יכולות להשלים איתו".

ב'קשת' אמרו באותה עת לאייס כי "מדובר בתלונת שווא שנובעת ממחול שדים. 'רמזור' היא קומדיה חברתית אהודה שצוחקת על כולם ללא יוצא מן הכלל. עם זאת, כפי שנאמר כבר בהקשר זה, אנו מתנצלים בפני כל מי שנפגע מאמירה כלשהי בתכנית".

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    חרא של תוכנית, הגיע הזמן (ל"ת)
    פרלשטיין מ. 29/06/2014 09:49
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    יהודה .ירושלים.. 25/06/2014 22:57
    הגב לתגובה זו
    אדיר..אתה אדיר..שנון חכם הומוריסטי ..בן מזל תאומים טיפוסי..מחכים לדבר הבא שלך..בהצלחה בחיים בגידול הילדים והמשך זוגיות טובה....
  • 4.
    חבל . הם מצחיקים בטירוף... יחסר לכולנו (ל"ת)
    רמי 25/06/2014 22:11
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    אבי 25/06/2014 17:48
    הגב לתגובה זו
    אחת התוכניות הטובות שממחישה את החיים האמיתיים. מצחיקה וקלילה עם משחק מעולה של השחקנים. אבל תמיד טוב לפרוש בשיא. התכנים כבר מיצו את עצמם, ממחזרים קטעים וזה כבר מתחיל להיות משעמם...
  • 2.
    אורי בצר 25/06/2014 17:21
    הגב לתגובה זו
    היו צריכים לרדת לפני הפדיחה של העונה הנוכחית, הוולגרית, הלא נעימה, הלא מצחיקה. ברגע שרן שריג הנפוח מעצמו השתלט עליה - היא איבדה גובה במהירות. חבל כי עד העונה רמזור היתה אור גדול בשמי הטלוויזיה שלנו.
  • 1.
    ho 25/06/2014 15:17
    הגב לתגובה זו
    בלי בכלל תחרות
שרון גיל
צילום: רמי זרנגר

מי יקנה את הוט מובייל ובאיזה מחיר?

רן קידר |

פטריק דרהי רוצה למכור את הוט. לא בטוח שיש הרבה קונים, בינתיים הוא מקבל הצעות לרכישת הוט מובייל. 

שוק הסלולר הישראלי, שסבל בשנים האחרונות מירידת מחירים דרמטית ומתחרות עזה, עומד שינויים. הוט מובייל, אחת מארבע המפעילות הגדולות עם כ-2 מיליון מנויים ונתח שוק של כ-17%, עשויה לשנות את מפת התקשורת. מכירתה על ידי קבוצת אלטיס שבשליטת הטייקון שפשט רגל בצרפת עשויה לא רק להקל על חובותיו העצומים של דרהי, אלא גם לשנות את המפה התחרותית.

קבוצת גיל שרון מתעניינת בהוט מובייל

גיל שרון, שכיהן כיו"ר בזק וכמנכ"ל גולן טלקום מוביל קבוצת משקיעים שהגישה הצעה לא מחייבת לרכישת הוט מובייל תמורת 1.4 מיליארד שקל. ההצעה הוגשה לאלטיס, והיא כוללת שותפות עם גופים מוסדיים מובילים: לאומי פרטנרס, הראל ביטוח, מנורה מבטחים ומור ביטוח.

המוסדיים יזרימו את רוב ההון, בעוד שרון יכהן כשותף כללי ומנהל תפעולי ראשי. הוא לא מזרים כסף אישי בשלב זה, אך יקבל אופציות להשתתפות עתידית אם העסקה תצליח. האסטרטגיה של הקבוצה של שרון מבוססת על התייעלות מהירה: הוט מובייל סובלת מרווחי רווח נמוכים עקב תחרות מחירים, אך בעלת בסיס מנויים יציב ותשתיות 5G מתקדמות. הוא מתכנן להגדיל הכנסות דרך שדרוג חבילות משולבות, סלולר, אינטרנט ביתי וטלוויזיה, ולהפחית עלויות תפעוליות ב-20%-30%. אם העסקה תתגבש, שרון יפרוש מתפקידו כיו"ר IBC, מיזם הסיבים האופטיים, כדי למנוע חשש מניגוד אינטרסים, שכן מנורה ומור מחזיקות גם שם.

אלא שפלאפון, זרוע הסלולר של בזק, הגישה הצעה גבוהה בהרבה - 2 מיליארד שקל. השאלה אם הרגולטור יסכים לעסקה כזו שתוביל את החברה הממוזגת לנתח שוק של כ-36%. מיזוג עם הוט מובייל ייצור שחקן עם נתח שוק גדול כשסלקום הבאה בתור עם 28%. 

שרון רכש לפני כ-8 שנים את גולן טלקום יחד עם האחים זלקינד ב-350 מיליון שקל, והפך אותה ממפעילה קטנה לחברה ששווה פי כמה ונמכרה לסלקום במחיר של פי 3. המוסדיים כנראה מאמינים שהוא יעשה זאת שוב בהוט מובייל. 


פטריק דרהי, חובות ומניעים

מאסטר שף עונה 12. קרדיט: אתר מאקומאסטר שף עונה 12. קרדיט: אתר מאקו
רייטינג

מאסטר שף היא התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים

הרייטינג חזר לסורו, עם חדשות 12 כמהדורה המרכזית הנצפית ביותר ומאסטר שף, ריאליטי אוכל שעומד בראש הפריים טיים

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

בכל אופן, מבחינת הנתונים עצמם, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 16.1% רייטינג ו-403 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 7.7% רייטינג ו-221 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שהצליחה שוב לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 5% רייטינג ו-115 אלף צופים, ובסוף הרשימה היתה המהדורה של כאן11, עם נתונים טובים יחסית לחוסר הפופולריות שלה, עם 114 אלף צופים ו-4.1% רייטינג.


פריים טיים

להיטים ותיקים זה תמיד טוב, וכך גם היה עם "מאסטר שף" עונה 12, ששודרה אמש, והיתה בראש, עם רייטינג של 15.4% רייטינג ו-415 אלף צופים והיתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים. אחריה היתה התכנית העקבית ביותר בטלוויזיה, "הפטריוטים" שמשודרת מדי ערב וזוכה לרייטינג גבוה ולמקום השני כמעט בקביעות, שהונחתה אתמול על ידי איתמר פליישמן, ועמדה על 7.6% רייטינג עם 209 אלף צופים. במקום השלישי היה כאן11 עם ריאליטי האוכל שלהם, שמתעלה מעל לממוצע הרייטינג של התאגיד הציבורי, ועמד על 7.2% רייטינג ו-163 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 13, עם "ווארט", שעמד על 7% רייטינג ו-173 אלף צופים.

תכניות הבוקר והצהריים

מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.8% ו-85 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שצמצמה פערים, עם 2.6% רייטינג ו-53 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת שהדביקה פערים ונצמדה למקום השני  עם העולם הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-51 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, אך התחרות בין 14 ל-12 נותרת צמודה, כשהפעם משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.7% ו-53 אלף צופים, ואילו "על הבוקר" עם נוי בר, היה אחריו עם 1.7% רייטינג, ו-53 אלף צופים. במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-35 אלף צופים בלבד.

בצהריים, ואלמז עם 14 בצהריים של חדשות 12, היתה על 3.4% ו-65 אלף צופים, אחריה היה האולפן הפתוח של עם בועז גולן עמד על 3.2% רייטינג ו-6* אלף צופים, ואת הרשימה סגר משדר מיוחד עם מאיה ראכלין שהיה עם 1.1% רייטינג ו-25 אלף צופים בלבד.