ברקליס: "שירות לקוחות טוב חשוב לא פחות מאספקת פס רחב"

האנליסט דיוויד קפלן מברקליס קפיטל: "בזק היא הבחירה המועדפת עלינו". חושף כי ברקליס קפיטל קונים את מניות בזק. אינו צופה מלחמת מחירים ב-2012
יעל גרונטמן | (2)

"שירות לקוחות טוב חשוב לא פחות מאספקת פס רחב, וכאן יש להוט במה להשתפר", כך אומר היום על המבצע האגרסיבי של הוט האנליסט דייויד קפלן מברקליס קפיטל בסקירתו את ענף הטלקום בישראל ומציין כי הוא אינו צופה מלחמת מחירים ב-2012.

בכותרת הסקירה מבהיר קפלן "בזק היא הבחירה המועדפת עלינו" וחושף כי ברקליס קפיטל קונים את מניות בזק מאחר שלדעתם הדאונסייד כבר מגולם במלואו במחיר המניה.

החולשה שנרשמה בתחילת השבוע במניית בזק בעקבות הודעתה של הוט כי היא יוצאת במבצע שיווקי במסגרתו תציע ללקוחותיה פס ברוחב 100 מגהבייט ב-20 שקלים בלבד, הינה חלק מהתרחיש הגרוע ביותר עליו כתבו בברקליס כבר ב-6 בפברואר.

"לדעתינו המשקיעים מחכים דבר ראשון להבהרות מכיוון הרגולטור לעמדותיו באשר לפעילות ספקיות האינטרנט והדבר השני לו מצפים המשקיעים הוא לחדשות ביחס לרווחי החברה".

בברקליס מאמינים כי הרווח למניה של בזק בשנת 2012 יירד ב-5.3% ביחס לשנת 2011 ויסתכם ב-69 אגורות למניה, כאשר הערכה זו לוקחת בחשבון את הסיכונים ומתמחרת את בזק לפי מכפיל EBITDA של 5.8 ל-2012.

על תחום הסלולר אומר קפלן כי לאחר שנה קשה ב-2011 בה נפלו המחירים ב-30%, "אנו חושבים שהגרוע מכל כבר עבר וכי היכולת של המפעילות הסלולריות החדשות להפחית עוד את המחירים - היא מוגבלת".

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    גל 22/02/2012 18:25
    הגב לתגובה זו
    לצרכנים הגיע בזמן טוב בזמן שבו הרבה מחירים עולים
  • 1.
    צודק יפה שגם בלונדון יודעים שהוט זה ממש מאפיה (ל"ת)
    עולם תחתון לא מנתקים 22/02/2012 12:40
    הגב לתגובה זו