גיתם BBDO תובעת את דן חמיצר על סך חצי מיליון שקל
חברת הפרסום גיתם BBDO הגישה תביעה נגד דן חמיצר, אילן סנדל וחברת חידמיצר בגין הפרת הסכם ואי תשלום על אספקת שירותי פרסום.
בתביעה שהוגשה לביהמ"ש השלום ת"א יפו טוענת גיתם כי במסגרת הסכם שנחתם בתאריך 19.3.2007 בין גיתם וחברת חידמיצר, הוסדרה ההתקשרות בין הצדדים לצורך העלאת קמפיין רחב היקף ואינטנסיבי להשקתו וקידומו של אתר חידמיצר.
חברת חידמיצר, מקימת ומפעילת האתר, הינה בבעלות ארנון פז בע"מ (70%) ודן חמיצר (30%).
בגיתם טוענים, כי החברה עמדה בכל התחייבויותיה מכוח ההסכם, ובמהלך שנת 2007 סיפקה לחידמיצר שירותים שונים אשר כללו ייעוץ אסטרטגי, פרסומי, תדמיתי וקריאטיב, וכן רכשה עבורה מספקים חיצוניים שטחי וזמני פרסום באמצעי התקשורת השונים.
לטענת גיתם, חידמיצר הפרה את ההסכם וטרם פרעה את חובה כלפי גיתם, בסך של 535,290 שקל למרות פניות חוזרות ונשנות.
עוד טוענת גיתם, כי כבר למן תחילת ההתקשרות הובהר לחידמיצר, לחמיצר ולסנדל כי ביצוע הקמפיין, בסדר גודל ובהיקף המבוקש, יהיה כרוך בעלויות נכבדות. לא רק זאת, אלא שתקצוב הקמפיין דרש את אישורה של חידמיצר ואישור זה ניתן ע"י החברה.

שתי זריחות בטיסה אחת: הפרויקט השאפתני של קוואנטס האוסטרלית
חברת התעופה של היבשת המבודדת מתכוננת להשקה ב-2026 של פרויקט Sunrise, שיאפשר טיסות נוסעים ארוכות במיוחד ללא עצירות וללא קונקשן, כך שתירדמו בהמראה מסידני ותתעוררו בלונדון
כשחברת התעופה האוסטרלית Qantas הכריזה שתשבור את שיאי הזמן בטיסה ישירה בין סידני ללונדון, כמעט 20 שעות באוויר ללא חניית ביניים, התגובה נעה בין "וואו!" לבין "רגע, מי רוצה לשבת 20 שעות על אותה כרית?".
דמיינו טיסה ללא הפסקות מלב סידני ללונדון או ניו יורק, 22 שעות בשמיים, מעל אוקיינוסים ומדבריות, מבלי לנחות וללא קונקשן וריצות בין דלפקי חברות התעופה. זהו חלום התעופה שהופך למציאות עם האיירבוס A350-1000ULR בפרויקט Sunrise של קוואנטס.
Sunrise היא יוזמה פורצת דרך, שנשמעת כמעט כמו פרויקט חלל, שתאפשר טיסות נוסעים ללא עצירות בטיסות הארוכות ביותר בעולם, תוך כיבוש "נתיב הקנגורו" ההיסטורי. הפרויקט מחיה מסורת ממלחמת העולם השנייה של טיסות "Double Sunrise" של קוואנטס, שבהן המטוסים היו באוויר זמן רב מספיק כדי לראות שתי זריחות.
ולא מדובר בסתם מטוס גדול יותר, אלא זה ניסוי אנושי-טכנולוגי שמאתגר את גבולות הגוף, הזמן והשעון הביולוגי, וגם משנה את כללי המשחק בשוק התעופה העולמי.
- FAA מחייב בדיקות נוספות במטוסי A320 בעקבות סדקים ברכיבי דלתות
- נחיתת חירום באיירבוס היתה הסימן לתקלה מערכתית - הסכנה עדיין באוויר
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מי מזמין ומדוע?
קוואנטס, חברת התעופה האוסטרלית הוותיקה שנוסדה ב-1920, הזמינה 12 מטוסי איירבוס A350-1000ULR מיוחדים, עם מיכל דלק אחורי נוסף של 20,000 ליטר שמאפשר טווח מטורף של 18,000 ק"מ. הסיבה? אוסטרליה מבודדת גיאוגרפית, וטיסות עם עצירות בסינגפור או בדובאי גוזלות זמן, כסף וסיכונים. Sunrise יחסוך ארבע שעות טיסה כוללת ויחבר את המדינה-היבשת ישירות למרכזים כלכליים.
