דיסני עשתה ביום אחד מה שלקח 4 שנים לרשת HBO

שירות הסטרימינג החדש של דיסני הושק השבוע והמספרים נראים חזקים במיוחד. המשקיעים לא נותרו אדישים והקפיצו את מניית החברה לרמות שיא כל הזמנים
|
דיסני, צילום: Istock

לאחר חודשים ארוכים של המתנה, תאגיד התקשורת דיסני (סימול:DIS) השיק השבוע את שירות הסטרימינג שלו +Disney. ע"פ הנתונים שהחברה פרסמה עד כה, מדובר בסיפור הצלחה גדול. שימו לב למספרים: החברה דיווחה אמש כי יותר מ-10 מיליון משתמשים נרשמו לשירותי החברה בתוך 24 שעות בלבד בארה"ב קנדה והולנד. לשם השוואה, לרשת HBO המתחרה בתחום לקח 4 שנים להגיע ל-10 מיליון מנויים.

עוד נתון מרשים בנוגע לשירות החדש מגיע מאתר Apptopia, שדיווח על 3.2 מיליון הורדות של האפליקציה של דיסני ב-24 השעות הראשונות, כאשר עיקר ההורדות הגיעו מארה"ב. לטענת Apptopia, המשתמשים צרכו 1.3 מיליון שעות צפייה באפליקציה של דיסני, יותר משירות הסטרימינג של אמזון, אך עדיין נמוך משמעותית מהנתון של נטפליקס שעמד על 6 מיליון צפויות. 

היום נראה כי הנתונים הגבוהים עשויים להפתיע עוד יותר בימים הקרובים. החברה צפויה להרחיב בשבוע הבא את השירות ל-3 מדינות נוספות: אוסטרליה, ניו זילנד ופורטו ריקו. במהלך מרץ הקרוב צפוי השירות להיפתח גם במדינות אירופה. 

בעקבות הנתונים האחרונים, נראה כי היעד של החברה לשנת 2024 (60-90 מיליון מנויים) עשוי להיות מושג כבר בחודשים הקרובים אם לא בשבועות הקרובים. הנתונים החזקים השפיעו ביומיים האחרונים על מניית החברה, שנסחרת כעת ברמות שיא עם שווי שוק של 282 מיליארד דולר.

מה מציע השירות החדש של החברה?
דיסני הציעה את השירות החדש ב-2 חבילות: החבילה הראשונה עולה 6.99 דולר לחודש או 69.99 דולר לשנה, והיא כוללת את הרזומה הענקי של החברה – כל סרטי וסדרות דיסני, פיקסאר, מרוול ותכני מקור כמו סדרת האקשן החדשה "The Mandalorian". החבילה השניה יקרה יותר ועלותה עומדת על 12.99 דולר לחודש, כאשר היא כוללת גישה ל-Hulu ו-ESPN.

התחרות בתחום עולה מדרגה
השקת השירות מהווה עלייה נוספת בתחרות בסקטור, כאשר נזכיר כי הסקטור רווי במיוחד היום כאשר הוא כולל את החברות נטפליקס (סימול:NFLX), רוקו (סימול:ROKU), אפל (סימול:AAPL) ואמזון (סימול:AMZN). עם זאת, מבחינת העלות של השירות, לדיסני יש יתרון משמעותי. עלות החבילה הבסיסית של החברה נמוך מהעלות השירות של נטפליקס שעומד היום בטווח של 16-9 דולר לחודש. עלות השירות הסטרימינג של אפל אמנם נמוכה יותר, אך אפל מציעה כעת שירות דל במיוחד מבחינת תכנים. 

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות