GREY Content מקבוצת אדלר חומסקי משיקה מחלקת תוכן סלולר ואינטרנט
חברת GREY Content מקבוצת אדלר חומסקי, העוסקת ביצירת פתרונות תוכן שיווקי ללקוחות הקבוצה, מקימה בימים אלו מחלקת תוכן סלולר ואינטרנט, במטרה להעניק ללקוחות הקבוצה פתרונות 360 מעלות.
המחלקה תספק פתרונות דוגמת אפליקציות סלולאריות לכלל המכשירים העושים שימוש בקמפיינים של המפרסם, ייזום מוצרים סלולארים עבור מפרסמים, יצירה ותחזוק עולמות תוכן במדייה החברתית, משחקים לאייפון ולפייסבוק עם שילוב ערכי מותג המפרסם ועוד.
בראש המחלקה יעמוד גור תירוש, 37, אשר עד לא מזמן היה מנהל תחום הסלולר בערוץ 10 ונענע10 ומנהל הפיתוח העסקי של נענע10. לפני כן, היה גור תירוש עורך התוכן הראשי בחברת פלאפון והיה מנהל התוכן של מותג הצעירים Esc.
תירוש אומר כי "בישראל כ 8 מיליון מכשירי טלפון סלולרי, לכ 88% מהמכשירים יכולת גלישה סלולרית. 2.5 מיליון איש גולשים באינטרנט הסלולרי מדי חודש, 30% מהגולשים באתר פייסבוק, עושים זאת דרך מכשיר סלולרי. המטרה שלנו ב GREY Content תהיה להוביל את שוק התוכן השיווקי בסלולר ולהעמיד לרשות המפרסמים פתרונות תוכן סלולרי ליצירת Engaging בין הלקוח לבין המותג".
החברה תעמיד לכל המפרסמים פתרונות מוצריים בין אם מוצרים בידוריים (משחקים, תמונות, צלצולים, משחקי טריוויה) ובין אם מוצרים פונקציונלים (שירותי מידע, אפליקציות שימושיות, שירותי דרך וכדומה) לכל קמפיין נכנס ובנוסף תיזום פנייה ללקוחות על מנת להציע להם מגוון מוצרים המתאימים לסל המוצרים שלהם.