ציבלין מקבלים 3 תקציבי פרסום חדשים: בוגאבו, צ'טמן ובית חלומותיי

'ציבלין תקשורת צעירים' מקבוצת אדלר חומסקי מצרפים 3 לקוחות חדשים בהיקף פרסום כולל של כ-4.5 מיליון שקלים
משה בנימין |

'ציבלין תקשורת צעירים', מקבוצת אדלר חומסקי, מתחדשים בשלושה לקוחות חדשים, "בוגבו ישראל בע"מ", יבואנית עגלות BUGABOO ומנשאי BABYBJORN, בית חלומותיי ו"צ'טמן", בהיקף פרסום כולל של כארבעה מיליון שקלים וחצי, שיופנו לטלוויזיה, לרדיו, לעיתונות ולאינטרנט.

"בוגבו" היא חברה הולנדית ונחשבת לאחת מחברות העגלות וטיולוני הפרימיום המובילות והמוכרות בעולם, העגלה מיתגה את עצמה כ"עגלת סלבריטאים", והפכה לסמל סטאטוס בכל העולם, לאחר שמדונה ורבים נוספים מכוכבי הוליווד החלו להשתמש בה.

חגי כהן מנכ"ל בית חלומותיי: "בית חלומותיי חגג עשור והגדיל את תקציב הפרסום שלו באופן משמעותי. בחרנו ב'ציבלין' בשל ההבנה העמוקה שלהם בפנייה לילדים ולמשפחות".

צ'טמן הוא מוצר חדש, פרי פיתוח ישראלי, דמות צעצוע חכם, אינטראקטיבי ומתוחכם עם בינה מלאכותית. הוא סומן בתערוכות צעצועים בכל העולם כלהיט הקרוב של חג המולד. ישראל היא הטריטוריה הראשונה שמשיקה אותו.

"ציבלין תקשורת צעירים", מקבוצת "אדלר חומסקי", מתמחים בפרסום ושיווק לצעירים עד גיל 29 ולמשפחות. בין לקוחות החברה: גלובוס גרופ, פיקוד העורף (משרד הביטחון), טמפו, בזק, עיר המלכים, רשת הפנינג ועוד.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה