'ציבלין תקשורת צעירים' ו-ynet ישיקו עיתון דיגיטלי לילדים - 'פילון און-ליין'

מודל הרווח ייתבסס על חשיפה מסחרית מבוקרת, כדי להימנע מתשלום עבור המוצר. המיזם המשותף יושק בקיץ הקרוב ועלותו נאמדת בכ-מיליון שקל
משה בנימין |

משרד הפרסום "ציבלין תקשורת צעירים" מקבוצת אדלר חומסקי ואתר האינטרנט ynet, מקבוצת ידיעות אחרונות, ישיקו בחופש הגדול את פילון און ליין, העיתון הדיגיטלי הראשון מסוגו בארץ לילדים. בשלב הראשון, מודל הרווח ייתבסס על חשיפה מסחרית מבוקרת, כדי להימנע מתשלום עבור המוצר. בעתיד, כמקובל במוצרי פרימיום לילדים באינטרנט, ייתכן וייגבו דמי מנוי, ובמקביל תבוטל החשיפה המסחרית במוצר.

"פילון" במהדורת הפרינט, המשמר על ערכי המותג המודפס שראה אור לראשונה ב-1976, יהיה עדיין עיתון גם בגירסת האון ליין. הרפרנס למוצר הוא העיתונים בסרטי "הארי פוטר", בהן מקבלות התמונות לפתע חיים.

על המיזם אחראים מתכנתים, מעצבי אנימציה ופלאש לצד מעצבי תלת מימד, בליווי יועצי תוכן לילדים, מזה שנה וחצי. עלות ההשקעה בפיתוח עד כה נאמדת בכ-מליון שקל, כאשר כל תכני המוצר הנם בהפקת ציבלין תקשורת צעירים.

לפילון דיגיטל ניתן יהיה להגיע מדף הבית של ערוץ ההורים ב-ynet, ותכניו יעודכנו מדי יום. הפורמט הדיגיטלי עצמו ימשיך להתפתח ולהתעדכן, ויוספו אליו אפליקציות חדשות באופן תדיר.

דובי דונין, סמנכ"ל יזמות של "ציבלין תקשורת צעירים": "ההשראה לפילון דיגיטל התקבלה ממגזינים אינטראקטיביים דוגמת זה של הארי פוטר ושל סדרות קומיקס דוגמת ספידרמן ו-Xמן. אנו יודעים כי הילדים של היום נולדים עם עכבר מחשב ביד ומיומנויות טכניות וקוגניטיביות הולכות ומתפתחות, וב-ynet מצאנו שותפים לחזון החדשני. אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם האתר המוביל בארץ".

ברק קלמנוביץ, סמנכ"ל המסחר של ynet: "אנו שמחים לקחת חלק בהובלת פרויקט ייחודי המיועד להורים וילדים כאחד. פילון מצטרף להצלחה של אתר המשחקים Net games – ומאפשר לנו להעמיק עוד יותר את הפילוח המסחרי לצעירים וילדים ברשת אתרי קבוצת ynet, ובכלל זה תוכן שיווקי, סרטוני וידיאו, עמודים ממותגים לבניית משחקים ועוד".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה