בורודה-קפלן מקבוצת אדלר-חומסקי מקבל את תקציב הפרסום של הוועד האולימפי
משרד הפרסום בורודה קפלן מקבוצת אדלר חומסקי נבחר להיות משרד הפרסום של הוועד האולימפי בישראל שיוביל את קמפיין הפרסום הראשון של החוויה האולימפית. היקף הקמפיין עד סוף השנה עומד על כחצי מיליון שקל.
החוויה האולימפית הוקמה ע"י הוועד האולימפי בישראל במטרה להנחיל את הערכים האולימפיים בקרב המבקרים. בהקמת החוויה האולימפית הושקעו כ- 15 מיליון שקל, וזו נפתחה לקהל הרחב לפני כמספר חודשים.
רון קפלן מבעלי המשרד, שינהל את הקמפיין, בעברו אלוף ישראל בהתעמלות מכשירים ואף ייצג את ישראל במשחקים האולימפיים בברצלונה 1992. "אני חי בעולם של תחרותיות מגיל צעיר. בעסקים כמו בספורט ערכי המצוינות וההישגיות שלובים זה בזה והם חלק מה-DNA שלי. בשבילי זו הזדמנות נהדרת לנהל קמפיין שאני מזדהה אתו רגשית בהיותי חלק מהמשפחה האולימפית של ישראל, וכמו תמיד אני שואף להצלחה" אמר קפלן.