אדלר חומסקי סוגרים רווח נקי של 7.6 מ' שקל; ההכנסות מסתכמות ב- 33 מ' שקל
משרד הפרסום אדלר-חומסקי פרסם אמש (ג') את תוצאותויו הכספיות לרבעון הראשון של 2008. החברה רשמה רווח נקי של 7.625 מיליון שקל המהווים גידול של כ- 51% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. הכנסות החברה הסתכמו בכ- 33 מיליון שקל, המהווים גידול (אורגני) של כ- 38.7% לעומת התקופה המקבילה ב- 2007.
הרווח התפעולי של אדלר-חומסקי הסתכם ברבעון הראשון ב-10.2 מיליון שקל לעומת 6.9 מיליון שקל ברבעון המקביל בו עדין הייתה החברה פרטית (טרם הנפקתה בבורסה) – גידול של כ - 48%.
יתרת המזומנים של אדלר חומסקי ירדה במהלך התקופה בהיקף של 23.7 מיליון שקל. יתרתה עומדת כרגע על 26.8 מיליון שקל. עיקר השינוי נובע ממזומנים ששימשו לפעילות שוטפת בסך של 7.97 מיליון שקל, ממזומנים ששימשו לפעילות השקעה בסך של 8.6 מיליון שקל ומזומנים ששימשו לפעילות מימון בסך של 7.13 מיליון שקל.
ההכנסות של החברה מתחום מגזר תקשורת שיווקית הכולל את פעילות הפרסום של הקבוצה במדיה מסורתית כגון: טלויזיה, שילוט חוצות, רדיו ועיתונות וכן פרסום אינטראקטיבי באינטרנט ועוד, מהווה עבורה
המשכורות באדלר-חומסקי עולות
הוצאות ההנהלה של החברה גדלו ועמדו על 9.1 מיליון שקל (כ- 27.6% מההכנסות), לעומת סך של 5.84 מיליון שקל (כ- 24.5% מההכנסות) בתקופה המקבילה אשתקד.
עיקר הגידול בהוצאות הנהלה וכלליות נובע מעליה בהוצאות שכר משכורות ונלוות בסך של 1.63 מיליון שקל כתוצאה מגידול בהיקף כח האדם הניהולי בקבוצה, עקב התחלת פעילותן של חברות חדשות בקבוצה במהלך שנת 2007 והתקופה שהסתיימה ביום 31 במרץ 2008 ועדכוני שכר.
הקריסה של רב-בריח משאירה את אדלר חומסקי עם "בור"
החברה מוסיפה ומדווחת בתוצאותיה הכספיות בפרק הוצאות ההנהלה, כי ישנו גידול בסך 874 אלף שקל בהוצאות חובות מסופקים הנובע מחוב של לקוח שנקלע לקשיים בחברה מאוחדת. אותו הוא רב-בריח, אשר פעילותו הפרסומית מטופלת ב- GPS, חברת בת של אדלר-חומסקי.