זו רכבת הרים: אחרי 1,000% תוך 4 ימי מסחר בלבד - מדיוי צוללת
מניית מדיוי ממשיכה לבלוט מעל מסכי הבורסה בת"א. אחרי זינוק של 1,030% תוך 4 ימי מסחר, המניה ממשיכה לרכז הבוקר מחזורי מסחר חריגים מאוד אבל לפחות הבוקר - הכיוון הוא שלילי. מייד עם הפתיחה מדיוי עוד קפצה 4.8% אבל אז החלה המניה לצלול וכעת היא מאבדת סביב 13%, תוך שהיא יוצאת ונכנסת מהפסקות מסחר (בגלל התנודתיות).
זה המקום להגיד, מדיוי זו חברה קטנה שהמוצר שלה הוא 'מנשך', מוצר שדומה למגן שיניים - אותו מכניסה היולדת לפיה וזה אמור להקל על תהליך הלידה. לפי הודעת החברה, המכשיר מסייע לנשים במהלך שלבי ההיריון המתקדמים ובתהליך הלידה בהפחתת מצב של Stress ובכך להקלה על תחושת הכאב במהלך הלידה ובקיצור משך זמן הלידה באמצעות שיפור האפקטיביות של שלב הלחיצות של היולדת בעת לידה.
מדובר בחברה שמפסידה כסף (הפסד של 1.09 מיליון שקלים ברבעון הראשון של 2014), עם הכנסות זניחות (339 אלף שקלים ברבעון הראשון) ועם צורך מיידי בגיוס כסף להמשך פעילות. הערכת שווי לצורך המיזוג עם השלד הבורסאי קבעה שווי של 15.8 מיליון דולר (סביב 55 מיליון שקלים), אתמול סגרה החברה בשווי של 77 מיליון שקלים.
בעניין הצורך בגיוס, כך נכתב בדיווח על המיזוג עם השלד - "היעדים והפעולות המוגדרים לעיל מותנים בהשלמת גיוס הון בהיקף של לכל הפחות 4 מיליון שקלים. אי השלמת גיוס הון כאמור, עלול לדחות ו/או לעכב את ביצוע הפעולות המתוארות לעיל." היעדים והפעולות זה סעיף תחת הכותרת "צפי להתפתחות בשניים עשר החודשים הקרובים"
- סטורג' דרופ: מערכת האגירה תותקן כפיילוט בנמל אשדוד
- לאומי ודוראל משקיעים 6 מיליון שקל בסטורג' דרופ לפי שווי של 230 מ'
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- 5.dw 25/06/2014 15:33הגב לתגובה זויש לי תהייה קטנה - אם מנשך פלסטיק זה משהו שימושי ליולדות, נגיד, אז מדוע בעצם שלא ימכרו מנשכים כאלה ב 5 שקלים, בפיצוציות שליד בית החולים? מה? מישהו יאמר ליולדת שהוא לא מרשה לה לנשוך מנשך בצבע אדום במקום בצבע ורוד? האם זו בעיה מיוחדת לאיזשהו יזם ממולח לחקות את המכשיר לייצר סטוקים של מנשכים כאלה, בצבע אדום במקום ורוד, ועם איזה שרוך בצד, כדי שכאילו יהיה שונה (את המנשך הסיני אפשר להחזיק בצד גם עם השרוך, בניגוד למנשך של מדיוי), בעלות של שקל ולמכור ב 5 שקלים? נגיד כמו סוכריה על מקל. נראה כמו סיכון לא מבוטל בשביל חברה שמתומחרת כרגע בשווי מפולפל של עשרות מיליוני שקלים, כאשר 100 חקיינים סיניים עלולים להציע מוצר דומה ב 5 שקלים בסניף קופיקס ליד בית החולים. היום נראה שחלק מהמשקיעים מפנימים שלשלם 77 מיליון שקל על חתיכת פלסטיק שכל חאפר סיני עלול לחקות זה כנראה "טיפה" מוגזם, והנייר יורד "קלות". קרוב ל 40%. "בקטנה".
- 4.איכס ...פניה של הבורסה הישראלית (ל"ת)רוטינה 25/06/2014 10:55הגב לתגובה זו
- 3.בא 25/06/2014 10:40הגב לתגובה זוהכרישים יוצאים .
- 2.1...כוח המוח...120 25/06/2014 10:35הגב לתגובה זוכבר כתבנו ...עד כמה נמוך אתם מחפשים לרדת..לא...אנחנו לא רוצים להמר...ואתה?
- 1.ספינת הדגל ממשיך ליפול בביומד (ל"ת)אבי 25/06/2014 10:34הגב לתגובה זו
איתמר דויטשר מנכ"ל קבוצת אלקטרה, קרדיט: טל גבעוניאלקטרה תקים ותפעיל את מערך מס הגודש בגוש דן בהיקף של כ-1.25 מיליארד שקל
אלקטרה הודיעה היום כי זכתה במכרז המדינה להקמה, הפעלה ותחזוקה של מערך מס הגודש סביב גוש דן. לאחר סיום ההקמה החברה צפויה להפעיל את המערך במשך כ-20 שנה
קבוצת אלקטרה אלקטרה 0% , בניהולו של איתמר דויטשר, עדכנה כי חברה בת תשמש כזכיין בפרויקט מס הגודש באזור גוש דן. הזכיין יהיה אחראי על כל התהליך: תכנון, הקמה, תפעול ותחזוקה. תחילת העבודות צפויה לאחר החתימה על הסכם הזיכיון עם המדינה, ומאותו שלב תתחיל תקופה ארוכה של הפעלה שוטפת.
לפי הערכת אלקטרה, סך ההכנסות הצפויות מהפרויקט לאורך תקופת הזיכיון עומד על כ-1.25 מיליארד שקל. בתוך זה החברה מעריכה כי תקבל מענק הקמה של כ-400 מיליון שקל בשנים הראשונות, ועוד כ-850 מיליון שקל בפריסה על פני שנות התפעול. המודל המתגבש דומה לפרויקטי זכיינות אחרים: השקעה משמעותית בשלב ההקמה, ולאחר מכן זרם תשלומים רב-שנתי על שירות ותפעול.
220 שערים בשלוש טבעות
הפרויקט נשען על פריסה פיזית וטכנולוגית נרחבת. אלקטרה תתכנן ותקים כ-220 שערי אגרה, שמהווים כ-140 אתרי חיוב. השערים יתפרסו בשלוש טבעות סביב גוש דן: טבעת חיצונית, טבעת אמצעית וטבעת פנימית. כך אפשר יהיה לתמחר נסיעות לרכב פרטי לפי מיקום ועומס, עם הבחנה בין כניסה מבחוץ לבין תנועה בתוך הליבה העירונית.
מעבר לשערים עצמם, הזכיין אחראי על הקמת מערכת זיהוי רכבים, מערכת גבייה, מערכות תקשורת, מערכות תומכות, מרכז בקרה ומערך שירות לקוחות. בפועל מדובר במערכת אחת שצריכה לזהות רכב בזמן אמת, להצמיד לו חיוב מתאים ולתת לו מענה במקרה של בירור או ערעור. הכנסות מס הגודש עצמו יישארו בידי המדינה, בעוד שאלקטרה מקבלת תשלומים עבור הקמה ותפעול.
- בשורה ירוקה: יוזמה להקמת מתקן ראשון בישראל לייצור אנרגיה מפסולת
- רמ"י משיקה מכרז בלהבים: 254 מגרשים לחיילי מילואים ולנכי צה"ל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
במסגרת פעילות הזכיין, קבלן האגרה הטכנולוגי בפרויקט יהיה TransCore LP מארה"ב. החברה אחראית על הקמת המערכת הטכנולוגית לזיהוי הרכבים, לרבות תוכנת האגרה, המצלמות, התאורה ושאר הרכיבים הרלוונטיים. TransCore היא זו שמיישמת
גם את מערכת מס הגודש במנהטן שבניו יורק, מה שמוסיף לפרויקט הישראלי ניסיון שנצבר באזור עירוני צפוף ומורכב אחר.
איתמר דויטשר מנכ"ל קבוצת אלקטרה, קרדיט: טל גבעוניאלקטרה תקים ותפעיל את מערך מס הגודש בגוש דן בהיקף של כ-1.25 מיליארד שקל
אלקטרה הודיעה היום כי זכתה במכרז המדינה להקמה, הפעלה ותחזוקה של מערך מס הגודש סביב גוש דן. לאחר סיום ההקמה החברה צפויה להפעיל את המערך במשך כ-20 שנה
קבוצת אלקטרה אלקטרה 0% , בניהולו של איתמר דויטשר, עדכנה כי חברה בת תשמש כזכיין בפרויקט מס הגודש באזור גוש דן. הזכיין יהיה אחראי על כל התהליך: תכנון, הקמה, תפעול ותחזוקה. תחילת העבודות צפויה לאחר החתימה על הסכם הזיכיון עם המדינה, ומאותו שלב תתחיל תקופה ארוכה של הפעלה שוטפת.
לפי הערכת אלקטרה, סך ההכנסות הצפויות מהפרויקט לאורך תקופת הזיכיון עומד על כ-1.25 מיליארד שקל. בתוך זה החברה מעריכה כי תקבל מענק הקמה של כ-400 מיליון שקל בשנים הראשונות, ועוד כ-850 מיליון שקל בפריסה על פני שנות התפעול. המודל המתגבש דומה לפרויקטי זכיינות אחרים: השקעה משמעותית בשלב ההקמה, ולאחר מכן זרם תשלומים רב-שנתי על שירות ותפעול.
220 שערים בשלוש טבעות
הפרויקט נשען על פריסה פיזית וטכנולוגית נרחבת. אלקטרה תתכנן ותקים כ-220 שערי אגרה, שמהווים כ-140 אתרי חיוב. השערים יתפרסו בשלוש טבעות סביב גוש דן: טבעת חיצונית, טבעת אמצעית וטבעת פנימית. כך אפשר יהיה לתמחר נסיעות לרכב פרטי לפי מיקום ועומס, עם הבחנה בין כניסה מבחוץ לבין תנועה בתוך הליבה העירונית.
מעבר לשערים עצמם, הזכיין אחראי על הקמת מערכת זיהוי רכבים, מערכת גבייה, מערכות תקשורת, מערכות תומכות, מרכז בקרה ומערך שירות לקוחות. בפועל מדובר במערכת אחת שצריכה לזהות רכב בזמן אמת, להצמיד לו חיוב מתאים ולתת לו מענה במקרה של בירור או ערעור. הכנסות מס הגודש עצמו יישארו בידי המדינה, בעוד שאלקטרה מקבלת תשלומים עבור הקמה ותפעול.
- בשורה ירוקה: יוזמה להקמת מתקן ראשון בישראל לייצור אנרגיה מפסולת
- רמ"י משיקה מכרז בלהבים: 254 מגרשים לחיילי מילואים ולנכי צה"ל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
במסגרת פעילות הזכיין, קבלן האגרה הטכנולוגי בפרויקט יהיה TransCore LP מארה"ב. החברה אחראית על הקמת המערכת הטכנולוגית לזיהוי הרכבים, לרבות תוכנת האגרה, המצלמות, התאורה ושאר הרכיבים הרלוונטיים. TransCore היא זו שמיישמת
גם את מערכת מס הגודש במנהטן שבניו יורק, מה שמוסיף לפרויקט הישראלי ניסיון שנצבר באזור עירוני צפוף ומורכב אחר.
