התחרות בתקשורת: דירקטוריון סלקום החליט להיכנס לתחום שירותי הטלוויזיה
סלקום החליטה להיכנס לתחום שירותי הטלוויזיה על גבי האינטרנט. התוכנית הוצגה לראשונה לפני שנתיים, עוד בימיו של שר התקשורת, משה כחלון, אך כעת מתכוונים להעביר הילוך קדימה.
ניר שטרן, מנכ"ל סלקום: "החברה תכנס לתחום פעילות חדש ותציע שרותי טלויזיה על גבי האינטרנט. כניסה לשוק חדש ורווי, תצריך השקעות ותוספת הוצאות תפעוליות כדי לייצר הכנסות עתידיות. בהתאם למדיניות משרד התקשורת לעודד תחרות בשוק הטלויזיה הישראלי, פתרון ה-OTT TV של החברה יאפשר לנו להציע חלופה אטרקטיבית לשרותי הטלוויזיה המסורתיים בכבלים או בלוויין שמוצעים כיום על ידי קבוצת הוט וקבוצת בזק. שרותי הטלויזיה על גבי האינטרנט הינם סינרגטיים ומשלימים לליבת הפעילות של החברה, יסייעו בשימור לקוחות ויחזקו את מעמדנו כקבוצת תקשורת מובילה בישראל".
גלעד ארדן, שר התקשורת: "אני מברך את חברת סלקום על החלטתה. המהלך יקדם את התחרות בתחום הטלויזיה הרב ערוצית בישראל, ויסייע להוזלת המחיר הגבוה אותו משלם כיום הצרכן הישראלי עבור שירותי טלויזיה. אנו נסייע ככל האפשר בעידוד ובקידום התחרות בתחום".