רק בת 21 ועם קמפיין ראשון: הזמרת אודיה תקבל 300 אלף ש' מ"סקופ"

הזמרת והיוצרת נהנתה משנת פריצה עם כיבוש מצעדי הפזמונים והופעות סולד-אאוט בקיסריה. זה הספיק לרשת חנויות הנעליים כדי לגייס אותה
ביז מדיה |

מה ששנה מוצלחת יכולה לעשות. הזמרת אודיה אזולאי, הידועה בשם הבמה שלה "אודיה", תהיה הפרזנטורית של רשת נעלי סקופ. על שיתוף הפעולה עם סקופ תקבל אודיה כ-300 אלף שקלים לשנה. 

זהו יהיה הקמפיין הראשון של הזמרת שרשמה שנה מוצלחת ביותר עם כניסה וכיבוש של מצעדי הפזמונים, ושתי הופעות סולד-אאוט בקיסריה. 

הקמפיין של סקופ באמצעות משרד הפרסום והדיגיטל פרנקו, יעלה בשבועות הקרובים בהשקעה של 2.5 מיליון שקלים. הקמפיין יכלול סרטונים בטלוויזיה בערוצים 12 ו-13, שלטי חוצות בפריסה ארצית, פרסום בדיגיטל, בעיתונות, במגזינים, ברשתות החברתיות, בנקודות המכירה של המותג ובנכסים הדיגיטליים של הזמרת. הקמפיין יעלה לרגל השקת קולקציית סתיו חורף 2023 והשקת קולקציית חגים של הרשת המונה 75 סניפים ברחבי הארץ.

רוני איינסאז, מנכ"ל רשת סקופ, מסר: "בחרנו באודיה  מתוך השראה להרבה מאוד נערות,  נשים וצעירות הרואים בה דמות מובילה ואידיאלית, יוצרת בתחומה עם קורטוב של ענווה. כמו כן היא יכולה לייצג נאמנה את המותג ולהעביר את המסר המרכזי של סקופ - אופנה, טרנד והצלחה. אנו בטוחים שאודיה תסייע ביצירת עניין ותוכן להשקות החדשות ולפעילויות שנערוך השנה הקרובה".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.