'האח הגדול' בורחת ל'נינג'ה': פתחה פער של 3 נקודות
אחרי השוויון במוצ"ש שעברה, הפעם הצליחה האח הגדול (רשת 13) לפתוח פער על פני נינג'ה ישראל (קשת 12). על פי נתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי 'האח' רשמה 18% במגזר היהודי ו-488 אלף צופים באוכלוסייה הכללית, מול 15% (495K) ל'נינג'ה'. בשבוע שעבר זה היה 16.1% מול 16% לטובת נינג'ה. ביום רביעי הפער בין 2 התכניות היה 2 נקודות לטובת האח.
אגב, נקודה מעניינת: למרות הפער הגדול יחסית ברייטינג - 3 נקודות, במספר הצופים באוכלוסייה הכללית מובילה 'נינג'ה ב-7,000 איש, מה שמצביע על צפייה קבוצתית יותר במשדר.
מנגד רשמה גב האומה (ערוץ עשר) 6.4% (177K), ואילו בכאן 11 סדרת הדוקו מלחמת ויאטנם שהניבה 2.4% (53K).
'חי בלילה' (קשת 12) רשמה 8.4%, 'טלוויזיה מהעתיד' (רשת 13) קיבלה 6.5%, 'קופה ראשית' (ערוץ עשר) ניפקה 3.2%, 'רפי אינטימי' (ערוץ עשר) ניפקה 1.9%, ושידור חוזר של פרק הסיום בסדרה 'שטוקהולם' (כאן 11) רשם 1.5%.
- זהו, באמת אחרי החגים: נינג'ה מפגיזה בשיא עונתי בדרך לגמר
- סרט הדוקו 'הסיירת' ומהדורת חדשות עשר עקפו את רשת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בגזרת החדשות:
חדשות סוף השבוע ברשת 13 הניבה 9.6% (237K)
מול אותה מהדורה בקשת 12 עם 8.5% (240K),
המגזין (ערוץ עשר) ניפקה 6.4% (170K),
חדשות השבת (כאן 11) הניבה 3.4% (77K) ואחריה רואים עולם (כאן 11) עם 3.9% (77K).
יום ו'
פרק בסדרה סברי מרנן (קשת 12) קיבל 8.8% (246K) ואחריו שידור חוזר של פרק אחר של 'סברי' עם 8.4%. ממול שידור חוזר של אנחנו במפה (רשת 13) עם 5.6% (151K) ולקט של שי בשידור (ערוץ עשר) עם 3.8% (109K). שידור חוזר של טיול אחרי צבא (כאן 11) עם 1.4% (34K).
'סלבריישן' (רשת 13) רשמה 5.3%, שידור חוזר של 'אביב או אייל' (קשת 12) קיבל 4.6%, 'קופה ראשית' (ערוץ עשר) ניפקה 3%, ושידור חוזר של הסרט 'האשליה' (ערוץ עשר) עם 1%.
בגזרת הבוקר:
העולם הבוקר (רשת 13) קיבלה 4.6%,
שישי בבוקר גלית ויואב (קשת 12) הניבה 2.8%,
ובוקר אור בשישי (ערוץ עשר) עם 1.6%.
ראש בראש בפרה-פריים:
'אופירה וברקוביץ'' (קשת 12) רשמה 6.1%,
'פעמיים אהרוני' (ערוץ עשר) קיבלה 2.6%, ואחריה 'שישי - סיכום שבוע' (ערוץ עשר) עם 4%,
ואילו 'הדוח השבועי - ג'ודי ואלירז' (רשת 13) ניפקה 3%.
בגזרת החדשות:
אולפן שישי בקשת קיבלה 7.7% (203K)
מול 6.6% (160K) לאותה מהדורה ברשת
(בחישוב מצרפי: 14.3% ו-363K).
שישי עם אילה חסון (ערוץ עשר) רשמה 5.8% (175K),
ואילו חדשות השבוע (כאן 11) עם 2.7% (70K).
יום ה'
ההשקה של סדרת הדוקו אמבולנס (רשת 13) הניבה 10.7% (288K), וניצחה את הערב. מנגד ירדה פגוש את הטורטלים (קשת 12) מ-12.2% ל-9.9% (293K) ואחריה מונית הכסף (קשת 12) עם 10.2% (307K). המרדף (כאן 11) עם נתון גבוה של 7.3% (188K), ואילו 2 פרקי הסדרה קופה ראשית (ערוץ עשר והחינוכית) רשמו 4.9% (111K) ו-3.9% (88K).
- אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
- דרהי מתכוון להיכנס לתקשורת הדתית; שת"פ עם "כיכר השבת" ו"סרוגים"
- תוכן שיווקי צברתם הון? מה נכון לעשות איתו?
- אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
'הצנרת' (רשת 13) קיבלה 8.2%, 'חי בלילה' (קשת 12) זכתה ב-6.5%, 'לילה טוב ישראל' (חדשות 2 ברשת) ניפקה 5.1%, 'פעם בשבוע עם תם אהרון' (כאן 11) הניבה 4.1%, 'הרדאר - הסיכום השבועי' (ערוץ עשר) הניבה 2.7%, 'היום שהיה' (ערוץ עשר) קיבלה 2.9% ו'חדשות הלילה' (כאן 11) עם 2.4%.
בגזרת הבוקר:
העולם הבוקר (רשת 13) קיבלה 4.8%,
כנקודה יותר מחדשות הבוקר (קשת 12) עם 3.7%,
ואילו בוקר אור (ערוץ עשר) התחזקה קלות ל-2.2%.
ראש בראש בפרה-פריים:
'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) קיבלה 8.8%, ואחריה 'התכנית הכלכלית' (חדשות 2 בקשת) עם 8.6%.
מנגד רשמה 'לפני החדשות' (רשת 13) 5.8%,
ואילו 'אורלי וגיא בשבע' (ערוץ עשר) עם 4.8%.
'חדשות הערב - מהדורה מוקדמת' (כאן 11) ניפקה 3.2%.
בגזרת החדשות:
חדשות 2 בקשת קיבלה 10.2% (262K),
מול אותה מהדורה ברשת עם 7.6% (197K)
(בחישוב מצרפי: 17.8% ו-459K).
חדשות עשר עקפה את המהדורה ברשת עם 7.7% (203K) ונתון גבוה יחסית למה שקיבלה בתקופה האחרונה.
חדשות הערב (כאן 11) עם נתון נאה של 4.9% (121K)
ומהדורת חדשות ערוץ 20 עם 1.1% (32K).
- 1.האח הגדול מבוים נינג'ה תוכנית נחמדה (ל"ת)לאון 12/08/2018 16:37הגב לתגובה זו

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.