'האח הגדול' בורחת ל'נינג'ה': פתחה פער של 3 נקודות
אחרי השוויון במוצ"ש שעברה, הפעם הצליחה האח הגדול (רשת 13) לפתוח פער על פני נינג'ה ישראל (קשת 12). על פי נתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי 'האח' רשמה 18% במגזר היהודי ו-488 אלף צופים באוכלוסייה הכללית, מול 15% (495K) ל'נינג'ה'. בשבוע שעבר זה היה 16.1% מול 16% לטובת נינג'ה. ביום רביעי הפער בין 2 התכניות היה 2 נקודות לטובת האח.
אגב, נקודה מעניינת: למרות הפער הגדול יחסית ברייטינג - 3 נקודות, במספר הצופים באוכלוסייה הכללית מובילה 'נינג'ה ב-7,000 איש, מה שמצביע על צפייה קבוצתית יותר במשדר.
מנגד רשמה גב האומה (ערוץ עשר) 6.4% (177K), ואילו בכאן 11 סדרת הדוקו מלחמת ויאטנם שהניבה 2.4% (53K).
'חי בלילה' (קשת 12) רשמה 8.4%, 'טלוויזיה מהעתיד' (רשת 13) קיבלה 6.5%, 'קופה ראשית' (ערוץ עשר) ניפקה 3.2%, 'רפי אינטימי' (ערוץ עשר) ניפקה 1.9%, ושידור חוזר של פרק הסיום בסדרה 'שטוקהולם' (כאן 11) רשם 1.5%.
- זהו, באמת אחרי החגים: נינג'ה מפגיזה בשיא עונתי בדרך לגמר
- סרט הדוקו 'הסיירת' ומהדורת חדשות עשר עקפו את רשת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בגזרת החדשות:
חדשות סוף השבוע ברשת 13 הניבה 9.6% (237K)
מול אותה מהדורה בקשת 12 עם 8.5% (240K),
המגזין (ערוץ עשר) ניפקה 6.4% (170K),
חדשות השבת (כאן 11) הניבה 3.4% (77K) ואחריה רואים עולם (כאן 11) עם 3.9% (77K).
יום ו'
פרק בסדרה סברי מרנן (קשת 12) קיבל 8.8% (246K) ואחריו שידור חוזר של פרק אחר של 'סברי' עם 8.4%. ממול שידור חוזר של אנחנו במפה (רשת 13) עם 5.6% (151K) ולקט של שי בשידור (ערוץ עשר) עם 3.8% (109K). שידור חוזר של טיול אחרי צבא (כאן 11) עם 1.4% (34K).
'סלבריישן' (רשת 13) רשמה 5.3%, שידור חוזר של 'אביב או אייל' (קשת 12) קיבל 4.6%, 'קופה ראשית' (ערוץ עשר) ניפקה 3%, ושידור חוזר של הסרט 'האשליה' (ערוץ עשר) עם 1%.
בגזרת הבוקר:
העולם הבוקר (רשת 13) קיבלה 4.6%,
שישי בבוקר גלית ויואב (קשת 12) הניבה 2.8%,
ובוקר אור בשישי (ערוץ עשר) עם 1.6%.
ראש בראש בפרה-פריים:
'אופירה וברקוביץ'' (קשת 12) רשמה 6.1%,
'פעמיים אהרוני' (ערוץ עשר) קיבלה 2.6%, ואחריה 'שישי - סיכום שבוע' (ערוץ עשר) עם 4%,
ואילו 'הדוח השבועי - ג'ודי ואלירז' (רשת 13) ניפקה 3%.
בגזרת החדשות:
אולפן שישי בקשת קיבלה 7.7% (203K)
מול 6.6% (160K) לאותה מהדורה ברשת
(בחישוב מצרפי: 14.3% ו-363K).
שישי עם אילה חסון (ערוץ עשר) רשמה 5.8% (175K),
ואילו חדשות השבוע (כאן 11) עם 2.7% (70K).
יום ה'
ההשקה של סדרת הדוקו אמבולנס (רשת 13) הניבה 10.7% (288K), וניצחה את הערב. מנגד ירדה פגוש את הטורטלים (קשת 12) מ-12.2% ל-9.9% (293K) ואחריה מונית הכסף (קשת 12) עם 10.2% (307K). המרדף (כאן 11) עם נתון גבוה של 7.3% (188K), ואילו 2 פרקי הסדרה קופה ראשית (ערוץ עשר והחינוכית) רשמו 4.9% (111K) ו-3.9% (88K).
- טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
'הצנרת' (רשת 13) קיבלה 8.2%, 'חי בלילה' (קשת 12) זכתה ב-6.5%, 'לילה טוב ישראל' (חדשות 2 ברשת) ניפקה 5.1%, 'פעם בשבוע עם תם אהרון' (כאן 11) הניבה 4.1%, 'הרדאר - הסיכום השבועי' (ערוץ עשר) הניבה 2.7%, 'היום שהיה' (ערוץ עשר) קיבלה 2.9% ו'חדשות הלילה' (כאן 11) עם 2.4%.
בגזרת הבוקר:
העולם הבוקר (רשת 13) קיבלה 4.8%,
כנקודה יותר מחדשות הבוקר (קשת 12) עם 3.7%,
ואילו בוקר אור (ערוץ עשר) התחזקה קלות ל-2.2%.
ראש בראש בפרה-פריים:
'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) קיבלה 8.8%, ואחריה 'התכנית הכלכלית' (חדשות 2 בקשת) עם 8.6%.
מנגד רשמה 'לפני החדשות' (רשת 13) 5.8%,
ואילו 'אורלי וגיא בשבע' (ערוץ עשר) עם 4.8%.
'חדשות הערב - מהדורה מוקדמת' (כאן 11) ניפקה 3.2%.
בגזרת החדשות:
חדשות 2 בקשת קיבלה 10.2% (262K),
מול אותה מהדורה ברשת עם 7.6% (197K)
(בחישוב מצרפי: 17.8% ו-459K).
חדשות עשר עקפה את המהדורה ברשת עם 7.7% (203K) ונתון גבוה יחסית למה שקיבלה בתקופה האחרונה.
חדשות הערב (כאן 11) עם נתון נאה של 4.9% (121K)
ומהדורת חדשות ערוץ 20 עם 1.1% (32K).
- 1.האח הגדול מבוים נינג'ה תוכנית נחמדה (ל"ת)לאון 12/08/2018 16:37הגב לתגובה זו

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
