מתסיס ומתריס: דינה נבות מ'מזרחי' - אשת השיווק במארס
דינה נבות, סמנכ"ל השיווק של בנק מזרחי טפחות, נבחרה לאשת השיווק של חודש מרץ בזכות מהלכי הפרסום תחת הקונספט של "אין תחליף לאנושיות".
משיקולי ועדת השיווק: "דינה נבות ובנק מזרחי טפחות הוכיחו כיצד אפשר להצליח עם מותג שלא מפחד - לא מפחד לצאת נגד הזרם, לא מפחד להתסיס ולהתריס כנגד המתחרים, לא מפחד מאמירות נוקבות, לא מפחד לפעול במספר חזיתות ומוציא לפועל מהלכי שיווק נועזים. התוצאות המצוינות של הקמפיינים, שבאות לידי ביטוי בדוחות הכספיים של הבנק, מוכיחות כי נבות והצוות שלה ראויים ביותר לזכות בתואר".
המגמה ההפוכה של הבנק באה על רקע העובדה שבשנים האחרונות בנקים בישראל צמצמו מאות סניפים, תוך הפניית הלקוחות לערוצים דיגיטליים. במקביל, על פי מחקרים, מרבית הלקוחות מאמינים כי סגירת הסניפים פוגעת במידה רבה בשירות הלקוחות של הבנק והמעבר לדיגיטל נעשה מבלי לחשוב על טובת הלקוח.
באיגוד השיווק מסבירים, כי למקום הזה נכנסו נבות ואנשי הבנק, שראו זאת כ"הזדמנות להמשיך ולייצר אלטרנטיבה למגמה ולחזק את השוני של הבנק. מזרחי טפחות, הבנק השלישי בגודלו בישראל, החליט לאתגר את מערכת הבנקאות הישראלית, ובעוד המתחרים מדברים על "חדשנות", מזרחי טפחות בוחר לצאת במסרים של בנקאות אחרת, לשים דגש על יחס אנושי ועל שירות אישי".
הקמפיינים האחרונים של הבנק הציגו את אסף אמדורסקי לצד הפרזנטור הקבוע דביר בנדק (פקדונות) וכן לוו בשירו של הראפר טונה "גם זה יעבור" כדי לשרת את המסר של הבנק, על כך שכל שאר הבנקים סוגרים סניפים בעוד שאצלו זה לא כך.
- 7.דינה 16/04/2018 20:15הגב לתגובה זומנהלת גרועה שלא נותנת טיפת כבוד לצוות שלה. לא ידעה לקבל שום החלטה לבד ובטח לא אסטרטגיה
- 6.סיימת לחלק מתנות לשוברי השביתה? (ל"ת)משה 16/04/2018 15:24הגב לתגובה זו
- 5.cmo 16/04/2018 14:59הגב לתגובה זולצאת נגד המגמה ומצב הטבע הדיגיטלי זה לא יותר מגחמה. הקראיטיב די מביך ובכלל זה מזכיר ניהול שיווקי משנות השמונים.
- 4.אייל 16/04/2018 12:32הגב לתגובה זודינה נבות לא הובילה ולא בנתה רק חיקתה את מה שעשו לפניה. הבנק מצליח בזכות משרד פרסום שמקיים באופן עקבי אסטרטגיה התקשורתית ארוכת השנים. היא מנהלת יחסים עכורים עם הצוות שלה ועם הקולגות שלה ובעיקר אישה רודפת כבוד (והנה נראה שלפחות בזה היא הצליחה)
- 3.רק חבל שאין אנושיות בחטיבה שלה (ל"ת)שי 16/04/2018 10:53הגב לתגובה זו
- 2.ערן 15/04/2018 19:06הגב לתגובה זואני בטוח שגם מנהל השיווק של המותג לכרכרות זכה לפני מאה שנה בתואר איש השיווק של החודש על הקמפיין נגד מעבר אנשים למכוניות.
- 1.תותחית על חלל! (ל"ת)ניב 15/04/2018 16:41הגב לתגובה זו

אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
הרייטינג של מהדורות החדשות כמעט ואינו משתנה במהלך השבוע. חדשות 12 של קשת תמיד במקום הראשון ולרוב גם הרייטינג וגם כמות הצופים היא פי שתיים מהמתחרות שלה, אבל אתמול למעט השידור הציבורי, חדשות 14, עם 6.7% רייטינג ו-165 היו לבדם עם יותר ממחצית הצופים של קשת, וזו בשורה אמיתית. אחריהם, בהפרש לא גדול, היו חדשות 13 עם רייטינג של 5.6% ו-142 צופים. להבדיל, חדשות התאגיד הציבורי ממשיכות לאבד צופים והשאלה לגבי הנחיצות שלו רלבנטית מתמיד, לאור 2.1% ו-52 אלף צופים בלבד. אם עד כה מהדורת כאן11 נאבקה על להישאר במסגרת של מאה אלף צופים, אנחנו רואים ירידה דרמטית ובמסגרתה המספרים הולכים ומתקרבים לשידורי נישה, כמו ערוץ 9.
בפריים טיים, גם השקת המותג האהוב של קשת, "מאסטר שף", לא מצליחה להדיח את הלהיט של רשת, "האח הגדול". "מאסטר שף" היתה עם 13.9% בלבד ו-353 אלף צופים, בעוד ש-"האח הגדול" נותר בראש, יהיו המתחרים אשר יהיו, ועמד על 17.3% רייטינג ו-416 אלף צופים. בערוץ 14, “הפטריוטים” יציבה וחזקה, עם קהל צופים נאמן ו-6.6% רייטינג ו-159 אלף צופים. לעומתם, טאבו של כאן11עם חנוך דאום עסקה בהתמודדות עם אנורקסיה, אך הרייטינג היה נמוך, עם 2.7% בלבד ו-64 אלף צופים.
בוקר, אמצע היום ולייט נייט
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.4% ו-87 אלף צופים, במקום השני היתה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-39 אלף צופים, ובמרחק לא רב היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 1.6% רייטינג ו-30 אלף צופים.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה יואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.4% ו-64 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-74 אלף צופים, ואחריהן מאחור נמצא המשדר של ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1% בלבד
ו-25 אלף צופים בלבד.
- תכנית הפרשנות של "האח הגדול" מתקרבת למספר הצופים של חדשות 12
- הריאליטי תמיד מנצח: חתונה ממבט שני בראש הפריים טיים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כאמור, קשת מובילה במהלך היום כולו, ו-“חמש עם רפי רשף” רושמת 6.5% רייטינג ו-169 אלף צופים, הרבה מעל ערוץ 14, עם "17 עם דנה ורון" שעמד על 2.9% ו-59 אלף צופים. את הרשימה סגר "שיחת היום" של רשת עם 2.4% ו-52 אלף צופים. “שש עם” מטפסת ל-6.5% ו-179 אלף, "ריקלין ושות" של ערוץ 14 אחריו עם 3.8% ו-99 אלף צופים ואילו שוב רשת אחרונה במשדרי החדשות, עם "חדשות שש" שזכתה ל-2.5% רייטינג בלבד ו-50 אלף צופים.

אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
הרייטינג של מהדורות החדשות כמעט ואינו משתנה במהלך השבוע. חדשות 12 של קשת תמיד במקום הראשון ולרוב גם הרייטינג וגם כמות הצופים היא פי שתיים מהמתחרות שלה, אבל אתמול למעט השידור הציבורי, חדשות 14, עם 6.7% רייטינג ו-165 היו לבדם עם יותר ממחצית הצופים של קשת, וזו בשורה אמיתית. אחריהם, בהפרש לא גדול, היו חדשות 13 עם רייטינג של 5.6% ו-142 צופים. להבדיל, חדשות התאגיד הציבורי ממשיכות לאבד צופים והשאלה לגבי הנחיצות שלו רלבנטית מתמיד, לאור 2.1% ו-52 אלף צופים בלבד. אם עד כה מהדורת כאן11 נאבקה על להישאר במסגרת של מאה אלף צופים, אנחנו רואים ירידה דרמטית ובמסגרתה המספרים הולכים ומתקרבים לשידורי נישה, כמו ערוץ 9.
בפריים טיים, גם השקת המותג האהוב של קשת, "מאסטר שף", לא מצליחה להדיח את הלהיט של רשת, "האח הגדול". "מאסטר שף" היתה עם 13.9% בלבד ו-353 אלף צופים, בעוד ש-"האח הגדול" נותר בראש, יהיו המתחרים אשר יהיו, ועמד על 17.3% רייטינג ו-416 אלף צופים. בערוץ 14, “הפטריוטים” יציבה וחזקה, עם קהל צופים נאמן ו-6.6% רייטינג ו-159 אלף צופים. לעומתם, טאבו של כאן11עם חנוך דאום עסקה בהתמודדות עם אנורקסיה, אך הרייטינג היה נמוך, עם 2.7% בלבד ו-64 אלף צופים.
בוקר, אמצע היום ולייט נייט
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.4% ו-87 אלף צופים, במקום השני היתה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-39 אלף צופים, ובמרחק לא רב היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 1.6% רייטינג ו-30 אלף צופים.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה יואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.4% ו-64 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-74 אלף צופים, ואחריהן מאחור נמצא המשדר של ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1% בלבד
ו-25 אלף צופים בלבד.
- תכנית הפרשנות של "האח הגדול" מתקרבת למספר הצופים של חדשות 12
- הריאליטי תמיד מנצח: חתונה ממבט שני בראש הפריים טיים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כאמור, קשת מובילה במהלך היום כולו, ו-“חמש עם רפי רשף” רושמת 6.5% רייטינג ו-169 אלף צופים, הרבה מעל ערוץ 14, עם "17 עם דנה ורון" שעמד על 2.9% ו-59 אלף צופים. את הרשימה סגר "שיחת היום" של רשת עם 2.4% ו-52 אלף צופים. “שש עם” מטפסת ל-6.5% ו-179 אלף, "ריקלין ושות" של ערוץ 14 אחריו עם 3.8% ו-99 אלף צופים ואילו שוב רשת אחרונה במשדרי החדשות, עם "חדשות שש" שזכתה ל-2.5% רייטינג בלבד ו-50 אלף צופים.