בולטון מתרחב: מקים חטיבה לטיפול במגזר הדתי-לאומי
זולגים למגזרים נוספים. לאייס נודע כי משרד הפרסום החרדי בולטון פוטנציאל מתרחב, ומקים חטיבה נפרדת שייעודה - המגזר הדתי-לאומי. שם החטיבה, או התת-משרד יהיה 'בראש סרוג BOPO'.
החטיבה החדשה תציע שירותי 360 הכוללים תקציבאות, פלנינג, קריאייטיב, יח"צ ובנוסף תוקם בה מחלקה המתמחה בדיגיטל. היא תכלול בשלב הראשון כ-5 עובדים - בהם תקציבאים, פלאנרית וסטודיו נפרדים - בראשותו של דורון ביינהורן, אישיות דתית לאומית מעורבת ופעילה בציבור זה. ביינהורן מילא שורה של תפקידים בתחום השיווק והפרסום ופעיל בתחום הדיגיטל המגזרי. על החטיבה יפקח מנכ"ל בולטון שי חגואל.
"אני שמח להצטרף למשפחת בולטון פוטנציאל שמובילה את הפרסום במגזר הדתי כבר שנים רבות", אומר דורון ביינהורן. "אני מאמין ששילוב של צוות מקצועי עם ניסיון, לצד הכלים החדשים שמאפשר לנו העולם הדיגיטלי, יאפשרו לנו להביא את לקוחותינו לצמיחה במגזר ייחודי זה".
בולטון פוטנציאל הוא משרד הפרסום הגדול במגזר החרדי. לפי נתוני יפעת בקרת פרסום לשנת 2015, הוא טיפל בתקציבים בסך כ-20 מיליון שקלים, פי 2 מאלה שאחריו. המשרד מעסיק 30 עובדים. לפני מספר חודשים הצטרף אליו שותף חדש - הלל פרידמן, ולאחרונה המשרד עמד במוקד סערה במגזר החרדי, לאחר שהפיק קטלוג איקאה ייעודי למגזר נטול נשים, מה שהוביל להתנצלות של איקאה העולמית על המהלך.
יו"ר בולטון פוטנציאל אברהם בריסק, מסר כי "כחברה המתמחה בפרסום לציבור הדתי שמה בולטון פוטנציאל דגש על מקצוענות ואיכות המבוססים על הבנה מעמיקה של קהל היעד, כשמטרתה היא מתן שירות מיטבי ללקוחות. מתוך השאיפה למצוינות אנו בבולטון פוטנציאל בוחנים את עצמנו באופן שוטף ותמיד שואפים לצעוד קדימה. לאור זאת, ולאחר ניתוח מעמיק, גיבשנו החלטה להקים משרד פרסום שיהווה נגזרת של בולטון פוטנציאל ויוביל את הפעילות התקשורתית הפונה אל הציבור הדתי לאומי. צעד זה יאפשר לנו למנף את המיקוד במגזרים הדתיים השונים. אנו בטוחים ש'בראש סרוג BOPO' יקבע סטנדרטים חדשים של שירות, ואיכות בעולם הפרסום הפונה למגזר הדתי לאומי ויוביל אותו לשיאים חדשים".
- 2.עוד בועה שתפוצץ 09/03/2017 19:30הגב לתגובה זועלאק מחלקה דת"ל.... מישהו שם כנראה בלחץ
- 1.הלך על המנכ"לית שעזבה שם ועוקצת לקוחות (ל"ת)ארז 09/03/2017 14:38הגב לתגובה זו
- מהמנכ"לית שעזבה לא היתי קונה אפילו רכב משומש (ל"ת)לת 09/03/2017 14:47הגב לתגובה זו
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- הראל תשקיע 50 מיליון ד' בקרן תשתיות תקשורת גלובלית
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
משחקי השף של רשת. קרדיט: אתר רשתמשחקי השף גברו על פרק הסיום של נוטוק
לאחר שפרק הבכורה שלה כבש את הפריים טיים, פרק הסיום של "נוטוק" אמנם היה פופולרי, אבל לא מספיק כדי לגבור על "משחקי השף"; במהדורות החדשות אין חדש תחת השמש, וקשת עדיין מובילה בכל הרצועות
לפני כשבועיים עבר "חוק השידורים" של שר התקשורת, שלמה קרעי, בקריאה ראשונה ואם בסופו של דבר אכן יועבר, מסקרן מאד לראות את נתוני הרייטינג לאחר עדכון השיטה, אבל כל עוד אנחנו בשיטה הנוכחית, אנחנו רואים שינויים קלים מיום ליום, לפחות בכל מה שנוגע למהדורות החדשות המרכזיות. גם אמש, נתוני המהדורה המרכזית של ערוץ 12 היו במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדו על 13.2% רייטינג ו-326 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 6.6% ו-185אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 5% רייטינג ו-143 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.9% רייטינג בלבד ו-93 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, ולמרות שפרק הסיום של "נוטוק" של רועי עידן בקשת עמד על 11.1% רייטינג ו-285 אלף צופים, משחקי השף היו אלו שעמדו במקום הראשון, עם 11.7% ומעט מאד צופים מעל, כ-286 אלף צופים. ושוב אנחנו רואים שעם כל ההצלחה של "נוטוק" והעניין שעוררה, גם פלטפורמה חזקה עדיין לא מובילה לכך שתוכן איכותי יצליח לגבור לאורך זמן על תוכן ריאליטי חזק. סלבז מוכרים שמופיעים על המסך נותנים אווירה כמעט אינטימית, ואלמנט התחרות והסיפורים האישיים מובילים לרייטינג גבוה. זה מתכון מנצח. בכל אופן, ערוץ 14 עם "הפטריוטים" היציבה, היה במקום השלישי, עם 7.6%, ו-204 אלף, צופים, ואילו "החמאם" של כאן11 עם "זמן אמת" היה במקום האחרון, עם נתונים לא מחמיאים שעמדו על 2.5% ו-59 אלף צופים.
תכניות
הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.3% ו-112 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.2% רייטינג ו-50 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.6% רייטינג ו-38 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור היה במקום הראשון עם 2.9% ו-70 אלף צופים, "פותחים יום" של רשת היה במקום השני, עם 1.5% ו-46 אלף צופים בסך הכל ואילו "על הבוקר" של 14 היה אחרון, עם 1.5% ו-34 אלף צופים.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 10.2% רייטינג ו-238 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4% רייטינג ו-113 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 3.8% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד.
- מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 10.1% ברייטינג ו-251 אלף צופים, כשאחריה שלזינגר וברדוגו בערוץ 14, עם 5.2% ו-149 אלף צופים, ואילו אזור בחירה של 13 במקום האחרון, עם 4.1% רייטינג ו-116 אלף צופים.
