טילטיל לירון אורפלי הישרדות
צילום: טל גבעוני
רייטינג

הגמר של "טילטיל": שיא רייטינג ל'הישרדות' אי-פעם - עם 38.7% -1.2 מיליון צופים

אחרי שנים בערוץ 10, העונה הראשונה ב'רשת' הסתיימה עם ממוצע עונתי של 31.9% ורייטינג גבוה מאד בגמר ופיק של 42.9%. הערוצים האחרים הסתפקו בפירורים
אלכסנדר כץ | (4)
נושאים בכתבה הישרדות טילטיל

גמר הישרדות הניב אמש (יום ג') נתון שיא אי-פעם לתכנית. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי 'הישרדות' - בה ניצח המתמודד לירון אורפלי (טילטיל) קיבלה 38.7% ו-1.2 מיליון צופים, ובדקת השיא הרייטינג זינק ל-42.9%.

זו הייתה העונה הראשונה בה התכנית שודרה ב'רשת' ערוץ 2. עד כה היא שודרה בערוץ 10, והייתה תכנית הדגל של הערוץ. הממוצע העונתי של התכנית בערוץ 2 עמד על 31.9%.

מנגד, הפריים-טיים של 2 הערוצים האחרים – 10 ו-1, היה חלש מאד. סלפי (ערוץ 10) קיבלה 5.4%, שידור חוזר של בנות הזהב (ערוץ 10) הניבה 4.8%, הסרט התיעודי שמעון פרס 100 השנים הראשונות (ערוץ 1) ניפק 2.3% והפרק הראשון של סדרת הדוקו המדוברת הגלצניקים (ערוץ 1) הסתפק ב-1.1%.

 

'הישרדות – הזוכה' (רשת, ערוץ 2), ששודרה לאחר הגמר, קיבלה 30.3%, ו'החדשות הלילה' (חדשות 2) נהנתה מהערב משופע הרייטינג עם 15.7%. 'הצינור' (ערוץ 10) הסתפקה ב-3.7%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) קיבלה 3.4%, ו'לילה כלכלי' (ערוץ 10) עם 4.1%.

ראש בראש בפרה-פריים: התכנית לקידום הגמר - הישרדות - השטיח האדום (רשת, ערוץ 2) קיבלה 9.1%, ואחריה 'תכנית חסכון' (חדשות 2) עם 11.6%. מנגד, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) זכתה ב-7.4%, ו'המוסף' (ערוץ 1) עם 2.4%.

 

בגזרת החדשות: 'חדשות 2' הניבה רק 20.8% למרות פצצת הרייטינג ששודרה אחריה. מנגד, 'חדשות 10' הניבה 11% ו'מבט' (ערוץ 1) עם 2.9%.

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    38.7% מפגרים למדינה לוקסום שאי אפשר להרשות. (ל"ת)
    שתי ידיים שמאליות 04/03/2016 14:01
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    בהישרדות מנצחים כל האנדר דוגס השפופים (ל"ת)
    מיקה 02/03/2016 20:14
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    יותר משעתיים וחצי למעשה (ל"ת)
    שלומי 02/03/2016 16:05
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    שעתיים מיותרות של מריחת זמן ודיבורים (ל"ת)
    שי 02/03/2016 10:13
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.