אסי שביט
צילום: יח"צ

'שביט וזהו' ועוד משהו: תקציב הפרסום של מותג 'קל-גב' עובר לאסי שביט

תקציב הפרסום עבר לידי 'שביט וזהו' לאחר מכרז שכלל 3 משרדים נוספים בסדרי גודל קטנים-בינוניים
משה בנימין | (4)
אסי שביט שהשיק בסוף שנת 2014 את משרד הפרסום שביט וזהו לאחר שסיים את דרכו המשותפת עם דודי חברון וגבי זלצמן מצרף לשורותיו תקציב פרסום נוסף - מותג התיקים קל גב שטופל עד לאחרונה במשרד הפרסום דובצקי זקס אוברוצקי.  תקציב הפרסום עבר לידי 'שביט וזהו' לאחר מכרז שכלל 3 משרדים נוספים בסדרי גודל קטנים-בינוניים. על פי יפעת בקרת פרסום, בשנת 2014 עמד התקציב על כ-2.2 מיליון שקלים במחירי מחירון המהווים בפועל כ-600 אלף שקלים. תקציב דומה בגובה של כ-700 אלף שקלים יעמוד לרשות המותג ומשרד הפרסום ב-2015.   

הרבה אנשים יפתחו היום טלוויזיה לראות את הפרסומת שלנו ואז אקס פקטור תפריע להם באמצע..

Posted by ‎שביט וזהו‎ on Tuesday, July 7, 2015
כזכור, בעת הקמת המשרד החדש הסביר שביט (43) כי הדגש יהיה בגזרת הלקוחות הקטנים-בינוניים שמחזיקים בתקציב שנע בין 200 אלף שקל ל-3 מיליון שקלים.   

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    עודד מוטי 14/07/2015 22:28
    הגב לתגובה זו
    אני מכיר את נר שביט פשוט מוכשר ברמות אסי אתה משקיע את הנשמה שלך בכול לקוח קטן גדול מילה זה מילה פשוט כייף לעבוד איתך
  • 3.
    מוטי 14/07/2015 19:16
    הגב לתגובה זו
    שביט אסי אתה תותח על אתה בעל מקצוע ברמה עולמית פשוט וזהו
  • 2.
    Avi 14/07/2015 18:59
    הגב לתגובה זו
    משרד מצוין. מניסיון
  • 1.
    אחד שיודע 14/07/2015 18:19
    הגב לתגובה זו
    אני חושב שרק טוב יצא מהחיבור הזה. זה win win קלאסי. החבר וזהו נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלו שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.