תם עידן נוקיה בהיכל: 'מנורה מבטחים' תהפוך לספונסרית תמורת 20 מיליון שקל
תתחילו להתרגל לשם החדש של היכל נוקיה, לשעבר יד אליהו: היכל מנורה מבטחים. בתום מכרז שערכה עיריית ת"א וחברת היכלי הספורט של העירייה בחודשים האחרונים נבחרה קבוצת הביטח והפיננסים לספונסרית החדשה במגרשה הביתי של מכבי תל אביב כדורסל.
כזכור, בעלי ההיכל (עיריית תל אביב וחברת היכלי הספורט) שנודע בעשור האחרון בשם היכל נוקיה, פרסמו בשנה האחרונה מכרז לאיתור נותנת חסות חדשה לאחר שההתקשרות עם חברת נוקיה הסתיימה בהסכמה, שנה לפני תום החוזה המקורי.
בעבור הזכות למתג את אולמה הביתי של אלופת אירופה בכדורסל תשלם מנורה מבטחים 20 מיליון שקלים ב-8 השנים הקרובות. הסכום הזה נמוך במקצת מהחוזה עם יורוקום (נוקיה) שעמד על 7 מיליון דולר עבור 10 שנים.
עורך הדין, דני בירן, יו"ר מועצת המנהלים של חברת היכלי הספורט: "אני מקדם בברכה את חברת מנורה מבטחים החזקות בע"מ ומברך אותה על זכייתה במכרז. חברת היכלי הספורט ביחד עם החברה הזוכה תפעלנה להחדרת מיתוגה של החברה הזוכה".
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
