מלנכולי על הגג: ארקדי דוכין מצטרף לדביר במהלך חדש של 'מזרחי טפחות'
לאחר שנים רבות בהן שחקן התיאטרון והטלוויזיה דביר בנדק, מוביל את קמפיין הפרסום של בנק מזרחי טפחות לבדו, הוא מקבל, במהלך החדש של הבנק, שיעלה הערב לאוויר (צפייה ראשונה אצלנו) חיזוק משמעותי בדמותו של המוזיקאי, איש "החברים של נטאשה" ארקדי דוכין.
הקמפיין החדש של טפחות עושה שימוש בשיר המפורסם של החברים של נטאשה "מלנכולי על הגג" מתוך האלבום הראשון של הלהקה בשם "החברים של נטאשה". מעבר לתרומה המוסיקלית, דוכין מופיע בעצמו בפרסומת לצד דביר, כאשר הוא מייצג את הצד ה"מלנכולי", העגום והפסימי ואילו דביר מייצג את הצד "על הגג", האופטימי והשמח.
השניים שמתעוררים בבוקר באותה מיטה, משני צידיו של אדם המתכונן לצאת לעוד יום עבודה, מתווכחים, כאשר דוכין פותח את היום בשיר "מלנכולי על הגג" ואילו דביר קוטע אותו ואומר "חאלס, ארקדי, למה לבאס על הבוקר". חילוקי הדעות ממשיכים לאורך הסרטון, עד לרגע הסיום שבו דביר מעביר את הכדור לצופים ושואל אותם "מה אנחנו יותר, עצובים או שמחים? מלנכוליים או על הגג"? תחת הכותרת של "משאל העם הגדול" הצופים מוזמנים לענות על השאלה ולחייג לארקדי דוכין או לדביר.
בבנק מציינים כי המהלך נועד להציג את "המדרגה הבאה בשירות האישי ללקוח", תחת המסר "מגיע לך להיות שמח בבנק שלך". ההשקעה הכוללת במהלך נאמדת בכ-25 מיליון שקלים לדברי מזרחי טפחות. בשלב השני של הקמפיין, ייחשפו תוצאות "משאל העם הגדול", בתשובה לשאלה שהפנה דביר לצופים.
דינה נבות, סמנכ"לית השיווק: "הקמפיין של 'מזרח טפחות' הוא חלק ממהלך אסטרטגי רחב שנערך בבנק. המסר המרכזי בקמפיין מדגיש ומזכיר לציבור הלקוחות של כל הבנקים שמגיע להם להיות שמחים בחיים בכלל וגם בבנק שלהם. מערכת הבנקאות נתפסת כבירוקרטית ומסורתית, בצעד אמיץ החלטנו ליישם קונספט חדש שאפשר להיות שמחים גם בעולם הבנקאות. מזרחי טפחות הינו מותג שמהותו היא קריאת תיגר על הקונבנציה, והוא תמיד שואף להציג חדשנות ושינוי בענף בו הוא פועל".
- 14.מוריד 27/07/2015 16:52הגב לתגובה זובכל דרך אפשרית עד שתיחנקו עים הפירסומות המצחינות והחולניות האלה!!!הפקולטה לכלכלה
- 13.מי מישרד פירסומות שמקבל תשלום על הפגע (ל"ת)אף אחד 24/12/2014 15:41הגב לתגובה זו
- 12.גיל תמיר 09/12/2014 15:29הגב לתגובה זולא מבין איך ארכדי נותן לנודניק הזה לגעת לו בפנים, פשוט גועל נפש.
- 11.גיל תמיר 09/12/2014 15:28הגב לתגובה זולא מבין איך ארכדי נותן לנודניק הזה לגעת לו בפנים, פשוט גועל נפש.
- 10.בני 11/11/2014 17:41הגב לתגובה זומה הקשר בין האושר שלי לבנק
- 9.רואים שיש פלנינג בראובני (ל"ת)ראובן פרידן 10/11/2014 18:36הגב לתגובה זו
- 8.גרוע!!! (ל"ת)מעפן 10/11/2014 16:47הגב לתגובה זו
- 7.מזרחי זה בנק לא סבון נוזלי. תתבגרו שם (ל"ת)10/11/2014 14:42הגב לתגובה זו
- 6.נורי 10/11/2014 13:04הגב לתגובה זויש לך מחלקת אסטרטגיה על הפרצוף!
- 5.(ל"ת)אוי זה נורא 10/11/2014 12:43הגב לתגובה זו
- 4.קמפיין של אשכנזים (ל"ת)לא מצטרף 10/11/2014 12:22הגב לתגובה זו
- 3.מצחיק! אחלה קמפיין (ל"ת)גילת 10/11/2014 12:13הגב לתגובה זו
- 2.זו הפרסומת הכי כתומה שראיתי (ל"ת)10/11/2014 12:12הגב לתגובה זו
- 1.שי 10/11/2014 11:49הגב לתגובה זומה אתם מבלבלים את השכל??? תציעו שירות מעולה, מוצרים מעולים, מחירים טובים, אפליקציה נוחה. עזבו אתכם מכל שאר השטויות
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
