מלנכולי על הגג: ארקדי דוכין מצטרף לדביר במהלך חדש של 'מזרחי טפחות'
לאחר שנים רבות בהן שחקן התיאטרון והטלוויזיה דביר בנדק, מוביל את קמפיין הפרסום של בנק מזרחי טפחות לבדו, הוא מקבל, במהלך החדש של הבנק, שיעלה הערב לאוויר (צפייה ראשונה אצלנו) חיזוק משמעותי בדמותו של המוזיקאי, איש "החברים של נטאשה" ארקדי דוכין.
הקמפיין החדש של טפחות עושה שימוש בשיר המפורסם של החברים של נטאשה "מלנכולי על הגג" מתוך האלבום הראשון של הלהקה בשם "החברים של נטאשה". מעבר לתרומה המוסיקלית, דוכין מופיע בעצמו בפרסומת לצד דביר, כאשר הוא מייצג את הצד ה"מלנכולי", העגום והפסימי ואילו דביר מייצג את הצד "על הגג", האופטימי והשמח.
השניים שמתעוררים בבוקר באותה מיטה, משני צידיו של אדם המתכונן לצאת לעוד יום עבודה, מתווכחים, כאשר דוכין פותח את היום בשיר "מלנכולי על הגג" ואילו דביר קוטע אותו ואומר "חאלס, ארקדי, למה לבאס על הבוקר". חילוקי הדעות ממשיכים לאורך הסרטון, עד לרגע הסיום שבו דביר מעביר את הכדור לצופים ושואל אותם "מה אנחנו יותר, עצובים או שמחים? מלנכוליים או על הגג"? תחת הכותרת של "משאל העם הגדול" הצופים מוזמנים לענות על השאלה ולחייג לארקדי דוכין או לדביר.
בבנק מציינים כי המהלך נועד להציג את "המדרגה הבאה בשירות האישי ללקוח", תחת המסר "מגיע לך להיות שמח בבנק שלך". ההשקעה הכוללת במהלך נאמדת בכ-25 מיליון שקלים לדברי מזרחי טפחות. בשלב השני של הקמפיין, ייחשפו תוצאות "משאל העם הגדול", בתשובה לשאלה שהפנה דביר לצופים.
דינה נבות, סמנכ"לית השיווק: "הקמפיין של 'מזרח טפחות' הוא חלק ממהלך אסטרטגי רחב שנערך בבנק. המסר המרכזי בקמפיין מדגיש ומזכיר לציבור הלקוחות של כל הבנקים שמגיע להם להיות שמחים בחיים בכלל וגם בבנק שלהם. מערכת הבנקאות נתפסת כבירוקרטית ומסורתית, בצעד אמיץ החלטנו ליישם קונספט חדש שאפשר להיות שמחים גם בעולם הבנקאות. מזרחי טפחות הינו מותג שמהותו היא קריאת תיגר על הקונבנציה, והוא תמיד שואף להציג חדשנות ושינוי בענף בו הוא פועל".
- 14.מוריד 27/07/2015 16:52הגב לתגובה זובכל דרך אפשרית עד שתיחנקו עים הפירסומות המצחינות והחולניות האלה!!!הפקולטה לכלכלה
- 13.מי מישרד פירסומות שמקבל תשלום על הפגע (ל"ת)אף אחד 24/12/2014 15:41הגב לתגובה זו
- 12.גיל תמיר 09/12/2014 15:29הגב לתגובה זולא מבין איך ארכדי נותן לנודניק הזה לגעת לו בפנים, פשוט גועל נפש.
- 11.גיל תמיר 09/12/2014 15:28הגב לתגובה זולא מבין איך ארכדי נותן לנודניק הזה לגעת לו בפנים, פשוט גועל נפש.
- 10.בני 11/11/2014 17:41הגב לתגובה זומה הקשר בין האושר שלי לבנק
- 9.רואים שיש פלנינג בראובני (ל"ת)ראובן פרידן 10/11/2014 18:36הגב לתגובה זו
- 8.גרוע!!! (ל"ת)מעפן 10/11/2014 16:47הגב לתגובה זו
- 7.מזרחי זה בנק לא סבון נוזלי. תתבגרו שם (ל"ת)10/11/2014 14:42הגב לתגובה זו
- 6.נורי 10/11/2014 13:04הגב לתגובה זויש לך מחלקת אסטרטגיה על הפרצוף!
- 5.(ל"ת)אוי זה נורא 10/11/2014 12:43הגב לתגובה זו
- 4.קמפיין של אשכנזים (ל"ת)לא מצטרף 10/11/2014 12:22הגב לתגובה זו
- 3.מצחיק! אחלה קמפיין (ל"ת)גילת 10/11/2014 12:13הגב לתגובה זו
- 2.זו הפרסומת הכי כתומה שראיתי (ל"ת)10/11/2014 12:12הגב לתגובה זו
- 1.שי 10/11/2014 11:49הגב לתגובה זומה אתם מבלבלים את השכל??? תציעו שירות מעולה, מוצרים מעולים, מחירים טובים, אפליקציה נוחה. עזבו אתכם מכל שאר השטויות

שובו של הפריים טיים
אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר
אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד.
שובו של הפריים טיים
אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים.
מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים.
- עלייה של יותר מ-20% בצפייה בחדשות
- העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.

שובו של הפריים טיים
אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר
אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד.
שובו של הפריים טיים
אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים.
מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים.
- עלייה של יותר מ-20% בצפייה בחדשות
- העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.