TV

ראש בראש עם 'כללית': צפו בסרטון החדש של קופ"ח 'לאומית'

סוער בקטגוריית הקופות. 5 ימים לאחר הסרט ה-1 של פובליסיס לכללית, עולה לאוויר הסרט החדש של קופת חולים לאומית, שנעשה עוד בתקופת גליקמן נטלר סמסונוב
משה בנימין | (7)

המכרזים הבולטים של החודשים האחרונים בשוק קופות החולים, שהתנהלו בזמנו ראש בראש - מתחילים לבוא לידי ביטוי מעשי בשבוע האחרון, ושוב בצמידות מסקרנת. 5 ימים לאחר הסרט הראשון של פובליסיס עבור קופ"ח כללית (4 חודשים לאחר הזכייה במכרז) עולה היום (יום ג') לאוויר הסרט החדש של קופ"ח לאומית שנעשה עוד בתקופה בה גליקמן נטלר סמסונוב היה משרד הפרסום שטיפל בתקציב - הסרט עולה באמצעות ראובני פרידן שזכה במכרז בערך באותה התקופה בה כללית העבירה את המושכות לידי פובליסיס.

הסרט החדש של קופ"ח לאומית שם דגש על תחום הבדיקות לנשים במהלך ההריון. הקופה סימנה את הנושא כיעד אסטרטגי ומציעה באופן בלעדי "בדיקת מי שפיר חינם לכל גיל". הבחירה בניסוח זה נובעת מהעובדה שנשים מעל לגיל 35 זכאיות לבדיקה שנמצאת בסל הבריאות. לדברי הקופה עלותה של הבדיקה עשויה לעמוד על אלפי שקלים.הבדיקות מוצעות למבוטחות לאומית זהב, בבתי חולים פרטיים של אסותא וללא תשלום.

בדומה לקו הפרסומי של כללית אותו ירשה פובליסיס ממקאן תל אביב, גם קופ"ח לאומית עברה לראובני פרידן עם נדוניה מסוימת. במקרה של כללית הדמות המזוהה עם הקופה הייתה 'חמודי' - הפעוט המאויר והסקרן שבפרסומת החדשה של הקופה נדחק הצידה וזכה למספר שניות בסגיר של הסרטון. לעומת זאת, במקרה של לאומית הוחלט אחרת. הדמות המזוהה עם הקופה - "החסידה המפורסמת" - נשארת בתמונה וממשיכה להוביל את השפה הפרסומית.

הסרט הראשון של ראובני פרידן ולאומית

"בתקופה בה מתקיים שיח יומיומי בנושא יוקר המחיה, לנו בלאומית חשוב לתרום ככל שניתן בצמצום העלויות הכרוכות בהוצאות הבריאות, מבלי לפגוע באיכות. אנו מודעים היטב לחשיבות הרבה שיש לבדיקות הרפואיות המבוצעות במהלך ההיריון, ובמיוחד בישראל, כאן מתבצעות בדיקות רבות במהלך ההיריון, דבר הגורר הוצאות כספיות משמעותיות", אמר מנהל אגף השיווק של לאומית, אריאל כהן והוסיף, "כחלק מראייה אסטרטגית שלנו על כך שאנו מעוניינים להוביל את התחום, החלטנו לייצר מהלך ראשון ובו נעניק אפשרות לבדיקת מי השפיר ללא תשלום - אחת הבדיקות המרכזיות במהלך ההיריון".

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    מרגש. באמת מרגש. (ל"ת)
    אודי פרידן 28/10/2014 18:46
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    יבגני 28/10/2014 16:14
    הגב לתגובה זו
    בדיוק כמו מה שהיה קודם רק אפקטיבי יותר! (ראובני וזה.)
  • 4.
    איפה הם ואיפה פובליסיס.. עוד סרט פלנר (ל"ת)
    28/10/2014 14:44
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    הבנתי 28/10/2014 14:38
    הגב לתגובה זו
    בדיוק אותו דבר כמו קודם, רק אפקטיבי יותר. (ראובני וזה.)
  • 2.
    דני 28/10/2014 14:08
    הגב לתגובה זו
    בשביל זה עשו מכרז? מתי יהיה סוף לבינוניות הזאת?
  • 1.
    כל הכבוד. איזה שינוי מרענן (ל"ת)
    28/10/2014 12:38
    הגב לתגובה זו
  • משה 28/10/2014 14:01
    הגב לתגובה זו
    בשפה הקודמת היה להם חסידות או משהו כזה, אכן שינוי מרענן...
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.