לאומית. הסרט הראשון יחד עם ראובני פרידן
צילום: צילום מסך
TV

ראש בראש עם 'כללית': צפו בסרטון החדש של קופ"ח 'לאומית'

סוער בקטגוריית הקופות. 5 ימים לאחר הסרט ה-1 של פובליסיס לכללית, עולה לאוויר הסרט החדש של קופת חולים לאומית, שנעשה עוד בתקופת גליקמן נטלר סמסונוב
משה בנימין | (7)

המכרזים הבולטים של החודשים האחרונים בשוק קופות החולים, שהתנהלו בזמנו ראש בראש - מתחילים לבוא לידי ביטוי מעשי בשבוע האחרון, ושוב בצמידות מסקרנת. 5 ימים לאחר הסרט הראשון של פובליסיס עבור קופ"ח כללית (4 חודשים לאחר הזכייה במכרז) עולה היום (יום ג') לאוויר הסרט החדש של קופ"ח לאומית שנעשה עוד בתקופה בה גליקמן נטלר סמסונוב היה משרד הפרסום שטיפל בתקציב - הסרט עולה באמצעות ראובני פרידן שזכה במכרז בערך באותה התקופה בה כללית העבירה את המושכות לידי פובליסיס.

הסרט החדש של קופ"ח לאומית שם דגש על תחום הבדיקות לנשים במהלך ההריון. הקופה סימנה את הנושא כיעד אסטרטגי ומציעה באופן בלעדי "בדיקת מי שפיר חינם לכל גיל". הבחירה בניסוח זה נובעת מהעובדה שנשים מעל לגיל 35 זכאיות לבדיקה שנמצאת בסל הבריאות. לדברי הקופה עלותה של הבדיקה עשויה לעמוד על אלפי שקלים.הבדיקות מוצעות למבוטחות לאומית זהב, בבתי חולים פרטיים של אסותא וללא תשלום.

בדומה לקו הפרסומי של כללית אותו ירשה פובליסיס ממקאן תל אביב, גם קופ"ח לאומית עברה לראובני פרידן עם נדוניה מסוימת. במקרה של כללית הדמות המזוהה עם הקופה הייתה 'חמודי' - הפעוט המאויר והסקרן שבפרסומת החדשה של הקופה נדחק הצידה וזכה למספר שניות בסגיר של הסרטון. לעומת זאת, במקרה של לאומית הוחלט אחרת. הדמות המזוהה עם הקופה - "החסידה המפורסמת" - נשארת בתמונה וממשיכה להוביל את השפה הפרסומית.

הסרט הראשון של ראובני פרידן ולאומית

"בתקופה בה מתקיים שיח יומיומי בנושא יוקר המחיה, לנו בלאומית חשוב לתרום ככל שניתן בצמצום העלויות הכרוכות בהוצאות הבריאות, מבלי לפגוע באיכות. אנו מודעים היטב לחשיבות הרבה שיש לבדיקות הרפואיות המבוצעות במהלך ההיריון, ובמיוחד בישראל, כאן מתבצעות בדיקות רבות במהלך ההיריון, דבר הגורר הוצאות כספיות משמעותיות", אמר מנהל אגף השיווק של לאומית, אריאל כהן והוסיף, "כחלק מראייה אסטרטגית שלנו על כך שאנו מעוניינים להוביל את התחום, החלטנו לייצר מהלך ראשון ובו נעניק אפשרות לבדיקת מי השפיר ללא תשלום - אחת הבדיקות המרכזיות במהלך ההיריון".

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    מרגש. באמת מרגש. (ל"ת)
    אודי פרידן 28/10/2014 18:46
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    יבגני 28/10/2014 16:14
    הגב לתגובה זו
    בדיוק כמו מה שהיה קודם רק אפקטיבי יותר! (ראובני וזה.)
  • 4.
    איפה הם ואיפה פובליסיס.. עוד סרט פלנר (ל"ת)
    28/10/2014 14:44
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    הבנתי 28/10/2014 14:38
    הגב לתגובה זו
    בדיוק אותו דבר כמו קודם, רק אפקטיבי יותר. (ראובני וזה.)
  • 2.
    דני 28/10/2014 14:08
    הגב לתגובה זו
    בשביל זה עשו מכרז? מתי יהיה סוף לבינוניות הזאת?
  • 1.
    כל הכבוד. איזה שינוי מרענן (ל"ת)
    28/10/2014 12:38
    הגב לתגובה זו
  • משה 28/10/2014 14:01
    הגב לתגובה זו
    בשפה הקודמת היה להם חסידות או משהו כזה, אכן שינוי מרענן...
שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.

משחקי השף של רשת. קרדיט: אתר רשתמשחקי השף של רשת. קרדיט: אתר רשת

משחקי השף גברו על פרק הסיום של נוטוק

לאחר שפרק הבכורה שלה כבש את הפריים טיים, פרק הסיום של "נוטוק" אמנם היה פופולרי, אבל לא מספיק כדי לגבור על "משחקי השף"; במהדורות החדשות אין חדש תחת השמש, וקשת עדיין מובילה בכל הרצועות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

לפני כשבועיים עבר "חוק השידורים" של שר התקשורת, שלמה קרעי, בקריאה ראשונה ואם בסופו של דבר אכן יועבר, מסקרן מאד לראות את נתוני הרייטינג לאחר עדכון השיטה, אבל כל עוד אנחנו בשיטה הנוכחית, אנחנו רואים שינויים קלים מיום ליום, לפחות בכל מה שנוגע למהדורות החדשות המרכזיות. גם אמש, נתוני המהדורה המרכזית של ערוץ 12 היו במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדו על 13.2% רייטינג ו-326 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 6.6% ו-185אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 5% רייטינג ו-143 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.9% רייטינג בלבד ו-93 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, ולמרות שפרק הסיום של "נוטוק" של רועי עידן בקשת עמד על 11.1% רייטינג ו-285 אלף צופים, משחקי השף היו אלו שעמדו במקום הראשון, עם 11.7% ומעט מאד צופים מעל, כ-286 אלף צופים. ושוב אנחנו רואים שעם כל ההצלחה של "נוטוק" והעניין שעוררה, גם פלטפורמה חזקה עדיין לא מובילה לכך שתוכן איכותי יצליח לגבור לאורך זמן על תוכן ריאליטי חזק. סלבז מוכרים שמופיעים על המסך נותנים אווירה כמעט אינטימית, ואלמנט התחרות והסיפורים האישיים מובילים לרייטינג גבוה. זה מתכון מנצח. בכל אופן, ערוץ 14 עם "הפטריוטים" היציבה, היה במקום השלישי, עם 7.6%, ו-204 אלף, צופים, ואילו "החמאם" של כאן11 עם "זמן אמת" היה במקום האחרון, עם נתונים לא מחמיאים שעמדו על 2.5% ו-59 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.3% ו-112 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.2% רייטינג ו-50 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.6% רייטינג ו-38 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור היה במקום הראשון עם 2.9% ו-70 אלף צופים, "פותחים יום" של רשת היה במקום השני, עם 1.5% ו-46 אלף צופים בסך הכל ואילו "על הבוקר" של 14 היה אחרון, עם 1.5% ו-34 אלף צופים. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 10.2% רייטינג ו-238 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4% רייטינג ו-113 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 3.8% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד. 


לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 10.1% ברייטינג ו-251 אלף צופים, כשאחריה שלזינגר וברדוגו בערוץ 14, עם 5.2% ו-149 אלף צופים, ואילו אזור בחירה של 13 במקום האחרון, עם 4.1% רייטינג ו-116 אלף צופים.