לאומית. הסרט הראשון יחד עם ראובני פרידן
צילום: צילום מסך
TV

ראש בראש עם 'כללית': צפו בסרטון החדש של קופ"ח 'לאומית'

סוער בקטגוריית הקופות. 5 ימים לאחר הסרט ה-1 של פובליסיס לכללית, עולה לאוויר הסרט החדש של קופת חולים לאומית, שנעשה עוד בתקופת גליקמן נטלר סמסונוב
משה בנימין | (7)

המכרזים הבולטים של החודשים האחרונים בשוק קופות החולים, שהתנהלו בזמנו ראש בראש - מתחילים לבוא לידי ביטוי מעשי בשבוע האחרון, ושוב בצמידות מסקרנת. 5 ימים לאחר הסרט הראשון של פובליסיס עבור קופ"ח כללית (4 חודשים לאחר הזכייה במכרז) עולה היום (יום ג') לאוויר הסרט החדש של קופ"ח לאומית שנעשה עוד בתקופה בה גליקמן נטלר סמסונוב היה משרד הפרסום שטיפל בתקציב - הסרט עולה באמצעות ראובני פרידן שזכה במכרז בערך באותה התקופה בה כללית העבירה את המושכות לידי פובליסיס.

הסרט החדש של קופ"ח לאומית שם דגש על תחום הבדיקות לנשים במהלך ההריון. הקופה סימנה את הנושא כיעד אסטרטגי ומציעה באופן בלעדי "בדיקת מי שפיר חינם לכל גיל". הבחירה בניסוח זה נובעת מהעובדה שנשים מעל לגיל 35 זכאיות לבדיקה שנמצאת בסל הבריאות. לדברי הקופה עלותה של הבדיקה עשויה לעמוד על אלפי שקלים.הבדיקות מוצעות למבוטחות לאומית זהב, בבתי חולים פרטיים של אסותא וללא תשלום.

בדומה לקו הפרסומי של כללית אותו ירשה פובליסיס ממקאן תל אביב, גם קופ"ח לאומית עברה לראובני פרידן עם נדוניה מסוימת. במקרה של כללית הדמות המזוהה עם הקופה הייתה 'חמודי' - הפעוט המאויר והסקרן שבפרסומת החדשה של הקופה נדחק הצידה וזכה למספר שניות בסגיר של הסרטון. לעומת זאת, במקרה של לאומית הוחלט אחרת. הדמות המזוהה עם הקופה - "החסידה המפורסמת" - נשארת בתמונה וממשיכה להוביל את השפה הפרסומית.

הסרט הראשון של ראובני פרידן ולאומית

"בתקופה בה מתקיים שיח יומיומי בנושא יוקר המחיה, לנו בלאומית חשוב לתרום ככל שניתן בצמצום העלויות הכרוכות בהוצאות הבריאות, מבלי לפגוע באיכות. אנו מודעים היטב לחשיבות הרבה שיש לבדיקות הרפואיות המבוצעות במהלך ההיריון, ובמיוחד בישראל, כאן מתבצעות בדיקות רבות במהלך ההיריון, דבר הגורר הוצאות כספיות משמעותיות", אמר מנהל אגף השיווק של לאומית, אריאל כהן והוסיף, "כחלק מראייה אסטרטגית שלנו על כך שאנו מעוניינים להוביל את התחום, החלטנו לייצר מהלך ראשון ובו נעניק אפשרות לבדיקת מי השפיר ללא תשלום - אחת הבדיקות המרכזיות במהלך ההיריון".

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    מרגש. באמת מרגש. (ל"ת)
    אודי פרידן 28/10/2014 18:46
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    יבגני 28/10/2014 16:14
    הגב לתגובה זו
    בדיוק כמו מה שהיה קודם רק אפקטיבי יותר! (ראובני וזה.)
  • 4.
    איפה הם ואיפה פובליסיס.. עוד סרט פלנר (ל"ת)
    28/10/2014 14:44
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    הבנתי 28/10/2014 14:38
    הגב לתגובה זו
    בדיוק אותו דבר כמו קודם, רק אפקטיבי יותר. (ראובני וזה.)
  • 2.
    דני 28/10/2014 14:08
    הגב לתגובה זו
    בשביל זה עשו מכרז? מתי יהיה סוף לבינוניות הזאת?
  • 1.
    כל הכבוד. איזה שינוי מרענן (ל"ת)
    28/10/2014 12:38
    הגב לתגובה זו
  • משה 28/10/2014 14:01
    הגב לתגובה זו
    בשפה הקודמת היה להם חסידות או משהו כזה, אכן שינוי מרענן...
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.